XXL Nutrition

Revolutie in Iran?

Peiling Peiling Revolutie ?

• Totaal stemmers
    46
Niemand zou op Bush en Balkenende stemmen.
Toch zijn ze herkozen.

Niemand ging hier rellen.

In de VS scheelde het anders niet veel. De enige reden dat dat niet gebeurde is omdat je dara naar de rechter kan stappen en dat dus ook gebeurd is.

In Nederland was er geen twijfel over de mogelijkheid van een legitieme verkiezingswinst van Harry Potter. Hij lijkt er misschien op, maar kan lang niet zo goed toveren.

Als die achterlijke islamieten, seculieren of wat voor vuuraanbiddend tuig ook voor Mosavi is waarom rellen ze dan zo gewelddadig? waarom verbranden ze auto's en waarom rotten ze gewoon niet op uit Iran als het ze niet bevalt? Ik zou bijna op Ahmadinejad stemmen, enkel om die Perzisch tuig aan te pakken. Blijkbaar zijn de fascisten gewelddadig als niemand als hen denkt. En dan seculieren noemen, achterlijk.

Is dat een open uitbodiging voor massa immigratie naar Nederland?

ik wist meteen al dat het ahmadinejad zou worden
beetje de boel omkopen enzo !
ik weet zeker dat als het eerlijk was gegaan dat mousavi had gewonnen
maar ja dat willen ze natuurlijk niet ..
ik hoop dat de mensen niet opgeven en dat er nieuwe verkiezingen komen
maar ik ben bang dat er dan heel wat doden zullen vallen !!

de wereld kijkt mee

@melkisgoed....

Pakistaan he?

Is dat niet het land waarvandaan Al Quida voornamelijk zichzelf heeft gehuisvest en dat steeds verder aan het radicaliseren is?

Hmmmmmm.......

• Topic Starter Topic Starter
Voor de geinteresseerden een blog van iemand die alles (en dan ook echt alles) post over de situatie in heel Iran. Geruchten, gebeurtenissen, hacken van regeringssites. Dit is dus opgezet door een of andere jongen in Teheran die met zijn vrienden een systeem heeft bedacht om zo zoveel mogelijk mensen te kunnen bereiken (aangezien Twitter blijkbaar nog niet is geblokkeerd in Iran).
http://twitter.com/persiankiwi

@Santino88
yes, i am.

• Topic Starter Topic Starter
kijk dit maar, een student die ze hebben vermoord op het universiteitsterrein.

wat een teringzooi zeg.

[Link niet meer beschikbaar]

Dit gaat uitdoven, maar je kan zo zien dat er wel degelijk een evolutie is en dat elk land ter wereld ooit evolueert naar meer democratie en meer secularisering, alleen kan dit proces echt nog vele decennia duren.

Voor de geinteresseerden een blog van iemand die alles (en dan ook echt alles) post over de situatie in heel Iran. Geruchten, gebeurtenissen, hacken van regeringssites. Dit is dus opgezet door een of andere jongen in Teheran die met zijn vrienden een systeem heeft bedacht om zo zoveel mogelijk mensen te kunnen bereiken (aangezien Twitter blijkbaar nog niet is geblokkeerd in Iran).
http://twitter.com/persiankiwi

@Santino88
yes, i am.

Biased bron.

Nieuwe verkiezingen zullen er wel niet komen. Ik vraag mij toch af hoeveel 'nieuws' er hier gemanipuleerd wordt, oa door de USA en hun bondgenoten.

Geachte bondgenoten en vijanden van het westen,

Alle staatshoofden en regeringsleiders hebben allen één ding gemeen. Ze streven naar een stabiele economische situatie als fundament voor een welvarende toekomst van haar land. Tevens wordt daarna pas gekeken naar het globale belang. Laten we ,op weg naar een stabiele toekomst voor de volgende generatie's, zorg dragen voor een wereld waarin landen elkaar aanvullen. Een wereld waar we gebruik maken van elkaars sterke punten, maar hulp bieden bij het oplossen van de zwakkere. Een aspect/wezen of verschijning staat dat in de weg. Ik heb het hier over de beperkte staatsvorm waarbij kerk en staat in elkaar verweven zijn. Een beter voorbeeld dan Iran, kan ik op het moment niet bedenken. Individuen die onder de vlag van een vrede en liefdevolle religie, willens en wetens, hun eigen natie beperken te ontwikkelen. Mijn inziens kan een reactie van de Internationale gemeenschap niet uitblijven. Team up, en neem een stelling in. Geef een groep met commando's het befaamde 'license to kill' en zorg dat Ahmadinejad en Khameini niet langer de mogelijkheid hebben om Iran te isoleren. Dit moet een waarschuwing zijn naar elke andere potloodventer, die op wat voor manier dan ook de intentie heeft om een soortgelijke positie te verwerven.

Ik hoop op korte termijn succesvolle resultaten te kunnen waarnemen.

Vriendelijke vredevolle groeten

MoTiVaTiOn

PS:
Nogmaals, ik ben dus tegen het kerk en staat in 1 principe. Mijn inziens beperkt dat een land tot haar eigen kader. En wordt daardoor het uit het verband trekken van religieuze stromingen gestimuleerd.

Terug
Naar boven