Fitness Seller

resultaten cut

Bezoekers in dit topic

Ik heb natural nooit verschil gemerkt tussen +/- 150 gr en > 300 gr. Vermoedelijk wel met juice en dat is waar je volgens mij mee 'in de war' bent.
Misschien heb je 'on' juist minder nodig omdat aminozuren in aanwezige spiermassa meer gespaard blijven.. maar dat is het hele punt van wat is minimaal genoeg en wat kun je maximaal misschien benutten voor lbm of performance (en gezond eten).

Je voorbeeld berekening voor 50kg@10%*1.8 gaat hij trouwens hoop ik wel voorbij... met elke kg die hij gained ;)
 
Misschien heb je 'on' juist minder nodig omdat aminozuren in aanwezige spiermassa meer gespaard blijven.. maar dat is het hele punt van wat is minimaal genoeg en wat kun je maximaal misschien benutten voor lbm of performance (en gezond eten).

Je voorbeeld berekening voor 50kg@10%*1.8 gaat hij trouwens hoop ik wel voorbij... met elke kg die hij gained ;)

Flauwekul en uiteraard ;)
 
Hey sorry, ik had geen tijd om op het forum te kijken.
Is het nu het beste om gewoon de 150 gram in te nemen of dit te verminderen naar bijvoorbeeld 120 gram en dan 30 gram meer koolhydraten?
 
Hey sorry, ik had geen tijd om op het forum te kijken.
Is het nu het beste om gewoon de 150 gram in te nemen of dit te verminderen naar bijvoorbeeld 120 gram en dan 30 gram meer koolhydraten?

Beste is uitproberen en uitvinden wat voor jou het beste werkt. Klakkeloos aannemen wat er geroepen wordt naar aanleiding van wat onderzoekjes zeggen heb je vaak weinig aan.
Onderzoeken zijn gemiddelden van testpersonen en dus niet op jouw behoefte gebaseerd.
 
Back
Naar boven