XXL Nutrition

regestrie booster wie gebruit dit of een gelijkaardig progama

flurie

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Laatst bewerkt:
Wat een waste van Hdd space...

nee maar ik gebruik wel een nederlands woordenboek ;)

Gewoon van je registry afblijven, allemaal hype die registrycleaners. Ongebruikte sleutels zijn wat de term ongebruikt al aangeeft, ongebruikt. De impact op je besturingssysteem is verwaarloosbaar.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon van je registry afblijven, allemaal hype die registrycleaners. Ongebruikte sleutels zijn wat de term ongebruikt al aangeeft, ongebruikt. De impact op je besturingssysteem is verwaarloosbaar.

is dus eigenlek overbodig???
oke dan wis ik het wel gewoon weer :p

Ja eigenlek wel, je regestry hoev je niet te cleanu

• Topic Starter Topic Starter
oke dan gooi ik hem er gelijk terug af
thanks

foute entries kunnen toch voor behoorlijk wat schade zorgen...

Foute entries omdat je registrycleaner de boel heeft gesloopt wel, normaal gesproken is een dode sleutel niet meer dan een dode sleutel. Je registryhive kan wel corrupt raken maar dat heeft weinig te maken met foute entries.

Ccleaner kan dit toch ook scannen ?

Ccleaner kan dit toch ook scannen ?

Reg scanner is een onderdeel van ccleaner en daar moet je afblijven als je niet weet wat je doet. Maar een booster doet meer, die optimaliseert lees; verdoet de boel.

En algemeen, als je aan je register veranderingen maakt, goede programma's bieden de mogelijkheid een backup te maken. Daarna kan je kijken of het werkt en zo niet terugzetten. Doe dit altijd als je aan het register zit.

Wat werkt is een image maken van een schone installatie van windows en al je programma's en die periodiek over de oude windows heenzetten. Dan is alles weer nieuw in een uur tijd.

Sints ik een regestrie booster gebruik, maak ik de gains van m'n lefen!

waar hep je 't over gast? ???

iets mis mee dan JONGE ? :mad:

Terug
Naar boven