XXL Nutrition

ripped buik getting buff!

Bezoekers in dit topic

haha will do:cool:

deze week ff halen,
iemand toevallig een site waar je magnesium, grippers en straps kan kopen?
 
Vandaag 1e dag van het nieuwe schema gedaan:D

Deadlift
8x 80
8x 100
6x 120
4x 140 PR
1x 160 PR (kon nog minstens 2x, alleen kon hem niet meer vast houden:mad:)
8x 100

Pull up
3x6xBW
12x met 12 (lbs) assist:o

lat pull down
10x 40
8x 45
4x 60
8x 50

BOR
10x 50
8x 60 (k*t grip)
5x 65 (nog k*ttere grip)
8x 50

Seated row
10x 140 (lbs)
8x 160
6x 170 (fullstack)
6x 170

hanging knee raises
10xbw
10xbw+10
10xbw+14
10xbw+16

Conclusie
Bij nader inzien vond ik de indeling klote, na het trainen van me lats gingen me bors waardeloos.
Deadlift ging heerlijk!! alleen heb ik boven de 140 echt een probleem met het vasthouden, binnekort straps halen want ik weet dat er meer in zit.
Was nog van plan om weighted crunches te gaan doen maar de decline bank was bezet en leek er op dat die nog wel een tijdje bezet zou zijn.

Volgende keer andere volgorde:
Bent over Row
Deadlift
Lats gedoe

See ya'al:cool:


nice deads m8

indeling btw

Deadlift
BOR( na deadlift want je bors zullen 3x zo licht aanvoelen als normaal door de deads vooraf)
Pull-up/chin up

als je op deze drie sterk wordt, wordt je ook breed, period ( op je rug dan :p)
 
gaat lekker, nette pr's!

site :dunno: ik haal mijn magnesium in de winkel (physique)
 
Ik heb vanmiddag grippers en straps gekocht bij een site Benima ofzo..

Maar nadat ik besteld had posste ik het hier pas,, dus was magnesium vergeten. Morgen maar ff kijken of er hier iets in de buurt is, anders donderdag avond naar Amersfoort.

Thnx mates
 
Ik heb vanmiddag grippers en straps gekocht bij een site Benima ofzo..

Maar nadat ik besteld had posste ik het hier pas,, dus was magnesium vergeten. Morgen maar ff kijken of er hier iets in de buurt is, anders donderdag avond naar Amersfoort.

Thnx mates

toch vind ik het jammer kerel dat je straps haalt. je onderarmen zijn duideljk te zwak, dus train die!. ik heb ook zwakkere onderarmen dan rug, dus bj deadliften begeven mijn onerarmen het ook het eerste, maar ze groeien... en zo ook mijn rug door de bor's die ik doe......

straps is wat voor 200 + deads, niet voor wat je nu doet, het verschil rug/ onderarmen wordt alleen maar groter hierdoor
 
en om nu weer verzend kosten te betalen is teveel van het goede:cool:
 
ik zou die straps ook droppen... spijtig dat je niet eerder gepost had :o
 
toch vind ik het jammer kerel dat je straps haalt. je onderarmen zijn duideljk te zwak, dus train die!. ik heb ook zwakkere onderarmen dan rug, dus bj deadliften begeven mijn onerarmen het ook het eerste, maar ze groeien... en zo ook mijn rug door de bor's die ik doe......

straps is wat voor 200 + deads, niet voor wat je nu doet, het verschil rug/ onderarmen wordt alleen maar groter hierdoor

hmm ja daar zit wel wat in..

Ik zal ze zowiezo alleen maar gebruiken als ik ga toppen, als ik voor setjes ga dan doe ik zonder.

Thnx:D
 
hmm ja daar zit wel wat in..

Ik zal ze zowiezo alleen maar gebruiken als ik ga toppen, als ik voor setjes ga dan doe ik zonder.

