XXL Nutrition

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

Het Thermogenic Complex van Animal Cuts (Caffeine, Kola Nut, Guarana, etc) is 750 mg ..
Maar goed, ik denk inderdaad dat ik even een week zonder moet, beter effect erna.

denk het ook wel, is hetzelfde met off cyclen van een pre workout.

Valt dit te combineren met een preworkout? Voor het ontbijt Ripped in nemen, en 's avonds rond 19u pwo? Of is dit niet aan te raden ivm het hoge caffeinegehalte in de twee :D

Valt dit te combineren met een preworkout? Voor het ontbijt Ripped in nemen, en 's avonds rond 19u pwo? Of is dit niet aan te raden ivm het hoge caffeinegehalte in de twee :D
Het hoge caffeine gehalte is inderdaad waarover je enkel struikelt. We hebben klanten die dit wel doen, persoonlijk is vind ik het absoluut niet erg om af en toe eens te doen. Ik zou er geen gewoonte van maken om dit 5x in de week te doen. :)

Ralf

Ik vind de drempel om deze te nemen net iets lager dan dexa.
Die dexa moet ik me echt op voorbereiden om het te nemen die dag.
Ripped voel je je gewoon de hele dag topfit van, maar niet vervelend gevoel

Ik vind de drempel om deze te nemen net iets lager dan dexa.
Die dexa moet ik me echt op voorbereiden om het te nemen die dag.
Ripped voel je je gewoon de hele dag topfit van, maar niet vervelend gevoel

Hoe bedoel je?
Ik kreeg van de dexaprineversie van 1 jaar geleden een zware crash na een paar uur. En ook kon ik minder lang en hard trainen. Het voelde een beetje als het gevoel dat je krijgt als je na een adrenalinestoot helemaal leeg bent.
Zou ripped dan beter zijn?

Voel van Ripped helemaal niets, allen misselijkheid

Hoe bedoel je?
Ik kreeg van de dexaprineversie van 1 jaar geleden een zware crash na een paar uur. En ook kon ik minder lang en hard trainen. Het voelde een beetje als het gevoel dat je krijgt als je na een adrenalinestoot helemaal leeg bent.
Zou ripped dan beter zijn?

Ja, bij ripped heb je minder zo een stoot in 1 keer.
Geeft de dag door een energieker gevoel, maar dus niet zo een piek en daarna een crash.

Hebben jullie ook zo'n branderige keel ervaren +/- 15 minuten na inname?? Ik heb dit al keer op keer gehad. Het doet echt zeer en is vervelend.

Ik heb Ripped nu zes dagen gebruikt en elke keer na 20/30 min. erge buikpijn gehad dat voor ongeveer 10 minuten blijft aanhouden. Ik heb het vijf dagen ingenomen voor het ontbijt en één keer na het ontbijt, maar het effect blijft hetzelfde. Omdat het me verder wel bevalt en ik naast deze buikpijn nergens last van heb, heb ik het toch nog steeds gebruikt. Als er nog tips zijn hiertegen dan hoor ik het graag.

Ik heb Ripped nu zes dagen gebruikt en elke keer na 20/30 min. erge buikpijn gehad dat voor ongeveer 10 minuten blijft aanhouden. Ik heb het vijf dagen ingenomen voor het ontbijt en één keer na het ontbijt, maar het effect blijft hetzelfde. Omdat het me verder wel bevalt en ik naast deze buikpijn nergens last van heb, heb ik het toch nog steeds gebruikt. Als er nog tips zijn hiertegen dan hoor ik het graag.

Gewoon door blijven nemen. Lijkt me stug dat je buikpijn blijft houden.
Zou denk ik gewoon ff wennen zijn.

Heb het vandaag binnen gekregen, heb een paar vraagjes.

Ik word normaal rond een uur of 12 wakker, nu ik vakantie heb, moet ik het dan bijv. 12:05 nemen en dan meteen daarachter onbijten?

pijn is niet normaal , dat er hier figuren zijn die adviseren om maar gewoon door te gaan met inname

terwijl het lichaam reageert met buikpijn :eek:

Eerste dag heb ik hevige buikpijn. Moet ik wel verder gaan?

Eerste dag heb ik hevige buikpijn. Moet ik wel verder gaan?

gewoon even een mailtje sturen naar B&F en de klachten beschrijven, die hebben er meer verstand

van dan de gemiddelde forumbezoeker , de meeste willen hier alleen maar interessant doen

gewoon even een mailtje sturen naar B&F en de klachten beschrijven, die hebben er meer verstand

van dan de gemiddelde forumbezoeker , de meeste willen hier alleen maar interessant doen
Dankjewel, na 2 uur zijn de buikklachten verdwenen. Merk verder niet echt dat ik meer energy heb, maar misschien ligt het aan het feit dat ik net begonnen ben. Ik zal wel over een weekje een e-mail sturen, als ik nog steeds klachten heb of niks merk. Hongerlust is wel verminderd, maar weet niet of dit een placebo effect is.

Dit blijft toch mijn nummer 1 fatburner.
Ik had gister weer eens een dexaprine genomen. Maar werd er echt een beetje onwel van.
Hartkloppingen etc. Deze schikt mij een stuk beter, geeft de hele dag gezonde energie af, zonder dat t too much is.

Persoonlijk overigens nooit last van buikpijn gehad.

Dag Sporters. Ik gebruik Ripped al 5 dagen. Ik kreeg ook vaak lichte buikpijn na inname; het was van tijdelijke aard. Overigens heb ik het vandaag ook ingenomen, maar met méér water. Ik heb geen enkel last meer gekregen van maagzuur o.i.d.
Mijn tip voor jullie die buikpijn krijgen: Drink bij inname voldoende water :)!

Dag Sporters. Ik gebruik Ripped al 5 dagen. Ik kreeg ook vaak lichte buikpijn na inname; het was van tijdelijke aard. Overigens heb ik het vandaag ook ingenomen, maar met méér water. Ik heb geen enkel last meer gekregen van maagzuur o.i.d.
Mijn tip voor jullie die buikpijn krijgen: Drink bij inname voldoende water :)!
Succes! :)

Ralf

Terug
Naar boven