MuscleMeat

Nieuws Recherche haalt fitnesscentrum leeg ivm drugstransport

Bezoekers in dit topic

1200 kg in een jacht. Niet echt handig. Beter zorg je dan dat je in een opvallend jachtje 50 kg verspeelt en vervolgens er met 1150 vandoor gaat. :D

Je zal het inderdaad wel beter weten dan iemand die er kennelijk al miljoenen mee heeft verdient.:rolleyes:
 
Vraag me af hoe hij al die poet heeft wit gewassen voor die sportschool
 
Dat gaat gewoon naar algemene middelen hoor. Daar wordt vanalles van betaald.

Dat was mijn punt, ik vind juist dat het specifiek naar de slachtoffers van de drugshandel zou moeten gaan (in de vorm van behandeling om af te kicken).
 
Dat was mijn punt, ik vind juist dat het specifiek naar de slachtoffers van de drugshandel zou moeten gaan (in de vorm van behandeling om af te kicken).

Daar wordt toch al geld aan uitgegeven ? Moeten dat soort programma's dan zuiver en alleen uit de "opbrengst" van drugsvangsten betaald worden ? En de aanleg van nieuwe wegen uitsluitend uit de opbrengst van de wegenbelasting + accijns ? Volgens mij wordt het niet haalbaar om alles wat de regering doet rechtstreeks te verhalen op de gebruikers. (althans niet in het huidige systeem).
 
Dat was mijn punt, ik vind juist dat het specifiek naar de slachtoffers van de drugshandel zou moeten gaan (in de vorm van behandeling om af te kicken).

Hoezo, ze doen het toch zelf?
 
Valt me vaak op hoe dom ze dit soort dingen doen.. Maar goed elke knuppel kan dan ook drugsdealer worden
 
Daar wordt toch al geld aan uitgegeven ? Moeten dat soort programma's dan zuiver en alleen uit de "opbrengst" van drugsvangsten betaald worden ?
Hangt af van wat de inkomsten daarvan zijn.

En de aanleg van nieuwe wegen uitsluitend uit de opbrengst van de wegenbelasting + accijns ? Volgens mij wordt het niet haalbaar om alles wat de regering doet rechtstreeks te verhalen op de gebruikers. (althans niet in het huidige systeem).
Inderdaad kan de overheid waar mogelijk inkomsten met uitgaven binnen hetzelfde domein koppelen. Dit geeft een transparant beeld, waarom je dat zo vreemd vindt weet ik niet. Overheidstekorten zijn vaak het gevolg van een gebrek aan transparantie en uit de hand lopende uitgaven binnen één departement. Natuurlijk kan je dit niet altijd toepassen, maar dat beweerde ook niemand.


Hoezo, ze doen het toch zelf?
Het helpen van verslaafden vind ik een geschikte taak voor de overheid, omdat gezonde, normaal functionerende burgers voor de samenleving meer waard zijn dan mensen die steeds dieper wegzakken, niet kunnen werken etc.

Het recupereren van drugsgeld is een manier om dit te financieren. Verslaafden kiezen er trouwens niet altijd zelf voor. Veel mensen raken verslaafd omdat een dealer (of vriend van de dealer) hen in contact bracht met harddrugs.
 
Back
Naar boven