Fitness Seller

Reëel doel

Bizur

Novice
Waardering
2
Lengte
1m71
Massa
68kg
Beste mensen,

Allereerst even wat info over mezelf, ben een 17 jarige jongen, 171 cm, was 90,7 kilo toen ik op 20 Augustus begon met afvallen en ben nu ongeveer 70 kilo. Ik ben dus ongeveer 20 kilo in +- 3 maanden kwijt. Ik heb momenteel nog wel een buikje, dus ik dacht eraan om nog ongeveer 5 kilo af te vallen. Maar ik vroeg me af, is het wel een beetje een reëel doel dat ik volgende zomer, rond juni een sixpack heb, of een beginnend sixpack? En mijn huisarts zei dat de huid rond mijn buik niet meer strak zal worden, betekent dit dan dat ik geen sixpack kan krijgen?
Alvast bedankt.

Groeten.

Eetschema opstellen, goed kracht trainingschema opstellen. Vervolgens eten als een beest ( wel gezond ) plus training en rust dan krijg jij je spieren die je in die 3 maanden helemaal naar de klote hebt geholpen. Ik ken niemand die in 3 maanden 20kilo is verloren echt bizar, maar knap gedaan wel verdomd slecht. Daarom is je huid niet strak en dit kost heel veel tijd geduld en training plus goede voeding.

Ik denk ook dat je vooral kracht verloren zult zijn. Motivatie en wilskracht in combinatie met voeding en stevig trainen zullen essentieel zijn om tegen de zomer je fysiek te verbeteren.

Je hebt 1,5 KG per week weggespoeld, dat is idd wel veelste veel. Maar goed, nu buffelen als een gek, ik zal niet focussen op vetverlies maar eerder op spierwinst. Hierdoor zal ook je buik strakker worden.

Success!

Goed van je dat je al zoveel bent afgevallen :D
Je bent nog jong dus je huid zou nog wel terug kunnen trekken mits dat je niet al te veel striae heb want dan is de rek eruit.
Op dit moment ben ik met een jongen bezig die iets van 50 kilo is afgevallen zijn probleem was het zelfde. Hij is echter iets ouder dus zijn kans dat zijn huid terug gaat is nog minder. Ik ben geen voorstander van buikspieren trainen maar in dit geval wel.
Kijk als je huid los hangt dan mist het volume. Voorheen zat er volume aan vet...je kan natuurlijk daar ook volume van spier krijgen en dan zit je huid weer strak.
Probleem weg ennnnn een wasbord :D

Terug
Naar boven