XXL Nutrition

receptoren

we zeggen precies t zelfde.....ik heb t over Vrije test en zeg t in iets kinderlijker taal.

oke ben ff gaan lezen wat betekend dit?

"increased numbers of myonuclei"

een verhoging van Myonuclei? ? ? ?

cool, jij hebt zeker een eigen taal? jij verwart shgb vrij testo en volgens jou zitten receptoren op de vrije testo, interessant, volgens mij zitten receptoren toch echt wel in de weefsels en vloeien ze niet mee in het bloed vastgeankerd aan hormonen, maar oké, mijn intellect is mogelijk niet goed genoeg om je te begrijpen:rolleyes:

je eigen fout toegeven zou je sieren, dat doe je niet dus moet je zelf maar zoeken naar de betekenis van myonuclei... heb al genoeg voorgekauwd voor 1 avond.

dat dat onrechtstreeks indd wel bewijst dat downregulatie een fabel is, anders zou je meer progressie boeken met rustpauzes... maar dat is dus niet zo, waarom zouden ze anders constant on blijven?
Ik heb t niet over downregulatie gehad. Heb t over lengt van kuur, je herstel en nooit herstel gehad.

verder zullen in theorie wederom sth en/of IGF je gevoeliger maken => nieuwe cellen =>nieuwe receptoren al is het bewijs van hyperplasia door sth ook nog steeds niet staalhard bewezen.

Mee eens nieuwe cellen, nieuwe receptoren, logisch.

Dat hyperplasia is wel interessant, ik denk namelijk dat er wel een vergroting van de organen plaats vindt, als je weet dat IGF nieuwe cellen maakt. Beetje logisch dat als je meer opbouwt dan afbreekt er een vergroting gaat plaatsvinden.

Hoef je geen wiskunde voor gestudeerd te hebben

Zodat iedereen t kan volgen :p
hyperplasia=
overmatige ontwikkeling of hypertrofie;vergroting van een orgaan door toename van het aantal cellen in de betreffende weefsels

Laatst bewerkt:
Ik heb t niet over downregulatie gehad. Heb t over lengt van kuur, je herstel en nooit herstel gehad.

dat is niet de discussie, het gaat hier enkel en alleen over de receptoren

Mee eens nieuwe cellen, nieuwe receptoren logisch.

Dat hyperplasia is wel interessant, ik denk namelijk dat er wel een vergroting van de organen plaats vindt, als je weet dat IGF nieuwe cellen maakt. Beetje logisch dat als je meer opbouwt dan afbreekt er een vergroting gaat plaatsvinden.

Hoef je geen wiskunde voor gestudeerd te hebben

Zodat iedereen t kan volgen :p
hyperplasia=
overmatige ontwikkeling of hypertrofie;vergroting van een orgaan door toename van het aantal cellen in de betreffende weefsels

met dat laatste ben je wéér mis, hypertrofie = vergroting van de cel, hyperplasia = celdeling/vorming van nieuwe cellen
kijk, als je wil overkomen als iemand die het allemaal goed weet zorg dan dat je op zijn minst de BASIStermen kent :rolleyes:

maar oké, mijn intellect is mogelijk niet goed genoeg om je te begrijpen:rolleyes:
Aaah wat een groot ego, phoe ik ben onder de indruk, impressive
dat doe je niet dus moet je zelf maar zoeken naar de betekenis van myonuclei... heb al genoeg voorgekauwd voor 1 avond.
Dan valt er weinig te zeggen. Kan t niet vinden
je eigen fout toegeven, zou je sieren,
Fout hehe wat is fout dan.
met dat laatste ben je wéér mis, hypertrofie = vergroting van de cel, hyperplasia = celdeling/vorming van nieuwe cellen
kijk, als je wil overkomen als iemand die het allemaal goed weet zorg dan dat je op zijn minst de BASIStermen kent :rolleyes:
Als je nou in normaal voor iedereen begrijpelijk Nederlands had getypt, had ik een leek op IGF het niet hoeven opzoeken. Maar goed ik snap dat je je punten wilt scoren no problemo, wil je ook nog carma?

