AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn seizoen 2014 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vanavond 19.45u
Woensdagavond 19.45u
Zaterdag gaat het team Kevin aanmoedigen bij crossfit! Iedereen die wil supporteren is uitgenodigd.
Zondag gaat het team naar Niels bij Powerbase op uitje om ze daar te leren hoe het moet. Je kunt me laten weten of je mee wilt vraag ik het aan Niels. Denk dat het sowieso goed is.
 
Zaterdag feest van mijn vriendin die 30 word.
Zondag trainen gaat em dus niet worden, anders graag meegegaan.

Woensdag wel in.
 
Heel gaaf! Als het mogelijk is, ben ik er zondag bij!
 
Laatst bewerkt:
Op verzoek van Frankie, even een kort verslagje van m'n qualifier vandaag.
Weet niet waar ik dit moet plaatsen, maar vond het RPB topic toch wel geschikt.

Allereerst, JA dit betreft CrossFit, dus wil je daarom bashen, blijf dan liever uit dit topic.

Vandaag evenals vorig jaar meegedaan aan de Qualifier voor de LowLands Throwdown, zie het maar als de BeNeLux kampioenschappen. Vorig jaar op plek 70 geeindigd, waar top 48 een ticket tot de finale zou geven. Nu met een jaar ervaring en meer all round is het doel te kwalificeren, punt.

Drie workouts moeten doen vandaag

WOD 1
16 minuten AMRAP (zoveel mogelijk werk verzetten in 16 min)
4 bewegingen:
wallball (squat met 9kg medicine ball en elke rep target raken op 3m)
toes to bar (hangend aan een rek elke rep met je tenen de stang aantikken)
Boxjumps (60cm box)
ring dips (dippen in turnringen)
Het systeem was als volgt: eerste ronde was 4 wallballs, 3 toes to bar, 2 boxjumps, 1 ring dip. tweede ronde 8-6-4-2, derde ronde 12-9-6-3 en dat bleef elke ronde op diezelfde wijze oplopen.

Mijn score was 313, dat betekent dat ik de zevende ronde van 28-21-14-7 voltooid had en vervolgens nog 32 wallballs en 1 toe to bar heb gehaald.

Commentaar: Super blij mee. Licht en lang was vorig jaar nog m'n zwakte, maar de vele saaie conditietrainingen met hartslag meter 3x p/w hebben zich uitbetaald. Quads waren wel helemaal op hier.

WOD 2
6 minuten voor max op barbell complex
1 hang clean + 1 front squat + 1 jerk
eerste poging op 110, easy.
tweede poging op 116, prima.
derde poging op 118, fail - kwam op m'n tenen in de front squat en was leeg voor de jerk
toen met nog 20 seconden te gaan een vierde poging gedaan op 118kg, RAAK!
Dik PR, pumped as fuck!

WOD 3
in 7 minuten zover mogelijk komen:
15 snatch 40kg
15 pullups
30 double unders (touwtje met springen met twee rotaties van het touw per sprong)
15 snatch 50kg
15 pullups
30 double unders
15 snatch 60kg
15 pullups
30 double unders
tijd volmaken met zoveel mogelijk snatches op 70kg
Score: 149 oftewel tot en met 14 pullups in die laatste ronde.

Deze hakte er keihard in. Onderarmen liepen helemaal vol. Plan was om die 60kg in 3tjes te doen, maar werden 15 singles. Tevreden!

Overall:
Enorm blij met de uitkomst en nu afwachten of dit voldoende is voor kwalificatie voor de finale over twee weken in Apeldoorn. Gijs, Elke en Vlad, tof dat jullie er waren - super bedankt! Aanmoedigingen van het RPB-kamp doen het altijd goed en brengen het beste naar boven! Nu rusten, want kan helemaal niks meer.
 
Laatst bewerkt:
Bizar! mensen die hier geen respect voor heeben zijn dik, lui en hebben geen echt sporthart.
 
Hard, knetterhard Kev. Conditioneel gebeest dus. Jammer dat ik het net niet kon halen met m'n vlucht om erbij te zijn. Leuk verslag en zo uitgeschreven zie je ook als niet cross fitter dat dit een heftige sessie was. Hard work pays off! Ondanks de blessureleed van afgelopen jaar grote sprongen vooruit gemaakt.
 
Mooi werk kevin!
 
Hoe laat zaterdag eigenlijk?

Weet niet of Sjors ook komt, Ilona komt in ieder geval wel.
 
zaterdag 12u open
 
Ben der bij!
 
Wij ook weer.
 
morgenavond weer open 19.45u
 
Morgenavond 19.45u

Wo avond 19.45u
 
Za ook weer 12 uur?
 
ja
 
Zaterdag Willem en ik ook weer in.
 
Top! Dan ben ik er ook weer
 
Back
Naar boven