AndroidHealthClinic

Aankondiging RawPowerBaarn Meet 27 Juni

Enige wat ik ga doen is benchen, squatten, deadliften, rocklift, misschien nog wat gecontroleerde tireflips, pompwerk en bunkeren.

ik heb straps bij me die kan je wel lenen...

mijn idee log lift of push jerk press dingie, deadlift (weetn iet hoe zwaar ik ga), die mongole dumbbell, hex bar deadz, pull ups, bench ofzo en voro de rest we zien wel...

ik heb straps bij me die kan je wel lenen...

mijn idee log lift of push jerk press dingie, deadlift (weetn iet hoe zwaar ik ga), die mongole dumbbell, hex bar deadz, pull ups, bench ofzo en voro de rest we zien wel...

last man standing doen :D?

Is wel lachen serieus, last man standing deadlift? Ligt er wel beetje aan hoeveel er mee doen.

ik had het over hex bar dead he :D

enne gewoon iedereen... even epic als de bak deadlift van vorige week :roflol:

eerst gewone deadlift daarna hex bar :D

mmmm have fun dan, ik ga eerst andere dingen maxen.

last man standing deadlift I'm in!!!!!!...er moet wel gefilmd worden hoor...wie fixt dat..ik heb alleen een skeere nokia met een hlave megapixel....

ik heb 8 megapixel op me mobiel, dus komt goed :D

mijne bb kan ook wel filmen. niet super kwaliteit maar goed genoeg voor joeptjoeb

ajit sweet.....eddine.. aa sahbi....neem een marker en schrijf overal waar je bent 250 kilo deadlift op...ik doe het zelfde met 320...zn kkmoeder moet gelift...

ik haal me mobiel nog wel even leeg dat er genoeg geheugen op zit, kan als die vol zou zitten ook nog met me ipod filmen aardig goede kwaliteit

neem mn cam ook mee...dus no worries :) alleen moet je zelf wel aangeven wanneer je iets gefilmd wilt hebben, want vorige heb ik uiteindelijk niks gefilmd...

neem mn cam ook mee...dus no worries :) alleen moet je zelf wel aangeven wanneer je iets gefilmd wilt hebben, want vorige heb ik uiteindelijk niks gefilmd...

naja we gaan zowieso jouw 300 kilo axle deadlift filmen;)...eddine zn PR van 250...andere boys hun PR ..mike had et over 240 deadlift ofzo...ik zal eerst met 300 stoeien die mag ook gefilmd worden..en evt. zwaarder als het wat wil....en bij de andere dingen als er geen camera present is..dan tik ik je wel aan...iig hoe meer camera's des te meer druk op de jongens om te presteren...het word PR dag voor 1 ieder!!

of ben ik nu wat over enthousiast???

enthousiasme kan geen kwaad

Terug
Naar boven