We zeggen weer t zelfde,misschien zie je het nu Toename aantal cellen betreffende weefsel, vergroting van een orgaan door

hyperplasia
Hyperplasia is an excess of normal tissue. Specifically, it is the increased cell production in a normal tissue or an organ. Hyperplasia may be a sign of precancerous changes.
http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/003441.htm
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/NL/hyperplasia
http://www.encyclo.nl/begrip/hyperplasia

Laatst bewerkt:
dat hypertrofie in feite hyperplasia is, is dus niet correct als je je eigen tekst goed leest zie je ook dat ze nergens zeggen dat hypertrofie en hyperplasia hetzelfde is, wat jij wel insinueerde in je eerdere post.
lees je post over vrije test nog eens kerel, als jij kan zeggen dat je hetzelfde zegt als ik, scheelt er echt wat hoor...:
AS bind zich aan (vrije)testosteron, dat al aanwezig is in jou lichaam.. daar zit de Androgene Receptor.

Waarom adviseert met proviron dan in een kuur?

er klopt werkelijk geen woord van je zin.
en sinds wanneer zou proviron wat doen met de receptor, het doet alleen wat met je shbg, natuurlijk minder shgb en meer vrij test = meer test om aan de receptor te binden, hoera! toch nog iets juist wat je zegt.

eigenlijk, waarom ga ik er op in?
slaapwel kerel

Laatst bewerkt:
Je bedoelt "daar zit de androgeen receptor"
Dat klopt idd niet, heb ik fout gedaan

Zal ik goed aan passen:

De vrije Test komt via willekeurige beweging van deeltjes uit het bloed de cel in. Daar zal de vrije test de receptor vinden.

Thnx Heren voor jullie input, wist niet dat upregulatie mogelijk was door meer test. Wordt weer veel lezen hoe dat werkt :D

weltrusten m8

Laatst bewerkt:
De discussie word nu een stuk interessanter, en sorry Onderhandelen, je haalt nog steeds hyopertrofie en hyperplasie door elkaar. Ondanks de toonzetting van Enrico naar jou (waar vast een korte historie achter zit maar die wil ik hier laten rusten) corrigeert hij je terecht op een aantal punten.

Ik hoef alleen maar te herhalen wat al is gezegd:
Hypertofie=celvergroting
Hyperplasie=celdeling

Er kan idd orgaanvergroting plaatsvinden bij gebruik van IGF (NIET bij anabolen) als aan een aantal voorwaarden word voldaan, maar dit topic gaat daar niet over.

Ik heb ook wat huiswerk gedaan en tref in de onderzoeken ook een verduidelijking van de discussie. Het up/downreguleren van de receptorgevoeligheid is iets wat op zich niet bewezen is MAAR de effecten zijn er niet minder om. In dat licht zijn de persoonlijke ervaringen van Dressed Black wellicht ook nog te onderbouwen.

De factoren die een rol spelen in wat we benoemen als "receptorgevoeligheid" zijn ondermeer:
- Receptor half-life
- Receptor re-generation
- Number of receptors per cel
- Balance of coïtus hormones (estrogen vs androgen)
- Androgen levels

Met name de oestrogenen schijnen een ondermijnende rol te spelen waardoor het kan LIJKEN of de "receptorgevoeligheid" afneemt, maar zich in feite een ander proces afspeelt. De effecten zijn er echter niet minder om.

Ik ben benieuwd wat de lezers verder nog vinden om tot een eenduidiger begrip te komen en tot inzicht hoe we de receptoren in positieve invloed kunnen beinvloeden.

Mooie links Enrico, heel verhelderend. :thumbs:

oke ben ff gaan lezen wat betekend dit?

"increased numbers of myonuclei"

een verhoging van Myonuclei? ? ?

Een onderdeel van de spiercel dat verantwoordelijk is voor de opbouw van proteines zoals actine en myosine,beide contractiele spiereiwitten .

Toch nog een interessante discussie.
Vooral de eerste post van borninawonder vind ik interessant, ik had eigenlijk niet verwacht dat een hogere concentratie ligand tot een upregulatie van receptoren zou leiden...dan gaat het spul in principe beter werken naarmate je er meer van neemt/ langer erop zit, dus het tegenovergestelde van de gevreesde downregulatie.
Er zijn weliswaar genoeg andere mechanismen te verzinnen voor een verminderde respons/ tolerantie maar toch...

Nu is het dus eigenlijk niet eens meer duidelijk of dat überhaupt wel optreedt, afgezien van het platgooien van je eigen axis :o

En wat doen oestrogenen nou eigenlijk? Volgens de post van borninawonder helpen die de upregulatie, maar ze zullen ook SHBG doen upreguleren...en nu lees ik hier weer een vaag verhaal over de "ondermijnende rol" van oestrogenen...dus wat is het nou???

De discussie word nu een stuk interessanter, en sorry Onderhandelen, je haalt nog steeds hyopertrofie en hyperplasie door elkaar. Ondanks de toonzetting van Enrico naar jou (waar vast een korte historie achter zit maar die wil ik hier laten rusten) corrigeert hij je terecht op een aantal punten.

Ik hoef alleen maar te herhalen wat al is gezegd:
Hypertofie=celvergroting
Hyperplasie=celdeling

Er kan idd orgaanvergroting plaatsvinden bij gebruik van IGF (NIET bij anabolen) als aan een aantal voorwaarden word voldaan, maar dit topic gaat daar niet over.

Ik heb ook wat huiswerk gedaan en tref in de onderzoeken ook een verduidelijking van de discussie. Het up/downreguleren van de receptorgevoeligheid is iets wat op zich niet bewezen is MAAR de effecten zijn er niet minder om. In dat licht zijn de persoonlijke ervaringen van Dressed Black wellicht ook nog te onderbouwen.

De factoren die een rol spelen in wat we benoemen als "receptorgevoeligheid" zijn ondermeer:
- Receptor half-life
- Receptor re-generation
- Number of receptors per cel
- Balance of coïtus hormones (estrogen vs androgen)
- Androgen levels

Met name de oestrogenen schijnen een ondermijnende rol te spelen waardoor het kan LIJKEN of de "receptorgevoeligheid" afneemt, maar zich in feite een ander proces afspeelt. De effecten zijn er echter niet minder om.

Ik ben benieuwd wat de lezers verder nog vinden om tot een eenduidiger begrip te komen en tot inzicht hoe we de receptoren in positieve invloed kunnen beinvloeden.

Mooie links Enrico, heel verhelderend. :thumbs:

oestrogeen wordt nochtans ook gelinkt aan androgeen receptor upregulatie, had daar laatst ook nog een heel stuk over gelezen maar vind het niet meer terug.
had eigenlijk ook wel reactie verwacht over de carnitine l-tartrate maar daar wordt over gezwegen :D
wie weet blijkt het in de toekomst wel een zeer welkome toevoeging aan AAS kuren :D

verder niets tegen onderhandelen ofzo voor de duidelijkheid, was gewoon wat geïrriteerd, niets persoonlijks ofzo.

oestrogeen wordt nochtans ook gelinkt aan androgeen receptor upregulatie, had daar laatst ook nog een heel stuk over gelezen maar vind het niet meer terug.
had eigenlijk ook wel reactie verwacht over de carnitine l-tartrate maar daar wordt over gezwegen :D
wie weet blijkt het in de toekomst wel een zeer welkome toevoeging aan AAS kuren :D

verder niets tegen onderhandelen ofzo voor de duidelijkheid, was gewoon wat geïrriteerd, niets persoonlijks ofzo.

Ik had in een rapport gelezen/begrepen dat door de hoge exogene levels Test de levels oestrogeen ook toenemen en daardoor weer een negatief effect hadden. Kan het helaas niet terugvinden (had de page even moeten vastleggen natuurlijk...). Zal proberen die terug te vinden

Wat je irritatie betreft, zo had ik het ook ingeschat maar wilde duidelijk maken dat ik geen "partij" aan het kiezen was en wilde de verkeerde discussie te voorkomen.

Maar OT, receptoren, ik wist niet dat die telkens vervangen worden (en nog snel ook). Als we een manier vinden om meer receptoren per spiercel te realiseren zouden we wel eens de "holy grail" te pakken kunnen hebben ;)

myostatine,vraag Myjector ff,die mag er nu mee spelen.
Ik hoorde sinds dat hij het binnen heeft gehad,dat hij PERSOONLIJK de werking aan het testen is.2kg DROGE massa per dag pakt hij,dat zijn een hoop receptoren.

myostatine,vraag Myjector ff,die mag er nu mee spelen.
Ik hoorde sinds dat hij het binnen heeft gehad,dat hij PERSOONLIJK de werking aan het testen is.2kg DROGE massa per dag pakt hij,dat zijn een hoop receptoren.

Hehehe i wish!!! Mag er alleen maar naar kijken en een stabiele oplossing voor zoeken.... Daarna maak ik er een mooi rapportje van voor de klant fagron en gaat het gecontroleerd de deur uit.
Maar heb wel de structurele code ervan en opbouwfase's...
1 ding!! Het stinkt ENORM bij het oplossen
ps: heb het niet persoonlijk getest, heb het op kriel getest, vandaar zijn stats nu... Ga hem straks uit zijn kooi laten

Hehehe i wish!!! Mag er alleen maar naar kijken en een stabiele oplossing voor zoeken.... Daarna maak ik er een mooi rapportje van voor de klant fagron en gaat het gecontroleerd de deur uit.
Maar heb wel de structurele code ervan en opbouwfase's...
1 ding!! Het stinkt ENORM bij het oplossen
ps: heb het niet persoonlijk getest, heb het op kriel getest, vandaar zijn stats nu... Ga hem straks uit zijn kooi laten

haha, duidelijk dus jij staat het heel de dag in te ademen :D ja het mag dan wel stinken maar je blijft er boven hangen! Weliswaar schiet die manier van toedienen niet zo goed op maar als je het van 9 tot 5 volhoudt! :eek:...en na een uurtje ruik je het niet meer...

Maar wat is het nou dan? Myostatine zelf, of een blokker? Als het myostatine is, zou ik er maar gauw boven vandaan komen :D

Ja voor de duidelijkheid, het is een blokker zowel 15 als 16 ;)
T'is een experimentele fase, op zoek naar een goede oplosser.
Enkele pharma bedrijven hebben het gekocht en zoeken een gepast oplosser, is redelijk onstabiel, heb al paar oplossingen geprobeerd, het blijft ruffen in ieder geval, heb vlug ff lijntje myo16 gesnoven ben nu al 3kg massa bij in 4u..... Neeeeeuuuh, moet toch alles overdragen morgen aan mijn vervanger
de resultaten gaan niet meer voor mij zijn alvast.

Laatst bewerkt:
Morgen laatste dag op huidig werk ?? Dat wordt klein afscheidsfeestje dus !!!
Laat maar weten waar en wanneer we er moeten zijn !
;-)

Morgen laatste dag op huidig werk ?? Dat wordt klein afscheidsfeestje dus !!!
Laat maar weten waar en wanneer we er moeten zijn !
;-)

Nee volgende week pas gab!
Moet mijn opvolger opleiden, lekker ding trouwens...
Nog een weekje OPLEIDING voor haar dan pak ik mijn doos en weg ermee!!!!
Volgende week in nazareth voor iedereen een gratis staaltje myostatin15 en een glaasje test met bubbels

Ja dit heeft niets te maken met het punt waar het in feite over gaat, nl het punt dat massale spieren bereikt worden door nooit off te gaan en slechts af en toe te bridgen.
Wat jij nu zegt is een mogelijk GEVOLG van het steeds maar kuren, zonder het lichaam de kans te geven te herstellen. En om daar op te antwoorden kan ik eerst en vooral zeggen dat topsport in de moderne tijden niet gezond is, ik ben volledig akkoord dat JONGE mannen beter zo'n risico niet zouden nemen, maar geloof me ze doen het toch en dit om hun vooropgestelde doel te bereiken. Wat oudere mannen betreft, zoals ikzelf dus, ben ik een grote voorstander van het constant gebruik van AS. Ik heb persoonlijk ondervonden, en zal hopelijk nog lange jaren ondervinden dat het een zegen is voor de oudere man: je blijft zo sterk als een jongere man, je behoudt de potentie zoals in je jonge jaren en je algemene geestelijke en lichamelijke toestand staan op een hoog peil. Het zal uiteindelijk duidelijk worden dat in de niet zo verre toekomst dokters het spul zulllen voorschrijven aan oudere mannen ten einde de levenskwaliteit aanzienlijk te verbeteren.

dan kan je beter HGH gebruiken als je je levenskwaliteit wilt verhogen imo.
Ik ben nu ongeveer 3jaar on en heb nog steeds geen side-effects,bloedwaardes zijn goed MAAR ik merk het wel goed dat ik soms mentaal slechter er aan toe ben waardoor ik toch even stop en even bridge enkele weken met test of proviron of beide.En dan bedoel ik dat ik vlug opgejaagd ben,en soms paranoia.
Dat verhaal over die receptoren is stierenkak imo,he blijft steeds groeien en mooiere vormen krijgen.

Terug
Naar boven