Fitness Seller

Revolutie in Iran?

Peiling Peiling Revolutie ?

• Totaal stemmers
    46
  • Topic Starter Topic Starter
ok Yousouf. Ik denk dat we genoeg aan jou bijdrage aan dit topic hebben gehad.

Nog wat nieuws:
-Er is een gerucht dat alle visa van buitenlanders per direct wordt beeindigt.
- Vandaag om 5 uur zal er op Valli Asr square weer bijeengekomen worden. Men zal zwarte kleren dragen voor de doden die gevallen zijn.

Er is trouwens een gerucht dat er generalen zijn opgepakt. Er zouden coup d'etat pogingen in het leger zijn geweest.

@magnus
Ahmadinejad is in Rusland om een vergadering over 'veiligheid' te houden. Waarschijnlijk ZIJN veiligheid :D

Bush is hier ook herkozen tegen ieders zin.
Belkenende hetzelfde.

Toch zitten hier geen achterlijken die auto's in brand gaan steken omdat ze ermee oneens zijn.

Neerschieten die rellenaars. Als ze het niet leuk vinden in Iran dan moeten ze gewoon oprotten naar een ander oord. Moet je je eens voorstellen dat die buitenlanders hier gaan protesteren en auto's in brand gaan steken omdat links niet meer regeert in dit land. Rot dan op als het je niet bevalt. opt**fen, beter kwijt dan rijk.

Waarom wonen ze er nog, als ze het zo slecht hebben?
Blijkbaar hebben ze het naar hun zin zo. Net als joodjes, ik dacht dat in Iran de meeste joden in heel Islamia woonden. Raar dat ze niet naar israel wezen.

Zo slecht hebben ze het dus niet. Enkel rellen willen ze, hebben we hier ook met bontkraagjes. Die claimen het ook slecht te hebben.

Wat er in verweggistan gebeurt boeit mij eerlijk gezegd niet zo.
In ieder geval zou ik er opt**fen als ik het slecht had. Ik ga ook niet in een bedrijf werken die mij slecht behandelt.

Ga weg en neem je hele familie weg, kom in ieder geval niet hierheen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoop het van harte! Spreek nog regelmatig een chick out Teheran die ik op vakantie heb ontmoet, zij zorgde wel voor een ander beeld van het land.

Ik heb weinig verstand van Iran.
Maar een goede revolutie gaat er altijd wel in.
Heb dus ja gestemd.

er gaat niets gebeuren, herverkiezingen komen er niet.

Ze wilt graag in Europa komen studeren! Maar is nog jong en woont bij familie...

de meisjes die ik heb leren kennen vorig jaar waren ook allemaal juist afgestudeerd in Engeland. De regering heeft maar al te graag dat Iranezen gaan studeren in het buitenland, alleen worden ze wel verplicht om terug te komen zodra ze klaar zijn...

Voor de Iraniers hoop ik op verandering. Lijkt me so wie so goed als de staat wat seculierder gaat worden. Dat zie ik echter niet zo snel gebeuren.

Er bekruipt me ergens het gevoel dat de oppositie gebruik maakt van de positie van Iran om via de beschuldiging van fraude aan de macht te komen. Het zal wel niet...maar toch...

@Santino88

Heb je het tegen mij?

Zo ja...dan nee...ik heb geen idee wat Iran Pumped is...I'm just naturally sceptical.

Niemand zou op Bush en Balkenende stemmen.
Toch zijn ze herkozen.

Niemand ging hier rellen.

Als die achterlijke islamieten, seculieren of wat voor vuuraanbiddend tuig ook voor Mosavi is waarom rellen ze dan zo gewelddadig? waarom verbranden ze auto's en waarom rotten ze gewoon niet op uit Iran als het ze niet bevalt?

Ik zou bijna op Ahmadinejad stemmen, enkel om die Perzisch tuig aan te pakken. Blijkbaar zijn de fascisten gewelddadig als niemand als hen denkt. En dan seculieren noemen, achterlijk.

Ik voorzie een nieuwe DBB rage met als enquete-optie 'Oke, Yousouf'.

Terug
Naar boven