XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2012

You're right. It is too high. It looks to be even higher on camera. I didn't realize it when I was doing the exercise. Thanks for the viking press Gijs. It's an efficient piece of equipment.

Yep, next time I'll stand on two pallets and you on one.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 12:51 ----------

De loading pins zitten al vol? :p

er zit een dikke bumperplate van 50 kg op.. met de gewone plates kunnen er nog wel 2-3 plates van 25 erbij... don't worry.

• Topic Starter Topic Starter
En in mijn rust heb ik bedacht hoe we er een fijne cardeadlift mee kunnen doen.

hij is vet geworden G! cardeadlift platform kan ik ook wel regelen dat weet je he;)

Oh ja? Maar je weet hoe stevig het ijzer moet zijn he. Voor de draagbalken moet het minimaal de 6x6x5mm zijn. Bij Alex hebben we het zelfs 4x4 massief moeten maken. Ik zou het heel tof vinden om eens bij jou te komen om het in elkaar te steken. Ik heb er met Alex gemaakt dus ik weet nog precies hoe en wat.

H-profiel is nog beter das erop gemaakt dat t niet doorbuigt, en we spreken binnenkort wel een keet wat af dan komt dat wel goed

Zaterdag open 12u ik zal zelf niet trainen maar coachen, sterke verhalen vertellen en wat schilderen.

Komende zaterdag

-gijs (coach)
-Frank'
-Kevin
-Matthieu
-Bart
-sanne?
-Mikeo?
-Bart?
-Robert?

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk zijn Robert en ik er ook weer bij

Hoe meer lui des te gezelliger.

ik kom ook en zie dat ik al op de lijst sta - nice :D

jaimy natuurlijk gijs :p

Kun je die planken meenemen J?

Even een uurtje aan de slag geweest omdat ik gek wordt van binnen zitten.

Omdat we steeds overal door de vloer heengaan met stones en soms met andere attributen vorige week 16 stuks rubberen tegels aangeschaft van 10cm dik voor de stones. Ook voor dumbbell en deadlift een plek gemaakt. Over een maand of 2 kunnen we dan de plekken waar gaten zijn ontstaan weer vullen met beton.

stones
Afb105.jpg

dumbbell en axle
Afb000-1.jpg

deadlift
Afb001-1.jpg

en mooi opgeruimd staat netjes
Afb002.jpg

Veel te netjes, denk dat ik volgende week weer eens kom om er een bende van te maken :p

Ik ben er ook morgen.

Komende zaterdag

-gijs (coach)
-Frank'
-Kevin
-Matthieu
-Bart
-sanne
-Mikeo
-Bart
-Robert
-Booyaka

Laatst bewerkt:
Ik en robert komen zekers :)

Veel te netjes, denk dat ik volgende week weer eens kom om er een bende van te maken :p

Er kan veel bij RPB maar het netjes houden zou best fijn zijn. Vandaag weer zakken vuil afgevoerd en overal kleine schijven vandaan getrokken, zelfs onder het stro vandaan. Train als gekken maar behandel mijn spullen met respect er zit veel tijd, geld en moeite in;)

Ik en sanne ook.

Terug
Naar boven