AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2012

Dat kan, half 1 bij mij zijn O.

Top! Zal er zijn

• Topic Starter Topic Starter
zondag open bij voldoende belangstelling, ik ben er dan om te coachen

-Sven
-Guido
-Kevin
-Hans & broer
-
-
-
-

En heel relaxed mits ik kwalificeer zorgt Hans dus voor gebak!

Laatst bewerkt:
indien open aanwezig

Even abbo op dit topic nemen, yep I'm in!

ik: IN

Laatst bewerkt:
Mijn broertje en ik waarschijnlijk ook aanwezig dan !
Hoe laat? Normale tijd 12:00 uur?

Wel gebak zeker als je gekwalificeerd bent? :D

Edit : gezien dat het 13:00 uur open is... ook goed.

Hee mannen!

Kijk al lange tijd mee op dit forum het inspireert en motiveert me enorm, train zelf ook al lange tijd sterkste man heb intussen al een hoop onderdelen bij elkaar verzameld
Wil ook wedstrijden gaan draaien maar werk aan nog wat (zwakke puntjes)
Nu is mijn vraag of ik is bij jullie of jullie is hier willen komen trainen?

Woon in Eindhoven trouwens hier is er erg weinig animo voor helaas!

Train ze jongens!

Gijs Succes he!

GR.

Hee mannen!

Kijk al lange tijd mee op dit forum het inspireert en motiveert me enorm, train zelf ook al lange tijd sterkste man heb intussen al een hoop onderdelen bij elkaar verzameld

Train ze jongens!

Gijs Succes he!

GR.

er is wel een groepje in eindhoven hoor. Vraag maar aan Benchmark. Maar goed ze komen ook regelmatig hier. Je bent zeker welkom om eens te komen trainen en wellicht kan ik je helpen met je zwakke punten. Deze zondag dus open en dan heb ik alle tijd om te coachen.

Hee mannen!

Train ze jongens!

Gijs Succes he!

GR.

er is wel een groepje in eindhoven hoor. Vraag maar aan Benchmark. Maar goed ze komen ook regelmatig hier. Je bent zeker welkom om eens te komen trainen en wellicht kan ik je helpen met je zwakke punten. Deze zondag dus open en dan heb ik alle tijd om te coachen.

Idd, wij trainen met een klein groepje in Eindhoven ook events. En soms bij Gijs inderdaad. De laatste tijd is de regelmaat wat uit de strongman trainingen, maar dat gaat wel weer goedkomen.

Wat we zelf bij team Eindhoven hebben liggen: log, farmers (verstelbaar in hoogte), tire (320kg geloof ik), fust (dacht 120kg), paar stones boven de 100kg, yoke, sled + harnas en touwen voor truckpull imitatie, kettlebell, natuursteen (~65kg). Volgens mij heb ik het wel zo'n beetje...

Wat voor onderdelen heb je zelf allemaal?

Sterkste man van Nederland -105 bedacht door Wout Zijlstra en Klaas Liemburg. Iemand die mee wilt doen van RPB?

Geen stones, geen yoke, geen log, geen farmers.

2x vrachtwagentrekken dat dan weer wel. en axle op 100kg op herhalingen. Als je dat kan dan ben je idd heel sterk....

Daarbij moet je snel zijn er mag maar 10 man meedoen! Het valt ook 1 week na de finale van NL en dan is niemand op vakantie.

Klaas is verder een beste vent.

Idd, wij trainen met een klein groepje in Eindhoven ook events. En soms bij Gijs inderdaad. De laatste tijd is de regelmaat wat uit de strongman trainingen, maar dat gaat wel weer goedkomen.

Wat we zelf bij team Eindhoven hebben liggen: log, farmers (verstelbaar in hoogte), tire (320kg geloof ik), fust (dacht 120kg), paar stones boven de 100kg, yoke, sled + harnas en touwen voor truckpull imitatie, kettlebell, natuursteen (~65kg). Volgens mij heb ik het wel zo'n beetje...

Wat voor onderdelen heb je zelf allemaal?

Hallo Benchmark,

Serieus wist ik echt niet! Heb hier een ifsa log (leeg 90 kilo), nog een andere log, farmers, tire 420kg, chain yoke, fat bar, fust 100 kg, stones 100/135/145 harnas een hoop schijven, stangen, powerrack dat was het dan ook wel zo'n beetje..

Het lijkt me zeker leuk is met meerdere jongens te trainen bij mij traint ook een groepje maar is ergens anders trainen leerd men van he:)

Gijs zal ik dan tegen de tijd dat ik is langs kan komen een berichtje plaatsen hier op het forum? Zal ik daar de boel is wat opnaaien!

En Benchmark misschien ook een idee is wat van locatie te wissellen?

Hallo Benchmark,

Serieus wist ik echt niet! Heb hier een ifsa log (leeg 90 kilo), nog een andere log, farmers, tire 420kg, chain yoke, fat bar, fust 100 kg, stones 100/135/145 harnas een hoop schijven, stangen, powerrack dat was het dan ook wel zo'n beetje..

Het lijkt me zeker leuk is met meerdere jongens te trainen bij mij traint ook een groepje maar is ergens anders trainen leerd men van he:)

Gijs zal ik dan tegen de tijd dat ik is langs kan komen een berichtje plaatsen hier op het forum? Zal ik daar de boel is wat opnaaien!

En Benchmark misschien ook een idee is wat van locatie te wissellen?

Stuur ff een PM, dan houden we Gijs zijn topic verder schoon :)

owww gijs ik doe mee maar zi -105 staan is -150 ook goed

Gijs, ik heb je een prive bericht gestuurd over aanstaande zondag!

Present, Ik kom morgen ook taart eten ;)

zondag open bij voldoende belangstelling, ik ben er dan om te coachen

-Sven
-Guido
-Kevin
-Hans & broer
-Strongman 1988 + maat
-Marc
-Robert
-Bart

En heel relaxed mits ik kwalificeer zorgt Hans dus voor gebak!

Laatst bewerkt:
Edit: Nvm, zag al 1 uur op de site staan:thumb:.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven