MuscleMeat

REUS in voorbereiding op de Loaded Cup Denemarken 7 april en NK 15 april

Nou Reus ik kan niet anders dan de rest gelijk geven.... fantastisch fysiek
Veel succes bij het NK je zal zeker in de prijzen vallen

Tof om je even gezien te hebben!

Je bent echt huge, top motivatie :D

Suc 6 bij het NK reus.
Ik hoop dat je je benen hard en gestreept krijgt,
En dat je goed scoort!

Heel veel succes inderdaad! En tot morgen :D

ik kom morgen ook kijken, ben benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal. Ben geheel depleted. Straks mn eerste kh maaltijdje van deze week:)

Is het ook op tv oid te zien morgen? Of via een stream?

Veel succes man, prijzen pakken.

Nee Vincenzo niet bij mij weten. Ik denk dat je de fora's maar goed in de gaten moet houden etc.

Ik zit nu aan mn eerste maaltje voor vandaag. Over een dik uur stap ik de auto in richting Schiedam! Fingers crossed!!!

Ik post wel wat foto's van de wedstrijd ook live in de topic.
Is dat goed jeff?

Nee Vincenzo niet bij mij weten. Ik denk dat je de fora's maar goed in de gaten moet houden etc.

Ik zit nu aan mn eerste maaltje voor vandaag. Over een dik uur stap ik de auto in richting Schiedam! Fingers crossed!!!

Succes beest.

succes REUS!

Gefeliciteerd met de 1e plek!!!! Die andere 2 kwamen niet eens bij jouw fysiek in de buurt naar mijn mening :D

Gefeluciteerd jeff top gedaan

Stond je er goed bij zeg! Pas voor de overall wat tegenstand op jouw niveau.

Nu wel goed gegaan met laden dus?

1e? nice reus. Iemand meer informatie voordat ik lukraak roep?

Dikke proficiat, jeff

The DUTCH CHAMP 100+ is here!!!!!!:):):)

Wat een heerlijk gevoel is dit zeg!
Het laden hebben we heel voorzichtig gedaan (deze week geen kh gehad) en vanaf zaterdag avond langzaam de eerste kh binnen gekregen. De pre-judge stond ik heel goed kreeg ik terug van de jury. Na de pre-judge behoorlijk wat gedronken en nasi met sate gegeten. Wat denk je? Sta er s'avonds nog beter bij kreeg ik terug. Ik merkte tijdens het opwarmen veel meer contractie en de aderen knalde er nog meer uit in vergelijking met de middag. Wat in Denemarken met vet en zouten ineens niet lukte pakte nu in de avond wel perfect uit! Gaaf voor nu maar bij de volgende wedstrijd blijft het mooi bij "schoon" eten als je het mij vraagt.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 09:47 ----------

Er zijn gigantisch veel foto's genomen. Zodra ik meer weet etc dan laat ik het direct weten. Ben zelf ook heel benieuwd naar mn shape etc op de foto's:)

Congrats Jeff,topshape man :thumb:

Ben benieuwd naar de pics...beest :D

Terug
Naar boven