MuscleMeat

receptoren

De androgeen receptor doet niets tot het geactiveerd wordt door as. 1 maal geactiveerd vertrekt de as binnen een paar uur. Is de as vertrokken, keert de androgeen receptor terug in zn vorm, klaar om weer gebruikt te worden.

Maw, na je laatste injectie tot 0 punt (zie/ denk halfwaardetijd)

Van waar haal je dit?
Dus m.a.w. als je bv.je laatste inject test e gedaan hebt kan je volgens jou in principe 2 weekjes later weer aan de de slag en zullen de receptoren zich volledig weer verzadigen.

Nogmaals, er bestaat niet zoiets als totale gewenning van het lichaam aan AS. Je kan met andere woorden heel het jaar lang on blijven, raadzaam is natuurlijk om lange perioden af te wisselen met een kortere periode waarin je bridged. Natuurlijk kunnen de gains niet altijd even spectaculair blijven als in het begin, maar het is altijd nog beter als de processie van Echternach doen met 2 stappen vooruit en 1 achteruit. Want dat is het natuurlijk wat je doet als je off gaat!

Nogmaals, er bestaat niet zoiets als totale gewenning van het lichaam aan AS. Je kan met andere woorden heel het jaar lang on blijven, raadzaam is natuurlijk om lange perioden af te wisselen met een kortere periode waarin je bridged. Natuurlijk kunnen de gains niet altijd even spectaculair blijven als in het begin, maar het is altijd nog beter als de processie van Echternach doen met 2 stappen vooruit en 1 achteruit. Want dat is het natuurlijk wat je doet als je off gaat!

Je klinkt erg zeker van jezelf, maar kun je ook onderzoeken aanhalen aarin jouw stellingen onderbouwd worden? (Of juist niet?).

Tot nu toe lees ik alleen nog maar meningen, daar heb ik er ook wel een paar van ;)

Je klinkt erg zeker van jezelf, maar kun je ook onderzoeken aanhalen aarin jouw stellingen onderbouwd worden? (Of juist niet?).

Tot nu toe lees ik alleen nog maar meningen, daar heb ik er ook wel een paar van ;)

Ik ben ook heel erg zelfverzekerd over deze mening, om de doodeenvoudige reden dat ik het weet UIT EIGEN ERVARING, en dat is nog altijd de beste reden om zeker te zijn nietwaar!
Of hier onderzoeken naar gedaan zijn weet ik niet, ik kan mij herinneren dat ik veel jaren geleden eens een artikel hieromtrent gelezen heb. Maar, één ding is zeker, de wetenschappers hebben wel belangrijker zaken te onderzoeken dan het luxe-probleem van AS voor krachtsporters.
Daar komt nog eens bij dat ALLE top-body builders het levende en (breed-) lopende bewijs zijn dat nooit off gaan dé weg is!

Daar komt nog eens bij dat ALLE top-body builders het levende en (breed-) lopende bewijs zijn dat nooit off gaan dé weg is!

Hmm agg zoo.

Hoe wil je dan verklaren dat als je te lang kuurt, je het risico loopt dat je systm niet meer opstart, jij dus de rest van je leven afhankelijk zal zijn van synthetische test?

Heb zo een arts gehad die mij wilde vertellen dat ik 1 jr lang aan de cortico's kon gaan zitten omdat ze plaatselijk werken en dus niet drukken, k heb die man voor gek verklaard.

UIT EIGEN ERVARING, en dat is nog altijd de beste reden om zeker te zijn nietwaar!
Of hier onderzoeken naar gedaan zijn weet ik niet, ALLE top-body builders het levende en (breed-) lopende bewijs zijn dat nooit off gaan dé weg is!

Ik heb mijn antwoord, dank je voor je eerlijkheid.

Ik heb mijn antwoord, dank je voor je eerlijkheid.

conclusie, is? ? ? ? ? ?

Internet :D

Dus m.a.w. als je bv.je laatste inject test e gedaan hebt kan je volgens jou in principe 2 weekjes later weer aan de de slag en zullen de receptoren zich volledig weer verzadigen.

Daar lijkt t wel op. Dit staat los van je eigen herstel he!

Ik zelf prevaleer toch rust tussen kuren, om oa deze reden:

ik gebruik meestal clen na een kuur deels als bridge maar nooit volledig ik denk dat het je lichaam goed doet om af en toe weer op eigen kracht te moeten gaan. Voor sommige atleten is dit echter niet mogelijk omdat er van hen verwacht wordt dat ze bijna het hele jaar door in shape zijn ivm foto shoots ed maar val je hier niet onder dan zou ik die rust zo nu en dan zeker pakken.

Clen kan deels de as receptoren bezet houden na een kuur zodat het cortisol gehalte dat tijdens je kuur toch enigszins zich heeft opgestapeld niet direct zijn verwoestende werking op je spieren kan uitoefenen.

