Fitness Seller

RawPowerBaarn 2012

I love you guys, maar dit is echt weer kinderachtig...dont be to sensitive niggaz , come on!

maar verder frank, straftraining is altijd het juiste wat je moet doen als je boos bent.

oww Mo.. het is minder serieus dan het lijkt :)

was idd perfecte training om de frustraties van gisteren eruit te knallen.

(edit: dit is Frenkpie onder sjaaks naam :p)

dat snap ik, maar dat gescheld en video-gedis is me wat vaker opgevallen nu, ookal is het een grapje..dan doe je in principe het zelfde waarvan je george beschuldigt in mijn optiek..1st pilar of respect is Example. Ive seen people get stabbed over this kind off this shit.

ik wil me nergens mee bemoeien verder, maar sommige dingen moet je goed weten voordat je shit in the open gooit, thats all.

Mo no worries ome george is niet snel op zijn teentjes getrapt.
Om liefde te kennen moet je weten wat haat is :p

Besides als ik met stront gooi verwacht ik dat iemand terug gooit :)

dat snap ik, maar dat gescheld en video-gedis is me wat vaker opgevallen nu, ookal is het een grapje..dan doe je in principe het zelfde waarvan je george beschuldigt in mijn optiek..1st pilar of respect is Example. Ive seen people get stabbed over this kind off this shit.

ik wil me nergens mee bemoeien verder, maar sommige dingen moet je goed weten voordat je shit in the open gooit, thats all.

Op zich een goed punt, Mo. Maar ondanks dat wij het niet zo serieus bedoelen zie ik dat men (of iig jij nu) er toch anders naar kijkt. Ik pas sowieso de vid aan hoor, want ben zelf ook niet altijd even blij met mijn emotionele uitspattingen in de filmpjes die publiekelijk op youtube staan. Maar dat is een ander verhaal :o

Thnx voor je feedback iig.

• Topic Starter Topic Starter
Zondag open 13u

-Gijs
-Sven
-Guido
-Uknow
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Laatst bewerkt:
In.

Zondag weer present!

ik ben er zondag uiteraard weer bij!

thanks Vlad.

Damn jammer van die 140 log man.

Epic farmers !

Op zich een goed punt, Mo. Maar ondanks dat wij het niet zo serieus bedoelen zie ik dat men (of iig jij nu) er toch anders naar kijkt. Ik pas sowieso de vid aan hoor, want ben zelf ook niet altijd even blij met mijn emotionele uitspattingen in de filmpjes die publiekelijk op youtube staan. Maar dat is een ander verhaal :o

Thnx voor je feedback iig.

no worries, ik ben niet scheindheilig..als er iets is zegk dat gewoon. Scheelt een hoop haat.

Madness at the farmers Gijs, nice!

Bigguy is er zondag ook weer bij Gijs.
Ik ga effe safetybar squaten met onze player Geddie

morgen ook open vanaf 19u. Ik zal zelf LB doen.

Ik kom morgen met Marc en Baraa.

Oke gezellig tot morgen

Terug
Naar boven