AndroidHealthClinic

Sticky Religie & Spiritualiteit

President Macron zou de kandidatuur van Robert Sarah proberen te blokkeren. Dat is wel iets nieuws sinds 1903, de laatste keer dat een Katholieke monarch een veto kon inroepen, nu een president van een seculiere regering.

Een mens mag hopen dat deze man paus wordt, Pizzaballa mag dan erna, die is nog jong (60 dacht ik).

Zelf nog niet gezien...

Heeft u ook al conclaaf-koorts?

De angst voor een "conservatieve" paus komt (ook) uit onverwachte hoek.

Hoewel de vorige post, blijf ik hopen.

:rolleyes:
Ik zag die rook en dacht dat ze eruit waren. :dunno: :D

Ja!

Sterker nog, bij een zwarte paus is de kans op wokeness veel kleiner.
Ik ken ze niet en heb geen idee welke het moet worden. Maar ik denk dat ze wel met de tijd mee moeten gaan. Terwijl ze ook ergens het traditionele vast moeten houden.

Is er wel eens een paus gekozen die er een puinzooi van heeft gemaakt ? Zou niet moeten kunnen met zo 'n lijntje met God.

Yes !!!

Wat een verschrikkelijke poppenkast.

Het volledige Belgische journaal ging vandaag over de paus. Ik zie het belang er niet zo van in...

Doet een paus effectief veel buiten op allerlei plaatsen verschijnen en wat bidden enzo? Vraag me af of hij nog traint ook.

Je laat je wel erg gek maken door Alex Jones en een paar tweets. Sowieso, al die niet-Katholieken die door het lint gaan omdat de paus niet 100% MAGA is, wat had je dan verwacht?

Ik zou me pas zorgen maken als ze bij Alex Jones wel enthousiast waren. Even los van dat dergelijke Amerikanen toch al vol zitten met wantrouwen tov de Kerk.

De nieuwe paus heeft in het verleden ook een aantal anti-woke dingen gezegd over gender, dus ook wat dat betreft moet ik nog zien hoe het uitvalt. Er staat nergens dat hij voor illigale migratie is, dus ook dat zal wel meevallen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven