XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2012

• Topic Starter Topic Starter
Ja is goed Bart doen we dat.

11uur naar gijs daarna rustig trainen bij rpb gvd door mee pootgegaan godspijn aan mee enkel

Was baby shaw ( enzo) er gijs ?

Ja Enzo was er. Flink talent! Hij heeft me de eerste keer bij flauwvallen gered. 2e keer ook maar toen ving hij de steen even op in plaats van mij.

Lekker ja enzo vroeg me mee. ! Talent is hij zeker. Traind met onze limburge übermenschen haha ... ja ik bent toevallig aant belle met hem.. Serieus hersenschudding gijs.? Sterkte. !!

Ik lees hier en daar wat treads op het forum.. en deze tread leek mij interessant, maar nu blijkt dat men hier alleen maar post of iemand komt of niet.. jaaaa ik kom.. jaaaaa ik kom ook..

Wat ik graag zou willen lezen zijn de getallen waarmee getraind wordt. filmpjes.. in het log van G-man zie ik staan dat Enzo een talent is.. gaaf, maar houd ons dan niet in spanning en vertel een wat jullie gedaan hebben.. ik kan toch niet al die saaie logs doornemen?

Ja maar..... oke Frenkpie

toegevoegd aan favo...

Enzo is een talent. Ik was nog net sterker op max op de viking maar met reps repte hij mij eruit met de 140kg. Legde ook de 175 stone en gooide 5meter hoog.

en Enzo is nu 21 ??? blijft een jonge God ;)

@Stahmixson hey beest ben ind tot en met september 21.

@gijs het was gewoon een uber training aan het worden jammer van de stones van jou anders hadden we nog geknald op yoke en etc.. next time next time.

@Champ ja ik post niet super veel op dbb maar als ik post is het meestal in SMTL topic of hier dus veel over me zal je niet vinden..

haha, hard man!

trouwens frank, het viel mij al eerder op bij jouw nieuwe telefoon dat de eerste sec het geluid niet wordt opgenomen - volgende keer even wachten voor je begint te praten

you're right! I'll keep it in mind. Hey Rob G is watching.. when are you visting us man! ;)

Damn vlad is gek maar het is veel te hoog.

De loading pins zitten al vol? :p

yooo Gijsie, vanaf wanneer hou je LB avonden op woensdag?
(hoest trouwens met je hoofd nu?)

Terug
Naar boven