Thnx:D

hmm, waarom doe je geen static holds met je 2 rm gewicht zeg maar, dan heb je speeling. bij straps cancel je gewoonweg je onderarmen en als er 1 gedeelte van je bovenlichaam is wat je perse sterker WIL hebben dan zijn het die twee stokjes wel die aan je vingers bevestigd zitten :P:P...... het zijn zeg maar de kuiten van je bovenlichaam.... met k*tkuiten geen goede squat, met k*tonderarmen een verdoete bench, dead, row
 
true! veel eerder moeten posten dit hier

besteed (heb zelfs nog nooit een specefieke onderarm oef gedaan) nooit speciaal tijd aan me onderarmen, moet zeggen dat ze wel aardig gegroeid zijn in de tijd dat ik deadlift.

maarja heb ze al besteld, no turning back, dus die bewaar ik danwel voor later.

danke sehr
 
maarja genoeg over mijn grip (ga er aan werken)

Vandaag is het schouders, traps, triceps dag
Military press (zeer lang niet gedaan)
Upright row
Side raises
Front barbell shrugs
Dippen (bankjes)
Close grip bench

voldoende?
 
net terug van de sportschool, was verdacht rustig voor een maandag avond!! max 4 mensen:eek:

Military press
8x30
8x40
6x45
4x50 (rooaaarr deze vonk zwaar!)
8x35

Upright row
8x30
6x40
4x50 PR (schwaar)
8x35

Side raises
8x10
6x12
6x12
8x10

Shrugs 2 sec vasthouden
10x60
8x90 (grip problemen:p)
5x110 PR (6e set viel uit me hand:mad:)
10x70

Dippen tussen bankjes
8xbw+20
8xbw+25 (te korte pauze dus vond hem erg zwaar)
6xbw+40 PR
8xbw+20

Small bench palmen vrijwel tegen elkaar
8x50
7x50 (kon niet de 8 halen)
8x40

triceps deaud....:D

Nou dat was de training van vandaag, wat vinden jullie er van? ik zelf vind dat de military press omhoog moet,, maarja dat komt vanzelf:rolleyes:
 
Wel mooi trainingen en zeker de PR's... Klein vraagje echter over die straps enz... Train je grip sneller of jusit niet door mixed grip te gebruiken bij deadlift?
 
lekkere training, nette gewichten, keep it up! :thumbs:
 
voor zover ik weet maakt dat niet zoveel uit, wel dat als je niet gemixt doet je dan een drastisch lagere grip hebt.

Vandaag echt ziekelijke spierpijn trouwens! heel lang geleden dat ik schouders/traps heb getraind.

(ohja bestelling is nu al binnen! straps lijken me wel fijn maar ga ze zo min mogelijk gebruiken. en binnenkort ook nog magnesium halen:))
 
Wel mooi trainingen en zeker de PR's... Klein vraagje echter over die straps enz... Train je grip sneller of jusit niet door mixed grip te gebruiken bij deadlift?

voor zover ik weet maakt dat niet zoveel uit, wel dat als je niet gemixt doet je dan een drastisch lagere grip hebt.

Vandaag echt ziekelijke spierpijn trouwens! heel lang geleden dat ik schouders/traps heb getraind.

(ohja bestelling is nu al binnen! straps lijken me wel fijn maar ga ze zo min mogelijk gebruiken. en binnenkort ook nog magnesium halen:))

als je je grip wilt trainen moet je mixed-grip imo vermijden, ik schakel bij dl pas over op mixedgrip bij de low-reps
 
Tonight is the all feared... LEGDAY!! heb er zin an:D

In de planning:

Full squat
Front squat
Barbell back hacksquat (never done before)
SLDL
Standing calve raise
Seated calve raise
 
Tonight is the all feared... LEGDAY!! heb er zin an:D

In de planning:

Full squat
Front squat
Barbell back hacksquat (never done before)
SLDL
Standing calve raise
Seated calve raise

mooie training, the way i love it

full squat doe ik nog niet zolang, heavy shit :D

ben benieuwd hoe die barbell hacksquat bevalt, denk er al een tijdje over na hem optenemen in mn schema, soms doe ik een paar reps als ik de baar opneem voor shrugs behind the back, maar nog niet echt bij de benen gedaan
 
Goeie deadlift kerel! Ik heb 1 zo'n gripper. Deed er vroeger wel is wat mee op het werk, als ik er te veel mee k*t krijg ik pijn in me vingers. Geen lekkere pijn.

Ik gebruik nu sinds 2 week van die sponsdingetjes en die leg ik in me hand bij zware oefeningen. Dat scheelt ook wel iets.
 
Back
Naar boven