MuscleMeat

Aankondiging RawPowerBaarn Meet 27 Juni

deadlift repout met dit weer, moet er niet aan denken

eet de dag van te voren goed...voor de training jezelf nie volproppen al helemaal bij max ..werkt je alleen tegen...ik ga wel axle deadliften...nie PL style...aangezien ik wel meer wil doen die dag...ik weet nie wat jullie in gedachten hadden??

eet de dag van te voren goed...voor de training jezelf nie volproppen al helemaal bij max ..werkt je alleen tegen...ik ga wel axle deadliften...nie PL style...aangezien ik wel meer wil doen die dag...ik weet nie wat jullie in gedachten hadden??

1. max deadlift
2. axle overhead
3. yoke
verder kijk ik wel

klinkt goed mikey....mischien afsluiten met een kleine afslacht medley op het eind:P (wheelflip, timbers of iets van gelijke strekking)

zeker goed idee. wheelflip is sowieso wel leuk.
timbers kan ook wel maar had zondag me eelt afgescheurd dus moet ff kijken hoe het er dan voorstaat

deadlift max, log max, yoke, farmers

:D

intapen die handel en gaan...

Mo, doe je mee met de ankerketting?

moet wel sporttape zien te fixen dan

is er een anker???...jaaah un anker heeft nog 16.90 meter van me tegoed;)

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

moet wel sporttape zien te fixen dan

kopen in de winkel aa saaaahhbee..en zowieso doen we de max deadlifts met straps

heb jij straps dan mo?
mijne zijn overleden hele tijd geleden

heb jij straps dan mo?
mijne zijn overleden hele tijd geleden

ik heb er afgelopen jaar 3 paar gescheurd haha....afgelopen tijd doek zonder straps..maar vaak ook licht op reps..maar er is vast wel IEMAND daar met straps anders gijs wel..zo niet...scheur ik een t shirt en maak er straps van...punt

ik heb straps bij me. maar ik weiger ze uit te lenen aan mensen die ze op een max deadlift willen gebruiken :roflol:

just rip your eelt again mike!!!!

Mijn eelt scheurt continu maar het doet geen pijn ofzo. Maar straps gebruik ik nooit en beter ook :)

Mijn eelt scheurt continu maar het doet geen pijn ofzo. Maar straps gebruik ik nooit en beter ook :)

mike zen eelt tear was dan ook wel brutal diep.... als je em vol liet lopen met water kon er een klein groepje smurfen in zwemmen (of is het dan in smurfen?)

dat ie zo diep was kwam denk doordat precies dezelfde plek paar weken ervoor ook al opengereten was :P

mjah zonder straps zou ook wel kunnen denk ik. pain = gain :roflol:

dat ie zo diep was kwam denk doordat precies dezelfde plek paar weken ervoor ook al opengereten was :P

mjah zonder straps zou ook wel kunnen denk ik. pain = gain :roflol:

tenzij je in frankrijk woont, daar is pain:

IMG_4.jpg

maar opzich is dat dus ook broodnodig (woordspeling YES BITCHES YES) voor gain, dus klopt het in theorie wel weer

Mallerd :D

Het is alweer een tijdje geleden dat ik events gedaan heb dus ik zal me voornamelijk met events gaan bezig houden, heb ook zin om die 80kg rock van Gijs eens te attempen :D

Terug
Naar boven