MuscleMeat

REUS (Jeffrey Latour) THE way to the Juliette Bergman Classic.

Bruut!
Wat zou je een mooi contestgewicht vinden?

Foto na de training gisteren....

laat ten eerste stellen dat ik compleet verbleek bij je en niet echt in het recht sta zo een beer als jij te voorzien van commentaar:o
maar ik ga toch een gokje wagen.

lopen je schouderkoppen niet wat achter ten aanzien van je armen? lijkt me een aandachtspunt. vanaf de beginfoto's lijken deze proportioneel meer te kloppen. nu lijken ze "ingehaald"

voor de rest helemaal topshape man :D

laat ten eerste stellen dat ik compleet verbleek bij je en niet echt in het recht sta zo een beer als jij te voorzien van commentaar:o

lopen je schouderkoppen niet wat achter ten aanzien van je armen? lijkt me een aandachtspunt. vanaf de beginfoto's lijken deze proportioneel meer te kloppen. nu lijken ze "ingehaald"

Lijkt inderdaad wel zo, but still straight up beast!:cool:

• Topic Starter Topic Starter

Hoezo zou je daar geen recht op hebben? Doesn't matter how big/small we are. Schouders achterkant hebben wat meer nodig. Die lopen wat achter....

Foto net genomen.

Laatst bewerkt:
Verschil in de schouders heeft met de hoogte/andere stand te maken;)

Goed bezig Reus! ben benieuwd naar je vorderingen ;)

1 been van jou is mijn lichaam

jezus wat een beest man... echt een mooi fysiek. Misschien een obvious vraag misschien niet zolang loop ik nog niet mee in de BB wereld maar heb je ook gekuurt? en hoelang train je al?

Hoezo zou je daar geen recht op hebben? Doesn't matter how big/small we are. Schouders achterkant hebben wat meer nodig. Die lopen wat achter....

Foto net genomen.

true, maar het testosteron-gehalte kan incidenteel nogal eens de bocht uitschieten bij verschillende individuen bij geplaatst commentaar.
blij dat ik daar niet mee te stellen heb haha

maar de schouders, dat is ook echt het enige aandachtspunt, je ziet duidelijk dat er al heel wat jaren werk een een klein vermogen aan eten in zit:o

veel succes at JBC:thumbup:

Het is dat je altijd zo aardig bent in je posts, anders zou ik echt bang worden. t*ring, wat een fysiek zeg.

Mirin groot!

Krijg alleen een beetje dit van je fotos...

stock-photo-man-in-pain-with-neck-injury-white-background-71605873.jpg

Je kan ze roteren he :D

Foto net genomen.
heb je daar advies voor?
zowel bij mijn als meeste van mn maatjes (die ook flexcup lopen etc) hebben veeeelll moeite met achterkant schouder, ze lopen snel! achter lijkt wel

Wanneer is de JBC? Had deze zelf ook in me achterhoofd.

Beefed up maar is er niemand die een paar fullbody pics wil schieten van je:p?

Ik vermoed van niet, zou jij niet bang worden als zoon machine voor je stond?! haha

Ziet er echt super uit! dikke complimenten!

Part animal, part machine! Beestachtig! Lekker blijven knallen :)

heb je daar advies voor?
zowel bij mijn als meeste van mn maatjes (die ook flexcup lopen etc) hebben veeeelll moeite met achterkant schouder, ze lopen snel! achter lijkt wel

Voorover gebogen dumbbells heffen en reverse peckdeck. Dat is wat ik nu doe.

Ik wil snel wat van de rug lafen schieten. Ik ben niet zo foto geniek lees foto geil!:):):)

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 09:34 ----------

Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Thanks!

Mooi dat je je shape vast houdt. Dat gaat je een hoop profijt opleveren!

Wedstrijd in dec is dat ik A klasse. Dat is wel even andere koek als appelflappen.

Gaat lekker Jeff!!
succes er mee.

REUS, heb je nog sponsoren op het moment? in t verleden XXS Nutrition toch?

Terug
Naar boven