Fitness Seller

RawPowerBaarn 2012

****ing vet, dat ding wil ik sowieso proberen @ the meet. deed dat ook wel eens in de gym tussen een cable crossover, maar dat kon niet zwaar genoeg. koele aanvulling weer

You should've left the original sound in it, that was so ****ing awesome.
"YOU'LL NEVER BEAT ME!!! AAAAH AAAAAAH AAAAAAH"

grtz, sparta

The screams at the end were really disturbing :))) I could feel my left bicep detaching from the bone.

Oh damn! The battle is on again. First it was the carcircle now it is the hercules hold. Enrage me, light my fire, I will be back with a vengeance.
Vlad, for now the king of the hercules hold.

You can beat me in the weight for height, you can beat me in the car circle but there is no way you can beat me in the hercules hold. You can glue your hands to the handles and still come up short. See you on the battlefield.

Nice edit man! Eindbaas

Als die open gaat sowieso Zondag, want zaterdag is weer kwalificatie.

ik ben der zondag bij :D gvd wo traingen weer gemist dacht dat gijs zij di pffff

hhaha ke wat luiendonder godsze druk man ik ben der zondag bij vergeet niet mannen moederdag zondag

• Topic Starter Topic Starter
morgen dus kwali (again) en zondag training vanaf 13u bij RPB

Succes!

En ik ben zondag weer aanwezig.

ja

Nice dan pompen mijn benen niet op van het lopen en kan ik mijn Metal Pro Briefs aankrijgen hahahah.
Ga hem morgen voor het eerst aantrekken dus hopelijk wil Geddie met de rechte stang trainen ipv safetybar

Even opgezocht en dat is dus gewoon een double-ply onderbroek achtig ding, haha. Maar je wil dus zware singles gaan maken? Kan ik op zich ook wel gebruiken, maar ik pak daarna nog wel even de safety bar voor (hoge) box squats.

Ben er ook morgen.

Strongmantrainingen in je eigen homegym zonder dat je kan lassen? Lees het nieuwe artikel op www.rawpowerbaarn.com

ik ben der ook bij tot straks boys

Terug
Naar boven