MuscleMeat

REUS in voorbereiding op de Loaded Cup Denemarken 7 april en NK 15 april

Je staat er echt sick bij kerel, props!!

Zeer knap! proficiat!

Prachtfysiek! Ooit sta ik er ook zo bij, maar tot dan petje af. :)

Proficiat man!

goed bezig mooie foto's ! wat was je westrijd gewicht?

Wat zijn nu je doelen voor de komende tijd?

Laatst bewerkt:
Woow, niet normaal, echt proficiat!

Top man!

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel allemaal!!! We waren verre van tevreden qua shape (wel qua ranking) maar we hebben wat geprobeerd qua laden wat niet goed uitpakte (dit deed het ruim 2 jaar terug wel, zo zie je maar.....hoe het lichaam veranderd)

Zondag de NK en daar moet alles kloppen dus vandaar het laden geprobeerd in Denemarken. Hele week geen kh gehad.......dus helemaal leeg getrokken en ik kan jullie zeggen.......ik leef nog maar wat ongekend zwaar. Ik plaats geen foto's tot aan zondag. Wil het verschil laten zien op het podium. Vanavond naar Rotterdam (Sibil) en dan meer duidelijk qua laden.....eerst shape bekijken. Ik kan niet wachten totdat het judgement day is:)

Yo maatje. Gefeliciteerd met je resultaten en zet hem op zondag he.. :))

Hoelaat ben je er jeff? Ben er vanavond ook

goed bezig mooie foto's ! wat was je westrijd gewicht?

Wat zijn nu je doelen voor de komende tijd?

Zondag dus de NK Curtis. Ik woog bij het wegen/inschrijven 123,3kg. Daar was ik heel blij mee, ondanks dat het totaal niets zegt over hoe je eruit zegt. Wel is het voor mij de indicatie qua progressie van het afgelopen jaar. +9kg tov mijn vorige wedstrijd.

Ik heb doelen en hoop dat snel wat meer duidelijkheid over te krijgen. Maar op de korte termijn werken aan rugdikte voornamelijk. Alles graag meegroeien:Dmaar de rugdikte en stukje wijdte hard aan de slag ermee!

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 13:19 ----------

Yo maatje. Gefeliciteerd met je resultaten en zet hem op zondag he.. :))

Dank je wel Ray!!! Ga ik zeker doen! Deze week er heel hard aan getrokken....hopelijk vind je het wat zondag!

Hoelaat ben je er jeff? Ben er vanavond ook

Rond 19u;)

Ik vind jou altijd wel wat Reusje, hahahah

Ik hoop zondag van "wat" naar "het" Ray:)

Hoe lang is Reus?

Ik vind jou wel het ???

shit man,zieke fysiek!.
Heb je aantal jaren geleden es bij muscletotaal gezien.
Indrukwekkende vooruitgang.
Veel succes op NK!

Dank je wel allemaal!!! We waren verre van tevreden qua shape (wel qua ranking) maar we hebben wat geprobeerd qua laden wat niet goed uitpakte (dit deed het ruim 2 jaar terug wel, zo zie je maar.....hoe het lichaam veranderd)

Zondag de NK en daar moet alles kloppen dus vandaar het laden geprobeerd in Denemarken. Hele week geen kh gehad.......dus helemaal leeg getrokken en ik kan jullie zeggen.......ik leef nog maar wat ongekend zwaar. Ik plaats geen foto's tot aan zondag. Wil het verschil laten zien op het podium. Vanavond naar Rotterdam (Sibil) en dan meer duidelijk qua laden.....eerst shape bekijken. Ik kan niet wachten totdat het judgement day is:)

succes kerel, moet wel goed komen zondag!

Knap, kerel. Veel succes aanstaande zondag.

Terug
Naar boven