Fitness Seller

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

Neem ripped op de off dagen van de dexaprine.
Ik doe zelf aan IF dus neem het altijd op nuchtere maag in, heb hierbij gelukkig geen van bovengenoemde klachten zoals pijn in de buik, last van maagzuur, etc. Vind het opzich dus wel een goed product al heb ik het idee dat dexaprine beter werkt.

Neem ripped op de off dagen van de dexaprine.
Ik doe zelf aan IF dus neem het altijd op nuchtere maag in, heb hierbij gelukkig geen van bovengenoemde klachten zoals pijn in de buik, last van maagzuur, etc. Vind het opzich dus wel een goed product al heb ik het idee dat dexaprine beter werkt.

Dexaprine is een harde groene pil, dit is een capsule, lostcdus snel op,men komtbsnel in aanraking mrt het maagzuur. En dexaprine en ripped zijn twee heel verschillende producten, beide fatburners weliswaar. Maar hebben andere ingrediënten. Dexaprine tast je schildklier aan. En ripped bevat puur natuurlijke producten die bewezen zijn te werken voor vetverbranding.

Zelfde geld voor mij! Lijkt wel of ik er maagwand beschermers bij moet gaan slikken:eek:

Ik wil er maximaal van profiteren, dus blijf het gewoon nemen. Weet dat ik ripped ook kan verplaatsen naar mijn eerste meal (in mijn geval om 11:00uur), maar ga dat niet doen..:rolleyes: Na circa 30 minuten is het branderige gevoel ook wel minder ;)

Knap dat je dat volhoud, ik red het niet ging voor me gevoel echt ko. Neem nu bij eerste maaltijd...

Dexaprine is een harde groene pil, dit is een capsule, lostcdus snel op,men komtbsnel in aanraking mrt het maagzuur. En dexaprine en ripped zijn twee heel verschillende producten, beide fatburners weliswaar. Maar hebben andere ingrediënten. Dexaprine tast je schildklier aan. En ripped bevat puur natuurlijke producten die bewezen zijn te werken voor vetverbranding.

Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik vraag nergens om een verklaring waarom mensen mogelijk last kunnen krijgen van hun maag. Ik geef alleen aan dat ik daar gelukkig zelf geen last van heb. :rolleyes:

Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik vraag nergens om een verklaring waarom mensen mogelijk last kunnen krijgen van hun maag. Ik geef alleen aan dat ik daar gelukkig zelf geen last van heb. :rolleyes:

Dat je je bevindingen over dexaprine post in een topic dat gaat over ripped! Het is niet voor niks de review van Ripped! Van b&f shop.

Just saying.

Alles wat ik zeg gaat over Ripped, op de laatste zin na...
Ik geef aan dat ik zowel dexaprine als ripped gebruik. Vervolgens zeg ik dus dat ik het altijd inneem op nuchtere maag en gelukkig geen last heb van maagklachten, zoals andere mensen in dit topic. Hier had ik misschien bij moeten vermelden dat dit over "Ripped!" gaat, maar dat leek me nogal logisch als je dat in dit topic post. Als je de laatste zin leest zie je ook dat ik het over ripped heb.

Alles wat ik zeg gaat over Ripped, op de laatste zin na...
Ik geef aan dat ik zowel dexaprine als ripped gebruik. Vervolgens zeg ik dus dat ik het altijd inneem op nuchtere maag en gelukkig geen last heb van maagklachten, zoals andere mensen in dit topic. Hier had ik misschien bij moeten vermelden dat dit over "Ripped!" gaat, maar dat leek me nogal logisch als je dat in dit topic post. Als je de laatste zin leest zie je ook dat ik het over ripped heb.

Hahaha, sorry man. Ik begrijp het nu. Hhaha no problem.

Vanochtend Ripped! op nuchtere maag genomen, sta ik uurtje later in de winkel wil ik pinnen krijg ik amper me pin pas uit me portefeuille door het trillen van me handen:o

ff een vraagje ik heb dit product besteld omdat ik van plan ben om te cutten maar ben nu nog bezig met bulken waarbij ik zit op een calorie gemiddelde van 3500 a 4000 per dag maar hoeveel kcal zou ik per dag in moeten nemen want ik wil natuurlijk mijn vet vrije spiermassa behouden

ps: ik zit om 14,7 % en wil graag naar >10 %

ff een vraagje ik heb dit product besteld omdat ik van plan ben om te cutten maar ben nu nog bezig met bulken waarbij ik zit op een calorie gemiddelde van 3500 a 4000 per dag maar hoeveel kcal zou ik per dag in moeten nemen want ik wil natuurlijk mijn vet vrije spiermassa behouden

Staat in die sticky's bij voeding hoe je dit berekent aan de hand van harris benedicht methode etc. het is vooral kijken wat voor jou werkt en uitvogelen waar je onderhoud ligt.

Deze week hebben we nog de Gratis Ripped! bij bestellingen vanaf 59,00 euro!:)

Kies kado's bij Bodyenfitshop!
WHAT, je hoeft hem niet eens meer te kopen. Je koopt een emmertje Whey en je krijgt ripped er gratis bij.
Be Right Back!!! :D

Ik zou laag in je carbs gaan zitten, en sowieso 2x je lichaams gewicht aan eiwitten eten (eiwitten in gram)
Je kan beginnen met 4 dagen in de week na 3 uur geen carbs meer te eten.
Daarnaast kan je je wat gaan verdiepen in voeding en dieeten.

Ik vind hem een stuk milder dan dexaprine maar krijg er meer energie van:)
Onderdrukt hongergevoel een beetje, maar ik ben dan ook een vreetzak...
Hoop dat het mijn cut goed ondersteunt om fat te burnen.

Heb hem ook gratis erbij gekregen bij mijn bestelling:)
Ben tot nu toe tevreden met het product.

Kijk ik nou verkeerd of zie ik hem niet bij de kado's staan?
Had juist een 2e emmertje whey erbij gegooid om aan die 59 eu te komen. En zie ik Ripped! niet meer staan...

Ik ben net klaar met Animal Cuts voor 3 weken en had Ripped! als kado bij mijn vorige bestelling gekozen. Gisteren voor het eerst gebruikt, totaal niets gemerkt ..
Vandaag dan maar 2 pillen genomen en BAM die brandde wel heerlijk! :fire:
Een goed uurtje met vuur in mijn maag gelopen, wat ik gewend was van AC, dan flesje water gedronken en dan minderde het stilaan. Tenzij dat B&F zegt dat het schadelijk is om 2 te nemen, ga ik het dagelijks zo doen. :D

is wel bijna 600mg caffeine man. ik zou even een korte periode van weinig tot geen caffeine nemen. je raakt vooral snel gewend aan de caff he. en na tijdje weer erop gaan. just saying

ook ik voel weinig of niks meer van de caffeine. maar ik neem het gwn, of je het voelt of niet. zal best wel blijven werken i guess

Terug
Naar boven