Fitness Seller

Op naar de 100!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette progressie, en nog goed droog uiteindelijk!
Wat meten je armen en kuiten?

• Topic Starter Topic Starter
Nette progressie, en nog goed droog uiteindelijk!
Wat meten je armen en kuiten?

indd blessuregevoelig, ziet er goed uit! :)
Thanks!

Update;

Week 8 van mn trombosebeen is voorbij. Het duurt ongeveer 6-8 weken voordat je hele bloed zich vernieuwd heeft in je lijf (rode bloedcellen), ik mag nu dus zeggen dat alle propjes verdwenen zijn, en ik zonder risico weer kan sporten. M'n kuit is nogwel iets dikker en steviger dan mn andere, dit vocht trekt langzaam weg d.m.v. de steunkous en verbeterde bloedtoevoer nu + werkende lymfeklieren.

Schema wat in m'n bovenste post staat volg ik niet meer, te weinig prikkels voor de kleine spiergroepen. Wat ik nu ga doen;

ma rug/traps
di schouders extra + biceps extra
wo triceps extra + borst extra
do rust
vr quads/hams triceps
za buik biceps
zo
kuiten borst + voorkant schouder extra

Benen staat nu al een flinke poos stil +10 weken, kuiten al een halfjaar.

Armen; 37 cm links, 35/36 rechts
Bovenbenen; 61 cm
Kuiten; 39 cm (40 cm andere)
Gemeten op lege maag smorgens, alles zonder pomp en slap.

Kuiten en bovenbenen zijn goed dun geworden. Ik verwacht een flinke ontploffing nu ik ze weer ga belasten.

Kuiten laat ik voorlopig nog uit mn schema, eerst alles opsterken op de hams en quads, kuiten pak ik redelijk met squat/legpress/dl.

Laatst bewerkt:
nice succes:)

wel vage krachtstats voor dat gewicht bij dat BF%

• Topic Starter Topic Starter
nice succes:)

wel vage krachtstats voor dat gewicht bij dat BF%

Thanks man.

Ja ik vind kracht dus totaal niet belangrijk zelf, dus heb praktisch nooit serieus eraan gewerkt. Ik dacht altijd; kracht komt wel als ik eenmaal mn doelfysiek heb. Nu kom ik er dus achter dat 't niet zo werkt, loop tegen een plateau aan.

Ik doe meestal 4 sets met 12 herhalingen, soms wel 5 en train mezelf helemaal leeg. Nu ga ik dus vanaf volgende week focussen op kracht en terug naar 3x6. Hopelijk trekt kracht dan razendsnel bij naar de massa die ik heb.

Eind Mei ga ik beginnen met Test, dus ik hoop kracht voor die tijd wat opgekrikt te hebben.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven