MuscleMeat

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha mensen hoor het al weer word weer gezellige zaterdag :D

JAAAAAAA, wat denk jij dan!!! Dude!

Dat worden dan:

1. Powerstairs blokken!!
2. Powerstairs trap!
3. Platen om de Carcircle netjes te maken

Iemand nog leuke ideeen?

Damn wat een gave shit toch weer. Dennis man hoe krijg je het allemaal voor elkaar. Eerst die vikingpress, en nu weer dit.

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 21:04 ----------

Haha je weet toch dat mijn brein continue in het achtergedeelte plannen aan het smeden is voor RPB.

I got your back brother:cool: ik hoop dat mn autootje het aankan dat gewicht achterin:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.704
haha ja, mijn golfje heeft ook al het een en ander meegemaakt, ik heb serieus eens moeite gehad om nog goed de weg te zien, zover stond de neus omhoog.

Gijs me broertje is vrachtwagen chauffeur, ik heb gevraagd of er een mogelijkheid is om eens met die vrachtwagen te trainen / te pullen op zaterdag, en hij zegt dat het mogelijk is, dus als je interesse hebt kan ik het regelen

Laatst bewerkt:
nice jw nice regelen dat ding voor zaterdag :D haha

Dat lijkt me wel erg vet om een keer te doen !!

Als er dan ook een harness geregeld kan worden.... :)

• #1.709
Gijs me broertje is vrachtwagen chauffeur, ik heb gevraagd of er een mogelijkheid is om eens met die vrachtwagen te trainen / te pullen op zaterdag, en hij zegt dat het mogelijk is, dus als je interesse hebt kan ik het regelen

Tuurlijk lijkt me tof!

Als er dan ook een harness geregeld kan worden.... :)

Ik heb in ieder geval nu 2 hele dikke hijsbanden die voldoen prima, en een harnass is mss in de maak.

Vet, ik wil sws wel langskomen om vrachtwagen te trekken. Volgend seizoen wil ik ook wat vaker komen, om te trainen

Vet, ik wil sws wel langskomen om vrachtwagen te trekken. Volgend seizoen wil ik ook wat vaker komen, om te trainen

seizoen..seizoen?? there is no off season! kom op man! en alsk je volgend seizoen zie, ben je dan wel te verstaan?:p

n*gger ich bin zaterday dabei. gijs alvast shotgun bij deze!

jammer jw komt wel goed :D

Gijs,

Ik ben er zaterdag ook. Over het harnas heb ik v/d week gebeld. Die kennis van mij heeft bepaalde gesp(en) nodig die ze ook gebruiken bij klimharnassen, op stijgers en lui die werkzaamheden doen aan bomen om zich te zekeren etc. etc. Ik heb zelf (nog) geen idee welke dat precies zijn maargoed. Hij gaat zelf op zoek maar vroeg aan mij hier ook naar te gaan zoeken. Dus aan alle RPB crew members die hier aan kunnen komen..graag en laat mij of Gijs weten! Hij zei me namelijk als ie die dingen heeft dan fixt ie zo'n harnas zo in mekaar voor RPB want het overige materiaal heeft ie op voorraad.

Tot zaterdag!

seizoen..seizoen?? there is no off season! kom op man! en alsk je volgend seizoen zie, ben je dan wel te verstaan?:p

n*gger ich bin zaterday dabei. gijs alvast shotgun bij deze!

Haha ik denk dat jij hier niet moet komen in het oosten, ik val nog mee in vergelijking met vele hier duss... :p

• #1.717
Gijs,

Ik ben er zaterdag ook. Over het harnas heb ik v/d week gebeld. Die kennis van mij heeft bepaalde gesp(en) nodig die ze ook gebruiken bij klimharnassen, op stijgers en lui die werkzaamheden doen aan bomen om zich te zekeren etc. etc. Ik heb zelf (nog) geen idee welke dat precies zijn maargoed. Hij gaat zelf op zoek maar vroeg aan mij hier ook naar te gaan zoeken. Dus aan alle RPB crew members die hier aan kunnen komen..graag en laat mij of Gijs weten! Hij zei me namelijk als ie die dingen heeft dan fixt ie zo'n harnas zo in mekaar voor RPB want het overige materiaal heeft ie op voorraad.

Tot zaterdag!

Daar heb ik ook wel een contact in. Namelijk iemand die een bedrijf heeft in bomen snoeien. Als je weet welke gespen het zijn zou het makkelijker zijn. Bv een afbeelding ofzo.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 20:18 ----------

Vandaag even wat opgehaald voor RPB. Maakt het totaal aan alleen 50mm nu 1200kg. En 20 25plates nu. Weer een mooi prijsje betaald ook. Het heeft zijn voordelen als je een netwerk in de sport hebt opgebouwd.

Afb056_1.jpg

nice!!!!!

Daar heb ik ook wel een contact in. Namelijk iemand die een bedrijf heeft in bomen snoeien. Als je weet welke gespen het zijn zou het makkelijker zijn. Bv een afbeelding ofzo.

Nice :) Ik zal die gast wel weer even contacten dan Gijs. We hebben het er zaterdag nog wel even over dan!

------

nice G :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven