MuscleMeat

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus geen vrachtwagen zaterdag? :janken:

what the deal morgen..staan er mensen met waggie bij CS? zo ja, hoe laat? zo nee laat et ook ff weten dan ga ik bij wout ff los...

mo ik wil wel even jou op komen pikken max 2 persoonen heb maar 106

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.724
Oke, Jaimy haalt je dus even op.

Mo sms even hoelaat je staat op cs baarn 0630855175

ouwe buffel had op Fb al gereageert, ben er rond 11.44

Jezus wat was het vet vandaag zeg !!
Ben he-le-maal kapot, ga zeker vaker langskomen :cool:

Klote internet is al dagen slecht!! Ik voelde me dus niet helemaal top en vandaar was ik niet aanwezig zaterdag helaas! Trainen thuis ging overigens boven verwachting!!

• #1.729
Jezus wat was het vet vandaag zeg !!
Ben he-le-maal kapot, ga zeker vaker langskomen :cool:

Mooi, zie je dan wel weer eens, je weet hoe ons te vinden:)

Klote internet is al dagen slecht!! Ik voelde me dus niet helemaal top en vandaar was ik niet aanwezig zaterdag helaas! Trainen thuis ging overigens boven verwachting!!

Hoorde het van Jaimy idd. Klote man, je bent nu al een paar keer een beetje grieperig geweest is het niet? Even beetje aan je weerstand werken

Kopt, 2 keer goeie griep en dit valt vergeleken met dat mee, maar zat er al weken in! Qua vitamine zit ik flink goed maar toch komt het erdoor! Misschien nog meer gaan slapen :D haal bijna nooit de 8 uur maar die heb ik wel nodig :)

harder trainen hans...*P

Nog harder? Nee mo moet niet te sterk worden, moet leuk blijven voor jullie :p

hahaha die hans maakt het helemaal mooi hoor je dat mo :p

Leuker kunnen we het niet maken, wel mooier :p

• #1.735
Aanstaande zaterdag geen training. Gisteren op een drempel mijn carter gescheurd in de buurt van Eindhoven toen ik wat schijven aan het ophalen was. Moet zaterdag auto maken en ophalen.

Aanstaande zaterdag geen training. Gisteren op een drempel mijn carter gescheurd in de buurt van Eindhoven toen ik wat schijven aan het ophalen was. Moet zaterdag auto maken en ophalen.

Shit man, auto weer kapot ! Hij lag zeer laag door de schijven ??

k*t jammer gijs gijs trining benen word vanavond niks 8 uur is te laat pfff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven