Fitness Seller

Aankondiging RawPowerBaarn Meet 27 Juni

jaaah ik weet nie man..we doen ons best...ik heb dit jaar al dingen voor mezelf waar gemaakt die ik nooit d8 te kunnen,,,dusja I aint got nothing to loose;)

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

en jij moet de nieuwe martin wildauer worden:P..voor je 19e een 370 deadlift:P...

hahahaha dat gaat niet lukken man, zag die gast ook laatst 20 jaar en 400 deadlift.
maar ben over 3 maanden al 19 dus dat wordt lastig.

jaah das waar...met deadlifts wordt et iig werd bij mij pas echt zwaar na de 250 kilo....iig toen ik begon trok ik zowat ongetraind al 180 190 kilo ofzo..wel scheef en fout enzo..maar na 250 begint et zware werk pas echt..maargoed doe het gewoon zo..als jij straks een 8je hebt met 220 dan heb je zowieso een 300 DL

deadlift :D

Doe je ook mee Mike?

jep.
moet wel ff kijhken of ik geen straps nodig heb. eelt is nog steeds open. maar zal waarschijnlijk wel gewoon gaan

Mijn dierbare straps die helemaal uit amerika kwamen zijn kwijt :(

ik wil ook wel deadliften :)

Deadlift is on. Kijken of C-P, Ziyed en ik samen evenveel kunnen tillen als Mo 'The Deadlift Kid' AKA Mo 'Should be Caged' AKA Frits

Hahaha, als dat niet lukt gaan we het event 'telefoongids scheuren' weer in het leven roepen!

Ik doe ook mee met deadliften. Al wil ik eerst met log aan de gang gaan, en eigenlijk wil ik ook een stukje met de yoke aan de wandel gaan en dan wel met de 300kg als het even meezit

Ik ga ook voor de 160 deadlift.

Als m'n rug het toestaat join ik je!

:roflol:
Iemand wedstrijdje op reps doen :D?

Op reps? Je bent nog nooit op zo'n meet geweest he?

Het is 5 uur lang 1rm's draaien op alle oefeningen.

Curls, Lat Pulldown, het maakt niet uit.

ik doe niet aan 1rm, ben een bodybuilder

Gijs, ik zie open plekken in je lijst en vooralsnog ben ik nog steeds geen papa geworden, dus onder een gering voorbehoud en als er plek is, zet mij er maar bij. Ik zal dan iets van een pasta salade meenemen. (of beter wat anders??)

Gr

Laatst bewerkt:
Deadlift is on. Kijken of C-P, Ziyed en ik samen evenveel kunnen tillen als Mo 'The Deadlift Kid' AKA Mo 'Should be Caged' AKA Frits

hahaha jaa makkie hyped moet hoe dan een 280 eruitvlammen....ik hoop dak beetje in vorm ben...ik wil hoe dan ook de 300 weer ff aantikken...kijken of dat wat wil..als dat goed gaat gelijk een 320 eran:D

en kwil van gijs minimaal een 330 axle deadlift zien:P

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

:roflol:
Iemand wedstrijdje op reps doen :D?

is goed ff een 220 op reps??:D

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Als m'n rug het toestaat join ik je!

gewoon joinen mattie..no pain no gain!!,...trouwens jouw stats doen me denken aan iemand uut grunn...klopt dat?

Laatst bewerkt:
230 1rm hopelijk

Terug
Naar boven