XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag ik het goed, roken tijdens het trainen?:eek:

Jaimy zegt: doe je mee met curl wedstrijd. Ik zeg: is goed, ik draai eerst ff een shagie zodat Ziyed m ff kan pakken en dan pak ik m! Toen was mn shagie klaar en ging ik m ff pakken. Maar dat shagie brande nog niet hoor :p daarna wel

Jaimy zegt: doe je mee met curl wedstrijd. Ik zeg: is goed, ik draai eerst ff een shagie zodat Ziyed m ff kan pakken en dan pak ik m! Toen was mn shagie klaar en ging ik m ff pakken. Maar dat shagie brande nog niet hoor :p daarna wel

Lekker hoor;)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag nog even bezig geweest voor RPB

Eerst weer even een stel stangen terug van FPA naar RPB. De training hier is waar het nu om draait.

Afb000.jpg

Toen de schuur wat opgeruimd en de stones daarheen. Als ik echt eens zin heb die schuur echt goed aan kant maken want daar valt nog heel veel meer ruimte te winnen. Zo veel troep heb ik. Nu hoeft er niks de garage meer uit als ik wil trainen.

Afb002_1.jpg

Toen bedacht ik me dat ik komende periode de chain yoke weer eens wil doen en dat ik die dubbele ketting etc een vervelend systeem vond. De lascapaciteiten zijn nu zodanig dat ik me wel vertrouwd voelde om een aanpassing te maken die ik met mijn eerste laskunsten nog niet vertrouwde. Nu durf ik er mijn auto wel aan op te takelen.
Haken eraan gelast zodat we nu met 1 dikke ketting kunnen werken en dus ook heel snel kunnen laden en wisselen van hoogte.

Afb006_1.jpg

Netjes man! Je blijft bezig he ;) platform al in de planning?

zondag ben ik er
ook

HAHAHAHAHA heb ik eindelijk een keer zaterdag vrij genomen, gaan ze op zondag hahaha

Sorry man....

ahhh Gijsmans! Je bent echt koninklijk bezig met je traningsplekkie!

Komend weekend ben ik er niet bij helaas, heb zaterdag bezoek en ga 's avonds ook de stad in. Volgende week ben ik er (met onze sjaakmonster) er wel weer bij en heb een max yoke op de planning staan (350/360)

Oproep! Iedereen die kunststof rijplaten kan fixxen......... Let me know! Of weet waar ik ze kan meenemen. Dit is de enige oplossing voor een goede plek voor stones te creeren.

Nog even heads up voor dit weekend. De training dit weekend is ZONDAG 12u!

Gijs kun je me ff pm sturen met je adres is wel zo makkelijk, alvast bedankt.

tot zondag

tot morgen :)

Ik ben er morgen ook bij, en dan neem ik vlaai mee voor de liefhebbers:rolleyes:;)

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :D

Whoehoe vlaai!!

Nice one

zolang het maar geen koeievlaai is

:( Ik wil ook een taart...

Ik wil geen 'taart'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven