AndroidHealthClinic

Resultaten cutten

Marcell1984

Novice
Waardering
0
Ik heb nu voor het eerst geprobeerd om te cutten de afgelopen 4 weken, tevens heb ik daarbij hydroxycut gebruikt. Echter nu vallen de resultaten flink tegen, ik ben slechts 0,5 kg vet kwijtgeraakt maar wel 1,8 kg spiermassa.

Mijn eetschema is zo'n boterham of 8 a 12 per dag met kipfilet.
4 boterhammen bij t ontbijt + visolie
2 boterhammen + banaan + eiwitshake na t sporten
2 om een uur of 3 a 4 in de middag + visolie
dan avondeten, meestal groente en aardappelen en kip
Eiwitshake om een uur of 8
2 boterhammen om een uur of 8 a 9 op ze laatst.

Op de dagen dat ik krachtraining doe zit ik uiteraard aan de 12 boterhammen. De eiwitshakies neem ik in met water in.
Mocht ik tussendoor trek krijgen dan neem ik een klein beetje kwark.

Als trainingsschema heb ik een fullbody schema 3 keer in de week, en op de dagen ertussen rust of cardio. Cardio zo'n 45-60 min per keer.

Wie heeft er nog meer ervaring met cutten en wat zijn de resultaten die je mag verwachten?

Thanks!

Stats:
190cm
94kg
18% vetpercentage

Waarschijnlijk is van die 1,8 KG het meeste vocht. Hydroxcut zal wel caffeine in zitten en dat drijft vocht af. Hoe is je vetmeting trouwens gedaan en waar zijn je berekeningen van je KH behoefte en de totalen van dit voedingsschema? Dat helpt vaak om een oorzaak van gering vetverlies in een cut te vinden.

ik zie 12 boterhammen.
banaan en aardappelen na de training, vlak na de training die banaan oke, maar die aardappelen zou ik schrappen.

de meeste mensen die cutten neem geen whey shakes.
mooi schema, de resultaten zie je pas na 2 maanden
ik zou vaker cardio 4 a 5 x cardio

hou deze EKV verhouding aan

250 - 300 gr eiwit
50-100 gr goede vetten
150 gr carbs.

Je schema is echt bagger, lees je ff in! Dan komt het goed.

Ik zou ook geen whey shakes nemen in de cut, al die overbodige eiwitten! Bovendien zit er zo goed als geen kcal in en ook bijna geen carbs. Niet nuttig in de cut dus.

:rolleyes:

hou deze EKV verhouding aan

250 - 300 gr eiwit
50-100 gr goede vetten
150 gr carbs.

Je schema is echt bagger, lees je ff in! Dan komt het goed.

Waarom zo enorm veel eiwit en weinig koolhydraten? Volgens BTFFM is een verhouding van 55% koolhydraten, 30% eiwit en 15% vet ongeveer een goede verhouding in de cut.

En sommigen reageren beter op lager in de carbs en hoger in de vetten in de cut. Er zijn meerdere wegen naar Rome, en BTFFM is bij lange na niet de bijbel.

En sommigen reageren beter op lager in de carbs en hoger in de vetten in de cut. Er zijn meerdere wegen naar Rome, en BTFFM is bij lange na niet de bijbel.
Idd
Ik zit nu ook in de cut.
Eiwitten 280 gram Koohlydraten 110 gram Vetten 85 gram

Hoge carbrating in de cut is volgens mij niet echt handig, maakt het allemaal wat trager... in de bulk is het natuurlijk wel goed.

Waarom zo enorm veel eiwit en weinig koolhydraten? Volgens BTFFM is een verhouding van 55% koolhydraten, 30% eiwit en 15% vet ongeveer een goede verhouding in de cut.

Moet toch ook dit boek maar is lezen dan voor de argumentatie van deze verhoudingen. Lijkt me dat je er dan erg lang mee bezig bent.

Idd
Ik zit nu ook in de cut.
Eiwitten 280 gram Koohlydraten 110 gram Vetten 85 gram

Zit ook ongeveer op deze verhoudingen en het werkt voor mij uitstekend!

Daar ben ik het absoluut mee eens, maar het heeft ook niet zoveel zin om iedereen aan te raden wat voor jou toevallig werkt. BTFFM is naast wetenschappelijk onderzoek gebaseerd op ervaring van een ruime groep bb, dus waarschijnlijk een beter advies dan een persoonlijke mening.

Ik vraag ook gewoon waarom zoveel eiwitten en zo weinig koolhydraten, daar zit toch iets achter neem ik aan? Of slechts persoonlijke ervaring?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor de reacties en adviezen. Helaas zijn er zoals ik al een beetje bang voor was veel verschillende tegenstrijdige meningen. Maar in elk geval bedankt!

Wat zijn nou de resultaten die je mag verwachten tijdens het cutten? Wat zijn de resultaten die jullie persoonlijk geboekt hebben? Met mijn lichaamstype kom ik heel makkelijk vet en spieren aan en is t daarom ook erg lastig voor mij om vet te verbranden.

Thanks!

Ik zie iedereen 110gr carbs eten in hun cut.

vind 110gr carbs in de cut erg veel,

Ik draai nu op 70gr low carb dag, morgen heb ik Hi carb dag en dan zit ik op 200Gr.
Ik doe om de 3 dagen een hi carb dag, en dat werkt bij mij erg goed.

Ik zie iedereen 110gr carbs eten in hun cut.

vind 110gr carbs in de cut erg veel,

Ik draai nu op 70gr low carb dag, morgen heb ik Hi carb dag en dan zit ik op 200Gr.
Ik doe om de 3 dagen een hi carb dag, en dat werkt bij mij erg goed.

Wat is daar nu veel aan?Ik eet zelfs 250gr carbs in mijn cut, stofwisseling ligt hoger en omzetting van T4 naar T3 gaat ook vlotter. Ieder mens reageert anders, ik ga namelijk klote op low carb of keto

Wat is daar nu veel aan?Ik eet zelfs 250gr carbs in mijn cut, stofwisseling ligt hoger en omzetting van T4 naar T3 gaat ook vlotter. Ieder mens reageert anders, ik ga namelijk klote op low carb of keto
Jij was toch ketobulker? of verwar ik je nu met iemand anders

Terug
Naar boven