- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Dude, jij bent elke dag in. Er is nooit een dag dat jouw aesthetics out of style zijn. Jammer trouwens nog van die aesthetic fail op de stones.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

fuuuuuuuuck. volgens mij heb ik mijn dipbelt laten liggen.
85 is het lichtste helaas Sjors.. maar die '90' kg stone zal ook geen 80 meer wegen schat ik zo en brokkelt nog verder af. Die kunnen we nog even wegen.
Een kleine tyre? Denk profile tyre centre of iets..vaak kun je die voor weinig of nop meenemen denk ik.
Trouwens Sjors... ik heb je mes ook nog gevonden.. heb m in een lade gelegd. Kun je za weer meenemen.
Thnx, alleen denk ik niet dat een autoband een uitdaging is.
Of bedoel je iets anders?
Qua gewichten vond ik dit:
Types of Tires
Passenger car tires comprise 80 percent of annual waste tire generation. They weigh 22 pounds, on average.
Light truck tires, with a rim diameter of 17 inches or less, weigh about 35 pounds
Large truck (semi-truck) tires weigh up to 110 pounds
Off-the-road (OTR) tires, used for construction, agricultural, and large recreational vehicles and equipment have various types and weights
Ik moet dus semi-truck banden hebben ( 60 kg ) of off-the-road.
Bedankt voor je donatie Erwinski. Say goodnight to the dip belt.
? 10 euro. Scheelt weer een hoop gedoe. Dan bestel ik zelf wel een nieuwe. Kan je het geld gewoon overmaken op mijn rekening. Als je geen interesse hebt geldt dit aanbod voor iedereen die bij RPB traint/gaat trainen.check Pee-EmMag ik meerijden? We zijn immers bijna familie
Zijn er eigenlijk ook baby-tires? Ik vind tire-flips ontzettend leuk, maar ik krijg die monsterbanden natuurlijk niet omhoog.
Als ze er niet zijn, waar haal ik ze vandaan en welke moet ik hebben? en was er nou wel of niet een lichtere stone ( ik kon alleen de 85k vinden en die krijg ik niet bepaald chique van zijn plek )
hahaha, ja man...die 130 komt wel weer. de shirt-uit tip heeft me wel flinke schrammen opgeleverd trouwensDude, jij bent elke dag in. Er is nooit een dag dat jouw aesthetics out of style zijn. Jammer trouwens nog van die aesthetic fail op de stones.

hahaha, ja man...die 130 komt wel weer. de shirt-uit tip heeft me wel flinke schrammen opgeleverd trouwens![]()
Kopen? 10 euro. Scheelt weer een hoop gedoe. Dan bestel ik zelf wel een nieuwe. Kan je het geld gewoon overmaken op mijn rekening. Als je geen interesse hebt geldt dit aanbod voor iedereen die bij RPB traint/gaat trainen.

Ik wil 'm! Zoek er nog 1 voor mijn donkey raises
Move over, Vlad.
. Hij moet daar ergens liggen, ik denk in de buurt van het powerrack. Daar hebben we vorige week een dipbattle gehouden, dus kan haast niet missen.Ik geef geen geld aan Erwin omdat hij een slechte alcoholist is.

Ik geef geen geld aan Erwin omdat hij een slechte alcoholist is.

Sjors, we hebben al een riem voor chins en dips.
Ik geef geen geld aan Erwin omdat hij een slechte alcoholist is.