AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2012

jaimy en ron
zijn der ook bij

Ben er weer bij.

• Topic Starter Topic Starter
zaterdag 3 maart 12u

-Gijs
-Frank
-Jaimy
-Ron
-Guido
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ik ben erbij!

zaterdag 3 maart 12u

-Gijs
-Frank
-Jaimy
-Ron
-Guido
-Kevin
-Bram
-Mo Z
-
-
-
-
-
-
-

Laatst bewerkt:
Baarn ligt op mijn weg naar huis zaterdag, en het is een zonde om je vrienden dan niet te bezoeken...dus Im in.

Gijs,

Het heeft een tijd geduurd maar hier is dan eindelijk het truck pull harnas voor RPB! Hij moet nog worden afgesteld op lengte want de banden (50mm) zijn langer in lengte dan nodig. Mischien dat ik dat van de week nog doe maar anders zaterdag samen even naar kijken. Gespen zijn naar mijn idee erg stevig en ik denk dat je er aardig wat kgs mee kunt wegtrekken zo. De schouderpads zijn afneembaar met een kliksysteem en verstelbaar. Ik heb trouwens een extra set schouderpads hier liggen voor de toekomst ;). Zaterdag maar eens even testen of we er wat mee kunnen? Bij deze, ik ben dus zaterdag bij RPB met harnas :D

Voorkant harnas

harnas-front.png

Achterkant harnas

harnas-achterkant.png

Gesp achterkant

gesp-achterkant.png

Buik gesp

harnas-buikgesp.png

soowww gaaf man!

oh damn! Ziek..

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 23:43 ----------

zaterdag 3 maart 12u

-Gijs
-Frank
-Jaimy
-Ron
-Guido
-Kevin
-Bram
-Mo Z
-Booyaka BAM
-
-
-
-
-
-

dat harnas ziet er echt complex uit man..is dat voor als je ene berg wil beklimmen met 100kg aan je rug ofzo?!

gelijk bericht op de site gezet

dat harnas ziet er echt complex uit man..is dat voor als je ene berg wil beklimmen met 100kg aan je rug ofzo?!

Ja idd, want als de berg niet naar Mo komt, zal Mo (met harnas) naar de berg moeten gaan toch :p .....maarre zo complex is het niet hoor, je zal het zaterdag wel zien en kan je 't gelijk testen of het werkt :)

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 23:56 ----------

gelijk bericht op de site gezet

Cool :D

you damn right son!

ziet er goed uit gijs :D

Pv + Choco ( dit keer zeker)

Nice. Tot morgen boys

zaterdag 3 maart 12u

-Gijs
-Frank
-Jaimy
-Ron
-Guido
-Kevin
-Bram
-Mo Z
-Booyaka BAM
-Jay
-PV
-Choco
-
-
-

Zo weer even verder klussen aan de bench, safeties zitten er al op en wordt mooi.

truckpull ging goed 5 keer 13 ton gedaan 2 keer touw en harnas en 3 keer harnas en daarna kotsen pfff :D

Gijs, zou je weer langs het station kunnen rijden?

Terug
Naar boven