XXL Nutrition

Aankondiging RawPowerBaarn Meet 27 Juni

aaahhh okee half ofzo??..je zag er gewoon uit als een duitser ofzo hahaha daaro in zuid holland..alsk iig de goeie voor me heb

Dan heb jij de verkeerde voor je of je hebt een verstoord beeld van een mof :P

aaahhh okee half ofzo??..je zag er gewoon uit als een duitser ofzo hahaha daaro in zuid holland..alsk iig de goeie voor me heb

hahaha denk dat je de verkeerde voor je hebt.
ik ben ziyed, als je dat in typt op hyves kom je al een heel eind :D
Zijn er niet zoveel :p

ojhhh..space...kga je wel ff zoeken dan...je zag er volgens mij echt uit als een arier..die met die grijze hoodie toch was jij..jij stond met mathieu enzo?

Ja zou wel kunnen ja, maar ben echt geen arier hahaha

Enne Frits, had je de goede voor je? :D

ojhhh..space...kga je wel ff zoeken dan...je zag er volgens mij echt uit als een arier..die met die grijze hoodie toch was jij..jij stond met mathieu enzo?

dat is volgens mij SanderG

al lijkt ziyed wel een beetje op een duitser ja :roflol:

ho ho ho ho!!! the hex bar is binnen guys...

fitness seller heeft wel episch gefaalt...

bij de bestelling ontbreken 2 setjes 10 kilo schijven, 1 hex bar (like wtf...!! hoe zie je dat over het hoofd?) en 2db stangen :roflol:

maar het belangrijkste is dat we zondag kunnen max hexen... we hebben em net al uitgeprobeerd tot de 210.. hele aparte lift

ik heb je foto ff gekeken met die tennisracket...en ik heb je nog nooit eerder gezien..dus kben goed aan het spacen ja

hahaha je gaf me nog wel een hand daar maar kan natuurlijk dat je dat niet echt door had :D

bij de bestelling ontbreken 2 setjes 10 kilo schijven, 1 hex bar (like wtf...!! hoe zie je dat over het hoofd?) en 2db stangen :roflol:

maar het belangrijkste is dat we zondag kunnen max hexen... we hebben em net al uitgeprobeerd tot de 210.. hele aparte lift

hexbar is idd een hele rare oefening heb het al meerdere male gedaan. Doe mij maar gewone deadlift :)

cool :) waarsch wordt de rest nog nageleverd, ze sturen altijd alles in aparte pakketten (waarom weet ik ook niet)

cool :) waarsch wordt de rest nog nageleverd, ze sturen altijd alles in aparte pakketten (waarom weet ik ook niet)

shit stond wel op de pakbon en hij had een hele pallet in zen tuin staan....

beetje maf om dan 1 hex bar wel te leveren en de andere niet... maar goed, we zullen zien.

Hebben ze bij mij ook gedaan.

Kreeg de schijven en het bankje thuis, en de volgende dag pas mijn bar.

****ing episch dus

Dat vond ik nog wel meevallen.

zaterdag besteld, woensdag binnen.

Terug
Naar boven