Ripped Buik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag 1e dag van het nieuwe schema gedaan
Deadlift
8x 80
8x 100
6x 120
4x 140 PR
1x 160 PR (kon nog minstens 2x, alleen kon hem niet meer vast houden)
8x 100
Pull up
3x6xBW
12x met 12 (lbs) assist
lat pull down
10x 40
8x 45
4x 60
8x 50
BOR
10x 50
8x 60 (k*t grip)
5x 65 (nog k*ttere grip)
8x 50
Seated row
10x 140 (lbs)
8x 160
6x 170 (fullstack)
6x 170
hanging knee raises
10xbw
10xbw+10
10xbw+14
10xbw+16
Conclusie
Bij nader inzien vond ik de indeling klote, na het trainen van me lats gingen me bors waardeloos.
Deadlift ging heerlijk!! alleen heb ik boven de 140 echt een probleem met het vasthouden, binnekort straps halen want ik weet dat er meer in zit.
Was nog van plan om weighted crunches te gaan doen maar de decline bank was bezet en leek er op dat die nog wel een tijdje bezet zou zijn.
Volgende keer andere volgorde:
Bent over Row
Deadlift
Lats gedoe
See ya'al![]()
)Ik heb vanmiddag grippers en straps gekocht bij een site Benima ofzo..
Maar nadat ik besteld had posste ik het hier pas,, dus was magnesium vergeten. Morgen maar ff kijken of er hier iets in de buurt is, anders donderdag avond naar Amersfoort.
Thnx mates
toch vind ik het jammer kerel dat je straps haalt. je onderarmen zijn duideljk te zwak, dus train die!. ik heb ook zwakkere onderarmen dan rug, dus bj deadliften begeven mijn onerarmen het ook het eerste, maar ze groeien... en zo ook mijn rug door de bor's die ik doe......
straps is wat voor 200 + deads, niet voor wat je nu doet, het verschil rug/ onderarmen wordt alleen maar groter hierdoor

hmm ja daar zit wel wat in..
Ik zal ze zowiezo alleen maar gebruiken als ik ga toppen, als ik voor setjes ga dan doe ik zonder.
Thnx![]()

...... het zijn zeg maar de kuiten van je bovenlichaam.... met k*tkuiten geen goede squat, met k*tonderarmen een verdoete bench, dead, row
)
)

)Wel mooi trainingen en zeker de PR's... Klein vraagje echter over die straps enz... Train je grip sneller of jusit niet door mixed grip te gebruiken bij deadlift?
voor zover ik weet maakt dat niet zoveel uit, wel dat als je niet gemixt doet je dan een drastisch lagere grip hebt.
Vandaag echt ziekelijke spierpijn trouwens! heel lang geleden dat ik schouders/traps heb getraind.
(ohja bestelling is nu al binnen! straps lijken me wel fijn maar ga ze zo min mogelijk gebruiken. en binnenkort ook nog magnesium halen)
als je je grip wilt trainen moet je mixed-grip imo vermijden, ik schakel bij dl pas over op mixedgrip bij de low-reps

Tonight is the all feared... LEGDAY!! heb er zin an
In de planning:
Full squat
Front squat
Barbell back hacksquat (never done before)
SLDL
Standing calve raise
Seated calve raise