Je lichaam heeft dan iets meer tijd om de eigen hormoonhuishouding op peil te krijgen zodat het cortisol iets minder schade aan kan richten.

Dat zijn mening uitsluitend gebaseerd is op:

1) Zijn eigen ervaring zonder dat onderzocht is of zijn perceptie juist was en of het wel met receptor gevoeligheid te maken had.

2) Een veronderstelling over pro bodybuilders zonder enige uitspraak van de personen zelf of onderzoek hiernaar.

3) Onderkend er geen onderzoek over te kennen.

Drijfzand, met alle respect.

Oke, kijk zo heb ik r ook nog wat aan :D

Mee eens

Thnx voor je uitleg

Hmm agg zoo.

Hoe wil je dan verklaren dat als je te lang kuurt, je het risico loopt dat je systm niet meer opstart, jij dus de rest van je leven afhankelijk zal zijn van synthetische test?

Heb zo een arts gehad die mij wilde vertellen dat ik 1 jr lang aan de cortico's kon gaan zitten omdat ze plaatselijk werken en dus niet drukken, k heb die man voor gek verklaard.

Ja dit heeft niets te maken met het punt waar het in feite over gaat, nl het punt dat massale spieren bereikt worden door nooit off te gaan en slechts af en toe te bridgen.
Wat jij nu zegt is een mogelijk GEVOLG van het steeds maar kuren, zonder het lichaam de kans te geven te herstellen. En om daar op te antwoorden kan ik eerst en vooral zeggen dat topsport in de moderne tijden niet gezond is, ik ben volledig akkoord dat JONGE mannen beter zo'n risico niet zouden nemen, maar geloof me ze doen het toch en dit om hun vooropgestelde doel te bereiken. Wat oudere mannen betreft, zoals ikzelf dus, ben ik een grote voorstander van het constant gebruik van AS. Ik heb persoonlijk ondervonden, en zal hopelijk nog lange jaren ondervinden dat het een zegen is voor de oudere man: je blijft zo sterk als een jongere man, je behoudt de potentie zoals in je jonge jaren en je algemene geestelijke en lichamelijke toestand staan op een hoog peil. Het zal uiteindelijk duidelijk worden dat in de niet zo verre toekomst dokters het spul zulllen voorschrijven aan oudere mannen ten einde de levenskwaliteit aanzienlijk te verbeteren.

Dat zijn mening uitsluitend gebaseerd is op:

1) Zijn eigen ervaring zonder dat onderzocht is of zijn perceptie juist was en of het wel met receptor gevoeligheid te maken had.

2) Een veronderstelling over pro bodybuilders zonder enige uitspraak van de personen zelf of onderzoek hiernaar.

3) Onderkend er geen onderzoek over te kennen.

Drijfzand, met alle respect.

Antwoord:
1) Je zal begrijpen dat mijn eigen ervaring en de heilzame werking die IK er van ondervind me genoeg is, waarom moet ik verder gaan zoeken of 'mijn perceptie wel goed is' als ikzelf er baat bij heb.
Onderzoek verrichten naar een en ander hoort niet bij mijn kwaliteiten en taken.
2) In verschillende door mij gelezen interviews met pro's en ex pro's kwam het nooit off gaan en het bridgen veelvuldig ter sprake. Deze mensen staan trouwens onder de druk om STEEDS over een toplichaam te beschikken, een jaar lang zelfs, en zijn dus wel verplicht om een en ander zo aan te pakken. Daarenboven is het eigenlijk een beetje onnadenkend om te beweren dat je zo'n lichaam kan krijgen door alleen maar enkele keren te kuren. Het is een beetje hetzelfde als die mensen die denken dat er ook maar één Tour de France renner is die clean is, omdat de meesten niet gepakt worden.
3) Is juist.
Drijfzand in jouw ogen, maar drijfzand waar ik mij heel goed in voel, en wat moet het meer zijn nietwaar?

Kan waar zijn gozer,maar dit is een zuivere AANAME,niet ondersteunt.Natuurlijk sta ik achter je,maar dat doet johnny ook.Maar het beantwoord niet de vraag over up en down reguleren

Kan waar zijn gozer,maar dit is een zuivere AANAME,niet ondersteunt.Natuurlijk sta ik achter je,maar dat doet johnny ook.Maar het beantwoord niet de vraag over up en down reguleren

kijk, het punt is juist dat ieder moet kijken naar zichzelf, en zich oriënteren op zijn eigen ervaringen. Ik ben vroeger on en off gegaan, en nu al vele jaren constant on. Ik ken dus het verschil voor mezelf, en meer informatie heb ik niet nodig. Ik hoef dus geen wetenschappelijk ondersteunde resultaten te kennen om VOOR MIJZELF te weten dat dit de goede weg is. Zullen we het daar maar bij houden. Uiteraard heb ik ook respect voor jullie mening, dat zullen juliie wel begrijpen.

