MuscleMeat

RawPowerBaarn 2012

ik ben dr ook bij :D

woooooow boys ik wil snel me log
filmpjes :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

mooi fotos baasen

mooi hoor jaimy, is in korte tijd veel bijgekomen op de log..ga zo door man!

Jaimy ziet er ook een stuk lichter uit

wat een progressie INEENS

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
O ja voor ik het vergeet. Wie heeft er nog een oude versterker liggen ter donatie? De oude is gesloopt zoals we zoveel zaken slopen @ RPB

Flinke progressie :D

(Still not pressing BW ;))

O ja voor ik het vergeet. Wie heeft er nog een oude versterker liggen ter donatie? De oude is gesloopt zoals we zoveel zaken slopen @ RPB

Wat heb je voor versterker nodig Gijs? Ik heb nog een ouwe liggen waar ik wel een uurtje aan zou moeten sleutelen om hem goed te krijgen, maar da's een pure eindversterker, dus ingang links ingang rechts, uitgang links uitgang rechts, 0 instelmogelijkheden. Aan/Uit volume links / volume rechts. Zoiets als:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dan wat klassieker :p

Zal ik kijken of zeg je neuh? Als die nog werkt en goed is (moet ik nog checken) zal ie iig makkelijk heel blijven daar. Echt een hardcore ding, en nog 30 kg ook dus mocht ie stuk gaan kun je er vast nog van alles mee, hooggooien, verzin het maar.

Hm na marktplaats even gecheckt te hebben, 100000 van die dingen voor een scheet en 2 knikkers, daar ga ik niet (meteen) voor sleutelen, succes!

jah gaat weer de goedekant op hoop toch wel de 145 143 kg log te pakken zaterdag

mooi log jaimy :D

komende zaterdag training: Frank in

• Topic Starter Topic Starter
zaterdag 3 maart 12u

-Gijs
-Frank
-
-
-
-
-
-