XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2012

lekkere hardcore sfeer zeg :D
en ook nog eens lekkere muziek erbij :P

@Gijs: Viel me nu op dat je bij de boom niet midden handvat hanteerd maar hoog pakt. De laatste tijd doe ik dat ook maar niet zo ver al ik jou zie doen. Is dat om rom kleiner te maken bij de press?

tam? eerder gewoon in the worst deadliftvibe ever haha ,maja niet gek met woensdag nog behoorlijk heftige series gedraaid..heb mn DL vlam toch daar het meest ingestoken.

achja alex en ik zouden al tijden samen ff deadliften, dus ff snel 300 aantikken en dan met de rest beginnen..al was dit van mn lelijkste lifts, echt de lelijkste van allemaal..moet echt weer ff opnieuw gaan leren DLen haha

voor de rest ging et op die dingen die ik een epische tijd geleden voort laatst heb gedaan toch goed..het minum zit ongeveer opt maximum vant seizoen vorig jaar..en dat is natuurlijk een goed teken!

was mooie sessie..fanatieke jongens, RPB blijft een goedkloppend hart voor strongman NL

• Topic Starter Topic Starter
@Gijs: Viel me nu op dat je bij de boom niet midden handvat hanteerd maar hoog pakt. De laatste tijd doe ik dat ook maar niet zo ver al ik jou zie doen. Is dat om rom kleiner te maken bij de press?

Nee je zit een optische illusie. In werkelijkheid heb ik hem in het midden vast. Het log ligt scheef gedraaid naar voren om de clean makkelijker te maken. Als je let op de tape op de handvaten die net iets langer is als mijn handpalmen kun je zien dat ik hem in het midden vast heb. Het is wel zo dat velen de log iets uit het midden vastpakken maar dat is in 99% van de gevallen alleen voor de rotatie in de clean. Op de borst zul je zien dat ze hem even "napakken" terug in het midden. Niemand gaat een 140 log die naar achteren door wilt vallen makkelijk tegen houden in de polsen. Vind je het nu makkelijker met de log iets uit het midden vast dan doeje dat omdat de log naar voren van de borst wil bij de afzet. Er zit dan een fout in je afzet. Ik kan zonder film niet zo zeggen wat.

Duidelijk, voor de rotatie bij de clean was me bekend. Tot nu toe had ik nog geen problemen met de pols bij de press maar mijn log is dan ook weak.

Gijsje, was een eer om bij je thuis en RPB te gast te zijn! Echt van genoten, vooral mooi om van gedachte te wisselen over strongman. Ondanks we fysiek tegenpolen van elkaar zijn, lijken we ideologisch akelig veel op elkaar!

yep was een mooi weekend Alex. To be continued. Het was een eer om je bij RPB te hebben ook. En idd we hebben opvallend vaak hetzelfde gedachtengoed.

Gijs, je oly platform is ****in nice!! E-probs.

haha thanks nailpolishboy!

zaterdag 12u weer training!

-Gijs Boeijen
-Peter de Jong
-Bart
-Guido
-
-
-
-
-

Laatst bewerkt:
Ben er ook weer een keer bij !

Ik ben erbij zaterdag!

Heb zaterdag verjaardag van me vrouw in de middag komen dess pv en hans duzz kan zo zijn dat ik met je jongens even langs komen kijken gijs jij komt savond hea gr

Yep ik ben er bij maar is eerst trainen.

komende zaterdag zijn wij er nog niet bij.. we zitten dan in de auto vanaf Kitbühl.. maar de week erop ben ik er definitely weer van de partij!! :) maar kan nu wel snowboarden.. we knallen met z'n tweeën nu van de rode en zwarte pistes af.. ohh yeahh!

****ing vette training van zaterdag.. begint wel weer te kriebelen!

afwiederschnitzel vom Österreich

Leuk te horen dat het goed gaat Frank

Me and Robert are in :D

zaterdag 12u weer training!

-Gijs Boeijen
-Peter de Jong
-Bart
-Guido
-bosmans
-robert
-Vlad
-Nicky + maat
-
___

Laatst bewerkt:
Kan iemand me een lift geven vanaf station Baarn? Om 11:45 sta ik daar.

Terug
Naar boven