Fitness Seller

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah kijk nou ik ben er niet helemaal bij, je hebt gelijk vandaag is alweer de 14e. Dus aanstaande zaterdag en de zaterdag erop gewoon training @ RPB.

sweetness daaorm denk ik van ff ruim van te voren checken emt je, maar als god mij toelaat, dan ben ik daar!

Gezellig Mo ;) kan ik ff die manboobies voelen van je :p whahahaha!

• Topic Starter Topic Starter
Alvast maar weer de heads up. Aanstaande zaterdag RawPowerBaarn 12u. Ik ga sowieso voor:

-3x130 log
-20mx425kg yoke
-3x160 stone
-20mx150 farmers.

Ik ga zaterdag maar eens vrij vragen om weer eens langs te komen. Ik had de 16e april in gedachte..

Dat gaat je lukken Gijs! Tot zaterdag. :)

stones wil ik ook proberen:) maar wel wat lichter als jou G:p

hey gijs ik wou zaterdag ook wel even een keer mee trainen samen met een maatje van mij

(Re)Present!

hey gijs ik wou zaterdag ook wel even een keer mee trainen samen met een maatje van mij

joow jelle kan ik niet met jou en ron mee dan zaterdag en nog even een vraagje kan ik op dinsdag mis met julie mee traien op onderdelen mis kunenn julie me ook nog wat leren :d

spreek je man latterr

laat me anders even op me 06 nummer weten :d

moet ik effe kijken welke auto we hebbe anders moet je achterin de caddy gaan zitten als je dat niet erg vind maar spreek je zaterdag wel effe dan goed

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

maar je kan wel mee rijden

moet ik effe kijken welke auto we hebbe anders moet je achterin de caddy gaan zitten als je dat niet erg vind maar spreek je zaterdag wel effe dan goed

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

maar je kan wel mee rijden

oke topie man is goed :d ga jou spreken

en op dinsdag mee traienn

ja dat komt wel goed we spreke wel wat af zaterdag

Ik ben er weer zaterdag :)

Ich bin auch Dabei

misschien komt tom weer mee

oke jelle is goed zien je zaterdag wel laat maar weten als julie gaan en als ik mee kan rijden :d

Weet niet zeker of ik zaterdag kom, want wil ook me stone platform maken en ik heb niet zoveel vrije tijd.
Anders volgende week, zie ik Mo ook eens in real life :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven