onderhandelen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 24
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogmaals, er bestaat niet zoiets als totale gewenning van het lichaam aan AS. Je kan met andere woorden heel het jaar lang on blijven, raadzaam is natuurlijk om lange perioden af te wisselen met een kortere periode waarin je bridged. Natuurlijk kunnen de gains niet altijd even spectaculair blijven als in het begin, maar het is altijd nog beter als de processie van Echternach doen met 2 stappen vooruit en 1 achteruit. Want dat is het natuurlijk wat je doet als je off gaat!

Je klinkt erg zeker van jezelf, maar kun je ook onderzoeken aanhalen aarin jouw stellingen onderbouwd worden? (Of juist niet?).
Tot nu toe lees ik alleen nog maar meningen, daar heb ik er ook wel een paar van![]()
Daar komt nog eens bij dat ALLE top-body builders het levende en (breed-) lopende bewijs zijn dat nooit off gaan dé weg is!
UIT EIGEN ERVARING, en dat is nog altijd de beste reden om zeker te zijn nietwaar!
Of hier onderzoeken naar gedaan zijn weet ik niet, ALLE top-body builders het levende en (breed-) lopende bewijs zijn dat nooit off gaan dé weg is!
Internet

Dus m.a.w. als je bv.je laatste inject test e gedaan hebt kan je volgens jou in principe 2 weekjes later weer aan de de slag en zullen de receptoren zich volledig weer verzadigen.
ik gebruik meestal clen na een kuur deels als bridge maar nooit volledig ik denk dat het je lichaam goed doet om af en toe weer op eigen kracht te moeten gaan. Voor sommige atleten is dit echter niet mogelijk omdat er van hen verwacht wordt dat ze bijna het hele jaar door in shape zijn ivm foto shoots ed maar val je hier niet onder dan zou ik die rust zo nu en dan zeker pakken.
Clen kan deels de as receptoren bezet houden na een kuur zodat het cortisol gehalte dat tijdens je kuur toch enigszins zich heeft opgestapeld niet direct zijn verwoestende werking op je spieren kan uitoefenen.
Je lichaam heeft dan iets meer tijd om de eigen hormoonhuishouding op peil te krijgen zodat het cortisol iets minder schade aan kan richten.
Hmm agg zoo.
Hoe wil je dan verklaren dat als je te lang kuurt, je het risico loopt dat je systm niet meer opstart, jij dus de rest van je leven afhankelijk zal zijn van synthetische test?
Heb zo een arts gehad die mij wilde vertellen dat ik 1 jr lang aan de cortico's kon gaan zitten omdat ze plaatselijk werken en dus niet drukken, k heb die man voor gek verklaard.
Dat zijn mening uitsluitend gebaseerd is op:
1) Zijn eigen ervaring zonder dat onderzocht is of zijn perceptie juist was en of het wel met receptor gevoeligheid te maken had.
2) Een veronderstelling over pro bodybuilders zonder enige uitspraak van de personen zelf of onderzoek hiernaar.
3) Onderkend er geen onderzoek over te kennen.
Drijfzand, met alle respect.
Kan waar zijn gozer,maar dit is een zuivere AANAME,niet ondersteunt.Natuurlijk sta ik achter je,maar dat doet johnny ook.Maar het beantwoord niet de vraag over up en down reguleren

[...]Begrijp me niet verkeerd respect dat jullie zo fanatiek zijn mensen maar het is niet nodig. Ik draai nu best een tijdje mee en ik neem ook gewoon zo nu en dan mijn rust. Let een beetje op je gezondheid[...]
Kan waar zijn gozer,maar dit is een zuivere AANAME,niet ondersteunt.Natuurlijk sta ik achter je,maar dat doet johnny ook.Maar het beantwoord niet de vraag over up en down reguleren
@Dressed Black, je eigen test productie aanvullen, is heel wat anders dan een normale productie hebben en die plat gooien 1 jr of langer
Is geen mogelijk gevolg hoor, t is jammer dat ik t boek al trug heb gebracht, anders had ik m ge-scan't.....daarin stond dus als je te lang op een steroïde gaat zitten, jij de rest van je leven steroïde nodig zal hebben.
Toen ik mn arts dat liet zien, heeft i mij gelijk andere medicijnen gegeven
Ga weer heerlijk quoten kan r niets aan doen, hou van goeie dingen![]()
Ik neem dat er graag bij om heel mijn leven test nodig te hebben, ik was toch al niet van plan om er ooit af te gaan.
Precies wat ik bedoel.
In afronding Dressed Black, ik wil niets afkeurends zeggen over jouw gebruik zonder off te gaan. Ht gaat mij zuiver om de onderbouwing. Zoals je zelf zegd: "drijfzand waar ik mij heel goed in voel, en wat moet het meer zijn nietwaar?" En dat is prima als het voor jou werkt maar kan niet zonder meer een advies zijn aan andere/jongere gebruikers.
We hebben een vergelijkbare leeftijd en ik ben helemaal met je eens dat het een niet mis te verstaan positief effect heeft op je welbevinden. Maar de effecten van langdurig ON zijn op je bloedvatenstelsel zijn wel onderzocht en minder positief. Ik denk dat we beiden voldoende onze zienswijzen duidelijk hebben gemaakt.
Even uit nieuwsgierigheid, na enkele weken slaat bij mij de testis atrofie wel in, wat doe jij daarmee als je langdurig ON bent? Gebruik je tussendoor HCG of laat je het voor wat het is omdat je nooit meer OFF wilt?