AndroidHealthClinic

REUS in voorbereiding op de Loaded Cup Denemarken 7 april en NK 15 april

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update......

Laatst bewerkt:
Gruwelijk reus,echt geweldig fysiek voorbeeld

Staan er mooi vol bij.

Huge update :D

Zeker bij jouw lengte man, wow.

wow:O
check that legs:O
BIG!!!

Dank je wel allemaal. Nog 5 weken tot aan Denemarken en 6 tot de NK. Benen gaan nu steeds harder naar de shape die we willen hebben uiteindelijk. M'n benen komen altijd als laatste in de gewenste shape.

Hoe komt dat eigelijk altijd dat benen als laaste klaar, zijn bij de meeste?

Hoe komt dat eigelijk altijd dat benen als laaste klaar, zijn bij de meeste?

Ik heb geen idee eigenlijk. Het is wel verschillend per persoon denk ik hoor. Maar bij mij is het altijd al zo geweest. Misschien ook wel omdat ze veel doen, bedoel je loopt er de hele dag mee dus krijgen in verhouding minder rust. Cardio erbij. Ik zeg nu ook maar wat, haha. Maar lijkt me geeneens zo gek. Bovenlichaam gaat bij mij altijd het hardst......

sick..

Allereerst wil ik even zegen dat je echt enorme REUS bent. Erg knap, zeker ook gezien jouw lengte!. Absoluut een vorbeeld. Je baard is ook BAD. :p

Toch ben ik wel benieuwd naar het volgende;

Ik bedoel, 6 jaar geleden kuurde je ook al met test, tren, sth etc etc? Wat gaat er vandaag de dag zoal in met deze stats? Kan je hier misschien ook iets vertellen over je gebruik, middelen en doseringen of wil je daar nix over zeggen?

Suc6 iig!

Heb je ook before foto's?

Netjes REUS! Ik heb je regelmatig gezien in de tent waar je draait, en ken de werknemers ook zeer goed. Altijd impressive om je te zien lopen haha. Succes nog.

Hoi vraagje.

In je training zit der veel verschil in je off season en in je wedstrijdvoorbereiding?

;)

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zij op fb. Beeeeest!

Hoi vraagje.

In je training zit der veel verschil in je off season en in je wedstrijdvoorbereiding?

Netjes REUS! Ik heb je regelmatig gezien in de tent waar je draait, en ken de werknemers ook zeer goed. Altijd impressive om je te zien lopen haha. Succes nog.

Dank je wel man. Heb er een jaartje niet meer gedraaid. Na mn NK ga ik weer eens battlen met Sven.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 21:50 ----------

Hoi vraagje.

Nee totaal niet. Variatie qua oef doe ik het hele jaar door. 4 sets 8-12herh.

damn super fysiek!! +1

je doet je naam zo dik eer aan he! REUS! BEAST!

Terug
Naar boven