Fitness Seller

Redelijk droog maar geen

Bezoekers in dit topic

owenvoogd

Novice
Lid geworden
5 mei 2015
Berichten
19
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
88kg
Abs..... Ik sta na mijn gevoel redelijk droog maar heb totaal geen (goede) zichtbare buikspieren. Ben ik gewoon fucked en moet ik nog droger worden om de buikspieren naar voren te laten komen? Zijn mijn buikspieren gewoon niet goed ontwikkeld? En ik ben aan mijn hamstrings en kuiten aan het werken :)
1f0ce5d5-a0b6-4327-8fd1-4eb5bc01a7af_LI.jpg
549a8837-6e0d-46e7-989f-39a964f3b675_LI.jpg
88361226-6e86-4865-8e8a-c8e22ac6601b_LI.jpg

1f0ce5d5-a0b6-4327-8fd1-4eb5bc01a7af_LI.jpg
 
Niet genoeg ontwikkeld, imo.
 
Je mist massa op de buikspieren. Je bent droog genoeg.

Overigens, welke doel heb je qua zichtbare buikspieren?
 
Heb precies het zelfde, ben momenteel aan het cutten en begin nu echt wel blokjes te zien en ik train ze natuurlijk voortaan ook.
 
Zal eerder aan de aanhechtingen liggen. Zelfs Arnold liep meestal rond met enkel een 4pack.

Hypertrofie in de buikspieren ontwikkelen dmv situps etc is gerommel in de marge.

Abs die niet zichtbaar zijn maar door hypotrofiegroei wel omdat ze door de groei boven de vetlaag uitpuilen, moet ze nog tegenkomen bij een natural.

Arnold-Schwarzenegger-Trainingsplan.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je denkt dat je abs gegroeid zijn omdat je ze nu ziet, terwijl je 20kg massa bent verloren?
 
Ik zou ze persoonlijk extra trainen. Even hard aanpakken als de rest.
 
IMO gewoon niet zo droog als je denkt en een gebrek aan massa. Enige lichaamsdelen met definitie zijn armen en schouders en dat zijn ook je best ontwikkelde spiergroepen.
 
Thanks iedereen voor de eerlijke reacties!! Ik ga dus goed aan mijn buikspieren werken.
 
Een tijdgenoot van Arnold, Boyer Coe, had helemaal geen separatie in zijn abs. Vond hem een lelijke bodybuilder, maar dat terzijde. Op het einde van zijn carrière had hij zowaar toch zichtbare buikspieren, het kan dus wel.
 
Een tijdgenoot van Arnold, Boyer Coe, had helemaal geen separatie in zijn abs. Vond hem een lelijke bodybuilder, maar dat terzijde. Op het einde van zijn carrière had hij zowaar toch zichtbare buikspieren, het kan dus wel.

Op het einde, zeker toen er nog betere middelen verkrijgbaar waren. Wat groeit er dan niet.
 
Je bent nog niet droog genoeg.
 
Thanks iedereen voor de eerlijke reacties!! Ik ga dus goed aan mijn buikspieren werken.

Poseren kun je leren. Hoe vaker je dit doet, des te beter kun je de buikspieren aanspannen en tonen. En vergeet niet uit te ademen, ook dat laatste zuchtje.
 
Aan de hand van je pics zou ik zeggen dat het een (gebrek aan) massakwestie is.

Train je abs op dezelfde manier (weerstand) als de rest van je lichaam. Al die honderden sit-ups en andere BS-oefeningen zetten geen zoden aan de dijk en ik snap niet dat dit overal zo 'gepreached' wordt.
ABS zijn ook 'gewoon' spieren, net als de rest van je spieren in je lichaam. Train ze dan ook dusdanig.

Genen spelen verder ook een rol om zichtbare abs te krijgen.
 
Aan de hand van je pics zou ik zeggen dat het een (gebrek aan) massakwestie is.

Train je abs op dezelfde manier (weerstand) als de rest van je lichaam. Al die honderden sit-ups en andere BS-oefeningen zetten geen zoden aan de dijk en ik snap niet dat dit overal zo 'gepreached' wordt.
ABS zijn ook 'gewoon' spieren, net als de rest van je spieren in je lichaam. Train ze dan ook dusdanig.

Genen spelen verder ook een rol om zichtbare abs te krijgen.
Het nadeel wat ik ondervind bij het trainen met gewicht voor de abs is dat mijn hip flexors hier een groot deel van gaan overnemen (althans die voel ik meer dan mijn abs). Iemand hier tips voor?
 
Het nadeel wat ik ondervind bij het trainen met gewicht voor de abs is dat mijn hip flexors hier een groot deel van gaan overnemen (althans die voel ik meer dan mijn abs). Iemand hier tips voor?
Bij welke oefening?
 
Back
Naar boven