AndroidHealthClinic

ReadyFreddy's Daily Updated Log!

• Topic Starter Topic Starter
Ja man, dan wil je opnieuw beginnen en dan moet je natuurlijk overwerken!
Heb een shift gedaan van 13u30min :-) Dan zal morgen mijn eerste dag worden.

Morgen staat mijn shoulder workout op het plan, ik ben van plan er meteen in te vliegen en zwaar te knallen :-) Ik ga men abs ook aanpakken, eens zien wat ze nog aankunnen:D

Zaterdag: Schouders
Military Press
Shoulder Press
Dumbbell Lateral Raises
Dumbbell Rear Lateral Raise

Crunch
Knee Raises
Dumbbell Side Bent

Mijn voeding verliep goed, gelukkig had ik een noodmaaltijd op zak waardoor ik genoeg eten bij had voor de lange shift!:cool: Het betrof wel maar een weightgainer... beter dan niets toch?

Succes man! Waar train je?

Het is een echte bodybuildergym, geen Healthcity fzo;) daar kan ik niet aan mijn trekken komen!

En bedankt! :D

Vandaag ging ik mijn schouders goed aanpakken in mijn nieuwe gym, of dat dacht ik toch! Want blijkbaar is men gym op Zaterdag en Zondag in de namiddag niet open...
Ik belde een vriend die ergens anders traint en deze melde me dat het 10 Euro kost om daar 1-malig te trainen. Ik reed naar een Healthcity en daar was het 17.50 Euro om eenmalig te trainen (WTF!?)...
Dan ben ik maar naar mijn ouders thuis gereden, men pa had nog dumbbells liggen die ik kon gebruiken.

Training Schouders:

Dumbbell Shoulder Press:
4*12 - 12.5kg
Upright Rowing
4*12 - 10kg
Dumbbell Lateral Raise
4*12 - 7.5kg
Dumbbell Rear Raise
4*12 - 7.5kg

Buik:
4*10 Crunches - BW

Ik sta versteld dat ik in 2 maanden zoveel kracht ben verloren! Hopelijk is het er snel terug, desalniettemin ben ik door deze lichte training toch extreem uitgeput :0

succes kerel,
wat waren je krachtstats vóór de dip?

100Kg benchpress 4*8
130kg squat 6*6
Deadlift 4*100 (ik wou niet hoger gaan)

Ruimte om te groeien is er sowieso nog :-) Eerst terug op mijn oude niveau komen!

Maandag: Rug + Triceps
Chin-Ups 4*6 Bw (Ik moest wel cheaten met het trapje vanaf set 3)
Barbel Bent Over Row 4*8 37kg
LatPulldown 4*8 40kg
Shrug 4*8 20kg
Dippen 4*6 BW (Ik kreeg enorme pijnstekenonder mijn linker sleutelbeen tijdens het uivoeren van de reps, hopelijk gaat dit snel over eens ik alles zowat terug gewoon ben!)
Close Grip Benchpress 4*8 40kg
Dumbbell Overhead Extension 4*8 14kg

Zoals iedereen zal opmerken zijn het allemaal lichte gewichten (p*ssy weights);) Dit omdat ik net terug begin en ik wil mijn spieren alles gewoon laten worden de eerste 2 weken.

Toch jammer dat deadlift ontbreekt, toch vrij belangrijk voor een compleet fysiek.
Voor de rest, tuurlijk is licht. Je begint ook net pas weer, zal snel genoeg verbeteren!

Toch jammer dat deadlift ontbreekt, toch vrij belangrijk voor een compleet fysiek.
Voor de rest, tuurlijk is licht. Je begint ook net pas weer, zal snel genoeg verbeteren!

IK ben van plan de Deadlift er in te plaatsen. Het is idd een oefening die niet mag ontbreken! MAAR dan moet ik mijn traininsschema aanpassen? Want als ik de deadlift op maandag doe kan ik mijn benen niet trainen op een dinsdag, toch? Daar ik mijn Quads en Hams al gebruik als synergisten bij die oefening.

Zometeen:

Dinsdag: Quadriceps + Hamstrings
Squat
Dumbbell Lunges
Leg Extension
Leg Curl

Dinsdag: Quadriceps + Hamstrings

Squat 8*20-40-60-80-90
Leg Press 4*8 - 120kg
Leg Extension 4*8 25kg
Standing 1 Legged Leg Curl 4*8 - 30kg

Crunches 4*10 BW

Was wederom een lichte training maar ik voel dat het de goede weg op gaat. Squat zal snel stijgen want 90kg viel heel goed mee.

Ik heb wel gezweet als een ****ing zwijn... Khoop dat dit ook snel betert!

Laatst bewerkt:
Heb mijn voedingsschema aangepast alsook mijn trainingsschema!

Voeding:

Weightgainers worden nu zelf bereidt
Gezonde vetten werden toegevoegd

Trainingsschema:

Toevoeging Barbell Deadlift

Zoals te zien is bulk ik momenteel op 4800Kcal. Om na te gaan of ik niet te fatsig wordt ga ik me elke week wegen en een vetpercentage meting laten afnemen. Dit wordt dan toegevoegd in het document 'gewichtstoename'. De meting neemt plaats elke vrijdag in de ochtend, liefst op een lege maag.
Indien ik te veel vet bijkom zal er gesleuteld worden aan mijn voeding/cardio

Heb vandaag een rustdag!:banana: Wil zeggen dat ik rustig de tijd heb om thuis wat zaken te regelen...

Negatief punt: Heb nog geen cardio gedaan sinds ik aan het trainen ben:(

Donderdag: Borst + Biceps

Dumbbell Benchpress 8* 20 24 26 32
Incline Dumbbell Benchpress 4*8 - 24
Dumbbell Flys 4*8 - 10
Barbell Curl 4*8 - 26
concentraction curl 2*8 - 10

Was een relaxe training. Had een nachtshift in mijn vel zitten dus ging het iets minder vlot.

Terug
Naar boven