TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
eerder weggaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aaahhh okee half ofzo??..je zag er gewoon uit als een duitser ofzo hahaha daaro in zuid holland..alsk iig de goeie voor me heb

Ik had een idee om een salade mee te nemen.
Ik zag dat iemand anders al een salade meenam, zal ik alsnog een maken?

ojhhh..space...kga je wel ff zoeken dan...je zag er volgens mij echt uit als een arier..die met die grijze hoodie toch was jij..jij stond met mathieu enzo?

ho ho ho ho!!! the hex bar is binnen guys...
fitness seller heeft wel episch gefaalt...
bij de bestelling ontbreken 2 setjes 10 kilo schijven, 1 hex bar (like wtf...!! hoe zie je dat over het hoofd?) en 2db stangen
maar het belangrijkste is dat we zondag kunnen max hexen... we hebben em net al uitgeprobeerd tot de 210.. hele aparte lift

ho ho ho ho!!! the hex bar is binnen guys...
fitness seller heeft wel episch gefaalt...
bij de bestelling ontbreken 2 setjes 10 kilo schijven, 1 hex bar (like wtf...!! hoe zie je dat over het hoofd?) en 2db stangen
maar het belangrijkste is dat we zondag kunnen max hexen... we hebben em net al uitgeprobeerd tot de 210.. hele aparte lift
waarsch wordt de rest nog nageleverd, ze sturen altijd alles in aparte pakketten (waarom weet ik ook niet)coolwaarsch wordt de rest nog nageleverd, ze sturen altijd alles in aparte pakketten (waarom weet ik ook niet)

Dat vond ik nog wel meevallen.
zaterdag besteld, woensdag binnen.