- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
tjah wie niet sterk is....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn eelt scheurt continu maar het doet geen pijn ofzo. Maar straps gebruik ik nooit en beter ook![]()
ik kom soms wel te kort
Enige wat ik ga doen is benchen, squatten, deadliften, rocklift, misschien nog wat gecontroleerde tireflips, pompwerk en bunkeren.
ik heb straps bij me die kan je wel lenen...
mijn idee log lift of push jerk press dingie, deadlift (weetn iet hoe zwaar ik ga), die mongole dumbbell, hex bar deadz, pull ups, bench ofzo en voro de rest we zien wel...
?neem mn cam ook mee...dus no worriesalleen moet je zelf wel aangeven wanneer je iets gefilmd wilt hebben, want vorige heb ik uiteindelijk niks gefilmd...
...eddine zn PR van 250...andere boys hun PR ..mike had et over 240 deadlift ofzo...ik zal eerst met 300 stoeien die mag ook gefilmd worden..en evt. zwaarder als het wat wil....en bij de andere dingen als er geen camera present is..dan tik ik je wel aan...iig hoe meer camera's des te meer druk op de jongens om te presteren...het word PR dag voor 1 ieder!!