MuscleMeat

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

is het normaal dat het poeder in de capsules steenhard is?
Alle capsules zijn zo

Ik benieuwd naar ripped van bodyenfitshop ik gebruik al vloeibare aminozuren. Ik heb nogal last van overgewocht maar ik ben 2 weken thuis en 2 weken aan boord dit houd in dat ik 2 weken lang thuis 6 dagen in de week in de sportschool sta 1 uur cardio en 1 1/2 uur kracht en wel op flink tempo, en de 2 weken aan boord lichter kracht met dumbells pushups (wat nog erg lastig ivb met mn overgewicht) maar ook sit ups.
Na mn training thuis gebruik ik de aminozuren wat me erg goed bevalt ben nu 5 maanden al bezig gaat tot nu toe erg goed, maar ik zag ripped staan en ben benieuwd of ik dat er goed bij kan gaan gebruiken heb gelezen dat het nogal maagzuur geeft en aangezien mn overgewocht heb ik daar al last van wel heb ik hier tabletten tegen dat erg goed helpt. Wat is raadzaam ?

Ik denk dat je bij het innemen al een groot voordeel hebt als je een paar glazen water er achteraan gooit. Gisteren de eerst pil gehad, beetje last van misselijkheid maar na wat water te hebben gedronken, (3/4 glazen) zakte het aardig snel weg :)

Owkej ik zal het proberen heb alleen de vraag wat zou misschien beter voor mij zijn ik las ook veel over perfect burn of zal ik gewoon ripped gebruiken

Owkej ik zal het proberen heb alleen de vraag wat zou misschien beter voor mij zijn ik las ook veel over perfect burn of zal ik gewoon ripped gebruiken

Perfect burn is wat milder, en ben je positief gemotiveerd en energiek van door de dag heen.

Ripped krijg je wel echt een kick van, maar niet zo erg dat je er vervelend van wordt (zoals bij die oude dexa)

Vind het beide heerlijke supps.

Heb het nu 1 week gebruikt, gewoon elke dag een hele pil. 1e paar dagen echt onwijs misselijk en kotsgevoel maar wel veel energie en de drang om te sporten en zelfs een halfuur achtereen op een crosstrainer gestaan wat echt een record is. (moet ook nog een halfuur heen en terug fietsen) .
Ben er heel tevreden over!

Trouwens wel een beetje een branderig gevoel in mn keel en maag, meer mensen die dat hebben?

Perfect burn is wat milder, en ben je positief gemotiveerd en energiek van door de dag heen.

Ripped krijg je wel echt een kick van, maar niet zo erg dat je er vervelend van wordt (zoals bij die oude dexa)

Vind het beide heerlijke supps.

Owkej dus als ik het goed begrijp misschien handig als ik op de dagen dat ik thuis ben en echt ga fitnissen ripped zal gebruiken en de dagen dat ik aan boord zit dus ook minder sport misschien wel perfect burn kan gebruiken.

Trouwens wel een beetje een branderig gevoel in mn keel en maag, meer mensen die dat hebben?

Ik heb ook last van een branderig gevoel in mijn maag. Nog nooit eerder met een supp gehad, maar weet zeker dat het door 'Ripped' komt. Twee dagen weer geprobeerd en twee keer weer last van m'n pens.

Heb het nu 1 week gebruikt, gewoon elke dag een hele pil. 1e paar dagen echt onwijs misselijk en kotsgevoel maar wel veel energie en de drang om te sporten en zelfs een halfuur achtereen op een crosstrainer gestaan wat echt een record is. (moet ook nog een halfuur heen en terug fietsen) .
Ben er heel tevreden over!

Ik heb ook last van een branderig gevoel in mijn maag. Nog nooit eerder met een supp gehad, maar weet zeker dat het door 'Ripped' komt. Twee dagen weer geprobeerd en twee keer weer last van m'n pens.

Misschien komt dit doordat jullie het op de lege maag nemen, dit kan dan bij sommigen nogal wat zwaar vallen. Probeer in dat geval eerst iets te eten, dit wil vaak wel helpen;)(tevens is een halve dosering nemen ook altijd nog een optie)

Tim

Misschien komt dit doordat jullie het op de lege maag nemen, dit kan dan bij sommigen nogal wat zwaar vallen. Probeer in dat geval eerst iets te eten, dit wil vaak wel helpen;)(tevens is een halve dosering nemen ook altijd nog een optie)

Tim

Ik neem het nooit op een lege maag. Ik heb inmiddels op verschillende momenten nog eens een dosering geprobeerd, maar iedere keer een brandend gevoel in m'n maag. Exact 7 tabs gebruikt.

Ik neem het nooit op een lege maag. Ik heb inmiddels op verschillende momenten nog eens een dosering geprobeerd, maar iedere keer een brandend gevoel in m'n maag. Exact 7 tabs gebruikt.

:eek:
Wegflikkeren dus! Niet al die praatjes geloven van steeds weer dezelfde bnf-reps, zoals herr schnitzl.

Nergens last van..met geen enkel product op een lege maag. Ook nooit op volle maag of wanneer dan ook. Klinkt niet fijn wanneer je op elk moment hier last van hebt maar dan lijkt er haast iets te zijn qua je maag...overgevoelig iig. Sterkte ermee maar ik zou er wel het fijne van willen weten want er x op x last van hebben is geen pretje zeg:(

Ok, dat is inderdaad erg vervelend en zeker niet de bedoeling! Gelijk mee stoppen zeggen en kijken of het bij andere producten precies hetzelfde is, want dan kan het duiden op een overgevoeligheid o.i.d. In dat geval zou ik zeggen; neem voor de zekerheid even contact op de huisarts;)

Tim

Ik heb met geen enkel ander product last of last gehad. Echt alleen maar als ik een cap Ripped neem. Blijkbaar gevoelig voor een van de bestandsdelen. :dunno:

Dexaprine, de oldskool stacker, etc, nooit last mee gehad.

Vanaf morgen is onze Ripped! in de weekaanbieding! De scherpe prijs staat er nu al;)

Vandaag een eerste capsule genomen.
Dit op een lege maag & dat had ik beter niet gedaan want de maagkrampen waren redelijk intens.
Na 20tal minuten was dit wel over, maar ik ervaar voor de rest vd dag dezelfde nervositeit als bij Dexa.

Morgen gewoon een capsule innemen na m'n ontbijt.
Indien ik hetzelfde ervaar mss maar beter een halve?

Ik veronderstel dat je met het oplossen van een halve capsule in bv fruitsap dezelfde werking hebt?

Vandaag een eerste capsule genomen.
Dit op een lege maag & dat had ik beter niet gedaan want de maagkrampen waren redelijk intens.
Na 20tal minuten was dit wel over, maar ik ervaar voor de rest vd dag dezelfde nervositeit als bij Dexa.

Morgen gewoon een capsule innemen na m'n ontbijt.
Indien ik hetzelfde ervaar mss maar beter een halve?

Ik veronderstel dat je met het oplossen van een halve capsule in bv fruitsap dezelfde werking hebt?
Oeh, heftige reactie! Het is inderdaad een sterke vetverbrander en kun je het beste met een maaltijd innemen 's ochtends. indien je graag een halve capsule wilt nemen, kan dat inderdaat prima met fruitsap. Geen enkel probleem :)

Ralf

Me vriendin had weer ripped aangeschaft, maar ga er echt heerlijk op.
Beter dan die dexa's etc, bij deze heb je positieve energie de hele dag door, maar niet zo mega trillerig en zweverig als dat je van dexa wordt.

Terug
Naar boven