Fitness Seller

Aankondiging RawPowerBaarn Meet 27 Juni

• Topic Starter Topic Starter
Stop de haat en verder met on topic jezelf alvast gek maken voor de meet!

lol wij hebben er 4 weken op moeten wachten ofzo :o

maar goed het word nu wel een erg fitness seller bash threadje zo

Vind je het heel gek. Eerst helemaal geil worden als de hex bar uit het pakket is en dan de teleurstelling als je de 2e zoekt.

Stop de haat en verder met on topic jezelf alvast gek maken voor de meet!

mattie ik doe morgen gewoon half gaar verrot met overal spierpijn en wonden en shit, als warming up voor zondag gewoon mee met de open truckpull contest in bolsward..WHUT!!!

als dat nie gek maken genoeg is:P

Dat is de spirit MO!@!!!!!W#%^^&^$$ GO GRAZY............

Ill go apeshit on those trucks G!!..and alsk in Baarn arriveer zondag..I wanna see death and carnage!!!!

dus na dit bericht wilk geen shit meer lezen over wie wat meeneemt te eten...het is ramadan for all you basterds!!

bring on you're ugliest warface and your swords....

:P

Laatst bewerkt:
Hahaha zou wat zijn iedereen spontaan aan de ramadan, wordt flink reanimeren dan :D

Om alvast met de voorpret te beginnen ga ik alvast ff voor mezelf opschrijven wat ik ongeveer wil doen:

- Log max
- Fullsquat max
- Monster Axle close grip bench :D
- Hexbar deadlift met de :flipoff: mawfakka
- Yoke op submax en of tire
- Kijken of ik naar een 65 kg one arm db press kan gaan
- pompuh met tricep pd/bb curls/chins etc.

Ik heb er zin an

wat woog die anti ecto log nou? 93 toch?

Anti ecto = 95.

En Frank ik dacht dat jij die 71 een kans wilde geven haha.

baby steps, my beefed-up over-excited buddy.. baby steps :D

hahaha je gaf me nog wel een hand daar maar kan natuurlijk dat je dat niet echt door had :D

Met jou ferme grip zul je vast z'n geheugen kapot gecrushed hebben eh? :thumbs:

Hoe meer ik aan zondag denk hoe meer en meer en meer en meer die Deadlift wil hebben!

Ik wil toch wel eens wat onderdelen trainen die @muscle beach (of hoe die nu gaat heten?) gebruikt gaan worden.

Met name de yoke want die bazen-oefening mis ik toch wel.

Met jou ferme grip zul je vast z'n geheugen kapot gecrushed hebben eh? :thumbs:

Hoe meer ik aan zondag denk hoe meer en meer en meer en meer die Deadlift wil hebben!

Dat isset!!..kben wel wat meer dingen instantly vergeten...of komt dat nou door die bulten wiet die ik heb gerookt..hmmm ik weet et allemaal nie me

ik wil iig ff die Axle proberen (als god het wil) kheb zown ding nooit gezien uberhaupt uitgeprobeerd..en uiteraard de deadlift:D...hangt ervan af hoe ik me voel..mischien een record attempt???..en wat stones een log een yoke en kijken wat gijs nog meer voor leuks heeft..een ieder is vrij om te joinen..je moet wel tegen scheten en boeren kunnen

word er ook gefilmd ofzo..

Laatst bewerkt:
Gaat die hand over hand ook weer gekilled worden of neemt dat te veel ruimte/schijven in beslag?
Die 250 deadlift gaat er trouwens echt keihard aan, mag niet anders.

BOEM!!!..eddine kom mij joinen...dan weetje zeker dat die 250 lukt...anders stamp ik je inelkaar:P

Haha is goed, ga je ook deadliften?

jaaah zeker...alsk vnvnd beetje zonder kleerscheuren die vrachtwagen van wout overleef ga ik zekerrrrrrr ook deadliften

Cool man, kan je volgend jaar voor de topspots gaan bij zuid holland !

Terug
Naar boven