Ripped Buik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Lieve kijkbuiskinderen, bij deze ga ik weer een log bijhouden!
Was alweer een tijdje bezig met een boekje waarin ik het bij hield enzo, maar dat boekje kan je geen keiharde feedback geven. Motivatie is op het moment torenhoog, maar dat kan ook zo weer omvallen. Vandaar dit logboek.
Trainingsgeschiedenis.
Ik train nu een jaar of 3. Het eerste jaar was crap, iedereen kent het wel denk ik, beetje met dumbbells heen en weer gooien, niet op voeding letten enz. Nou toen ging ik me wat meer verdiepen en ben ik gaan bulken als een gek (Ripped buik was niet meer zo Ripped
). Voordat ik begon woog ik 64 kilo schoon aan de haak, afgelope zomer was dit zon 95 kilo met een vp van 20+.
Na die zomer werd het tijd voor mij om eens op reis te gaan. Ik ben in totaal 6maanden in Australie wezen backpacken. Top tijd gehad natuurlijk, maar 11 kilo afgevallen.
Heb het weer aardig bij kunnen trekken.
Stats nu zijn:
Lengte: 189
Gewicht: 93,4
Vp: 13%
Op het moment heb ik geen vast trainingsschema, ik train nu op gevoel en dat bevalt me echt prima! Meestal komt het neer op:
1- borst schouders
2- rug biceps
3- benen triceps
4- rust
Voedingsschema ga ik nog wel is posten, is prima. Inname komt neer op onderhoud met een verdeling van 50/30/20 ekv. Koolhydraten alleen in de ochtend en na de training.
Supps: Crack, Whey
Zwakke plekken:
bovenkant borst (trekt steeds beter bij nu)
kuiten (blijft waardeloos
)
haircut (ga deze week nog naar de kapper)
Flame on!
Was alweer een tijdje bezig met een boekje waarin ik het bij hield enzo, maar dat boekje kan je geen keiharde feedback geven. Motivatie is op het moment torenhoog, maar dat kan ook zo weer omvallen. Vandaar dit logboek.
Trainingsgeschiedenis.
Ik train nu een jaar of 3. Het eerste jaar was crap, iedereen kent het wel denk ik, beetje met dumbbells heen en weer gooien, niet op voeding letten enz. Nou toen ging ik me wat meer verdiepen en ben ik gaan bulken als een gek (Ripped buik was niet meer zo Ripped
). Voordat ik begon woog ik 64 kilo schoon aan de haak, afgelope zomer was dit zon 95 kilo met een vp van 20+.Na die zomer werd het tijd voor mij om eens op reis te gaan. Ik ben in totaal 6maanden in Australie wezen backpacken. Top tijd gehad natuurlijk, maar 11 kilo afgevallen.
Heb het weer aardig bij kunnen trekken.
Stats nu zijn:
Lengte: 189
Gewicht: 93,4
Vp: 13%
Op het moment heb ik geen vast trainingsschema, ik train nu op gevoel en dat bevalt me echt prima! Meestal komt het neer op:
1- borst schouders
2- rug biceps
3- benen triceps
4- rust
Voedingsschema ga ik nog wel is posten, is prima. Inname komt neer op onderhoud met een verdeling van 50/30/20 ekv. Koolhydraten alleen in de ochtend en na de training.
Supps: Crack, Whey
Zwakke plekken:
bovenkant borst (trekt steeds beter bij nu)
kuiten (blijft waardeloos
)haircut (ga deze week nog naar de kapper)
Flame on!
Laatst bewerkt:

) spiermassa te verliezen.
doe die niet zo heel erg vaak. Side raises zitten in elke schoudertraining en ben ik redelijk sterk in geworden.