@Dressed Black, je eigen test productie aanvullen, is heel wat anders dan een normale productie hebben en die plat gooien 1 jr of langer ;)

Is geen mogelijk gevolg hoor, t is jammer dat ik t boek al trug heb gebracht, anders had ik m ge-scan't.....daarin stond dus als je te lang op een steroïde gaat zitten, jij de rest van je leven steroïde nodig zal hebben.

Toen ik mn arts dat liet zien, heeft i mij gelijk andere medicijnen gegeven :p

Ga weer heerlijk quoten kan r niets aan doen, hou van goeie dingen :D

[...]Begrijp me niet verkeerd respect dat jullie zo fanatiek zijn mensen maar het is niet nodig. Ik draai nu best een tijdje mee en ik neem ook gewoon zo nu en dan mijn rust. Let een beetje op je gezondheid[...]

Precies wat ik bedoel.

In afronding Dressed Black, ik wil niets afkeurends zeggen over jouw gebruik zonder off te gaan. Ht gaat mij zuiver om de onderbouwing. Zoals je zelf zegd: "drijfzand waar ik mij heel goed in voel, en wat moet het meer zijn nietwaar?" En dat is prima als het voor jou werkt maar kan niet zonder meer een advies zijn aan andere/jongere gebruikers.

We hebben een vergelijkbare leeftijd en ik ben helemaal met je eens dat het een niet mis te verstaan positief effect heeft op je welbevinden. Maar de effecten van langdurig ON zijn op je bloedvatenstelsel zijn wel onderzocht en minder positief. Ik denk dat we beiden voldoende onze zienswijzen duidelijk hebben gemaakt.

Even uit nieuwsgierigheid, na enkele weken slaat bij mij de testis atrofie wel in, wat doe jij daarmee als je langdurig ON bent? Gebruik je tussendoor HCG of laat je het voor wat het is omdat je nooit meer OFF wilt?

@Dressed Black, je eigen test productie aanvullen, is heel wat anders dan een normale productie hebben en die plat gooien 1 jr of langer ;)

Is geen mogelijk gevolg hoor, t is jammer dat ik t boek al trug heb gebracht, anders had ik m ge-scan't.....daarin stond dus als je te lang op een steroïde gaat zitten, jij de rest van je leven steroïde nodig zal hebben.

Toen ik mn arts dat liet zien, heeft i mij gelijk andere medicijnen gegeven :p

Ga weer heerlijk quoten kan r niets aan doen, hou van goeie dingen :D

Ik neem dat er graag bij om heel mijn leven test nodig te hebben, ik was toch al niet van plan om er ooit af te gaan.

Ik neem dat er graag bij om heel mijn leven test nodig te hebben, ik was toch al niet van plan om er ooit af te gaan.

Lange termijn effecten zijn nog niet bekend.

Ik zelf ben ook een voorstander van suplementie, om je test levels normaal te krijgen, zo je kwaliteit van leven te bevorderen. Denk dat t kiezen is tussen 2 kwaden.

Als t voor jou werkt why not :thumb:

Precies wat ik bedoel.

In afronding Dressed Black, ik wil niets afkeurends zeggen over jouw gebruik zonder off te gaan. Ht gaat mij zuiver om de onderbouwing. Zoals je zelf zegd: "drijfzand waar ik mij heel goed in voel, en wat moet het meer zijn nietwaar?" En dat is prima als het voor jou werkt maar kan niet zonder meer een advies zijn aan andere/jongere gebruikers.

We hebben een vergelijkbare leeftijd en ik ben helemaal met je eens dat het een niet mis te verstaan positief effect heeft op je welbevinden. Maar de effecten van langdurig ON zijn op je bloedvatenstelsel zijn wel onderzocht en minder positief. Ik denk dat we beiden voldoende onze zienswijzen duidelijk hebben gemaakt.

Even uit nieuwsgierigheid, na enkele weken slaat bij mij de testis atrofie wel in, wat doe jij daarmee als je langdurig ON bent? Gebruik je tussendoor HCG of laat je het voor wat het is omdat je nooit meer OFF wilt?

Nog even een laatste woord, ik heb in een vorige post duidelijk gesteld dat ik niet akkoord ben met JONGE mannen die nooit off gaan, maar in de topsport gebeurd het even goed.
Je noemt daar met het bloedvatenstelsel één van de mogelijke gevaren van het AS gebruik, en dat kan wel zo zijn maar ik persoonlijk neem het risico graag. Wat anderen beslissen is weer aan hen natuurlijk.
Wat de atrofie van de testikels betreft moet ik zeggen dat het bij mij zo werkt, als ik op mijn grote dosis zit dan atroferen ze inderdaad, maar (hoe het komt weet ik niet) als ik dan bridge -wat toch nog altijd om 500 mg test gaat per week) krijgen ze terug hun normale volume. Misschien is dat bij sommige andere mannen anders, dat weet ik niet. Om kort te gaan, ik ondervindt daar dus eigenlijk weinig last van.

Laatst bewerkt:
Leerzame discussie heren!

Terug
Naar boven