- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

laat ten eerste stellen dat ik compleet verbleek bij je en niet echt in het recht sta zo een beer als jij te voorzien van commentaar
maar ik ga toch een gokje wagen.
lopen je schouderkoppen niet wat achter ten aanzien van je armen? lijkt me een aandachtspunt. vanaf de beginfoto's lijken deze proportioneel meer te kloppen. nu lijken ze "ingehaald"
voor de rest helemaal topshape man![]()

laat ten eerste stellen dat ik compleet verbleek bij je en niet echt in het recht sta zo een beer als jij te voorzien van commentaar
maar ik ga toch een gokje wagen.
lopen je schouderkoppen niet wat achter ten aanzien van je armen? lijkt me een aandachtspunt. vanaf de beginfoto's lijken deze proportioneel meer te kloppen. nu lijken ze "ingehaald"
voor de rest helemaal topshape man![]()
Hoezo zou je daar geen recht op hebben? Doesn't matter how big/small we are. Schouders achterkant hebben wat meer nodig. Die lopen wat achter....
Foto net genomen.

heb je daar advies voor?Hoezo zou je daar geen recht op hebben? Doesn't matter how big/small we are. Schouders achterkant hebben wat meer nodig. Die lopen wat achter....
Foto net genomen.
Wanneer is de JBC? Had deze zelf ook in me achterhoofd.
Beefed up maar is er niemand die een paar fullbody pics wil schieten van je?
heb je daar advies voor?
zowel bij mijn als meeste van mn maatjes (die ook flexcup lopen etc) hebben veeeelll moeite met achterkant schouder, ze lopen snel! achter lijkt wel