AndroidHealthClinic

REUS in voorbereiding op de Loaded Cup Denemarken 7 april en NK 15 april

Waar 1 klein land al niet goed in is...

Ik zeg knallen met die baard:D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor de comments wederom.

Ik heb de foto van de Holland geplaatst om zodoende straks het verschil te laten zien qua vooruitgang, wil natuurlijk wel minimaal dezelfde hardheid:)

Ik heb geen idee qua maten Curtis. Hebben we nog nooit gemeten. Mijn lichaam is er eentje van het "flexen". Iets bewegen en het springt er dan uit (weet niet zo goed hoe ik dit duidelijk moet vertellen). Van de week bijv. geposeerd (koud) en na een minuut ligt het er ineens bovenop zeg maar. Spierspanning heb ik ook heel snel......hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel. Anders hoor ik het graag.

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 09:53 ----------

HAHAHAHAHAHAHA wat hebben jullie toch met die baard? LOL

wauw zieke triceps

Nog steeds DJ?

foto album?

o my jesus! wat een kast! en die onderarmen! super!

Je doet je nickname eer aan!! Succes met de wedstrijd :D

Nice shape REUS, bij welke lengte is dit? jij zit toch zeker rond de 1m95?

En idd die baard staat je niet mis,beetje ruige type zo :D

Succ6 en knal ze..

Succes man, looking bruut :)

Helaas gaat onze afspraak vanavond niet door. Ik zal van de week wat foto's naar d'r sturen aangezien Sibil in Ohio zal zitten ivm de AC.

Echt bruut hoor. Heb je miss ook wat krachtstats op de grote 3 ?? Waar je zoal mee traint?

Echt bruut hoor. Heb je miss ook wat krachtstats op de grote 3 ?? Waar je zoal mee traint?

Nee heb ik niet. Train nooit max op kracht. Ik blijf altijd tussen de 8-12 herh. Ben nooit met gewichten bezig eerlijk gezegd. Train max in deze regionen qua herh en dat werkt voor mij het best.

Maatje maak je borst maar nat voor vanavond David vs Goliath.

Gister een erg gezellige avond en training gehad met reus deze man ken ik al een tijdje maar doet echt ze naam eer aan,ze shape is nu al 6 weken voor de wedstrijd erg goed,helaas geen fotos misschien de volgende keer.

Dank je wel Ruud. Was echt heel gezellig en man wat ben jij vooruit gegaan zeg. Vol en rond! We gaan wat moois neerzetten. Snel weer maatje.

Terug
Naar boven