Fitness Seller

Ritalin/ADHD

Amphetamine staat mijn creativiteit niet in de weg:P.
Ritalin heeft mist die leuke effecten (grotendeels) van de appeltjesspeed. En appeltjesspeed is overigens het lenen van op zijn extreemst. Net zoals cafeïne en efedra dat bijv. ook doet...

kan volgens mij geen kwaad, tegenwoordig heeft iedereen toch bijna ADHD:rolleyes:

Komt omdat mensen denken dat ADHD inhoud dat je "druk en irritant" bent..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Nou, ik zat behoorlijk op de grens toen ik speed dagelijks gebruikte.

Das iets helemaal anders, het gaat over het therapeutisch gebruik van amphetamine;).

wat is ritalin waard op de zwarte markt? ik heb er recht op maar tot nu toe altijd afgewezen omdat ik er niet in geloof, maar kan wel wat geld gebruiken

Das iets helemaal anders, het gaat over het therapeutisch gebruik van amphetamine;).

Oohh! Ik had je verkeerd begrepen. :D

wat is ritalin waard op de zwarte markt?
Geen rooie cent, imo. Waarom geld betalen voor zo'n half gare middel waneer je voor 5 euro een gram speed halen? Ritalin snuiven is zonde van je tijd; het effect is teleurstellend, al helemaal als je het vergelijkt met speed. :o

Oohh! Ik had je verkeerd begrepen. :D

Geen rooie cent, imo. Waarom geld betalen voor zo'n half gare middel waneer je voor 5 euro een gram speed halen? Ritalin snuiven is zonde van je tijd; het effect is teleurstellend, al helemaal als je het vergelijkt met speed. :o

Yep, ff nog een study neerzetten voor die noobs die met zo'n idiote sites als megablunder afkomen.

Eur J Neurosci. 2008 Aug;28(4):759-70. Epub 2008 Jul 30.
Decrease of D2 receptor binding but increase in D2-stimulated G-protein activation, dopamine transporter binding and behavioural sensitization in brains of mice treated with a chronic escalating dose 'binge' cocaine administration paradigm.
Bailey A, Metaxas A, Yoo JH, McGee T, Kitchen I.

Faculty of Health and Medical Sciences, AY Building, University of Surrey, Guildford, Surrey GU2 7XH, UK. a.bailey@surrey.ac.uk
Understanding the neurobiology of the transition from initial drug use to excessive drug use has been a challenge in drug addiction. We examined the effect of chronic 'binge' escalating dose cocaine administration, which mimics human compulsive drug use, on behavioural responses and the dopaminergic system of mice and compared it with a chronic steady dose (3 x 15 mg/kg/day) 'binge' cocaine administration paradigm. Male C57BL/6J mice were injected with saline or cocaine in an escalating dose paradigm for 14 days. Locomotor and stereotypy activity were measured and quantitative autoradiographic mapping of D(1) and D(2) receptors, dopamine transporters and D(2)-stimulated [(35)S]GTPgammaS binding was performed in the brains of mice treated with this escalating and steady dose paradigm. An initial sensitization to the locomotor effects of cocaine followed by a dose-dependent increase in the duration of the locomotor effect of cocaine was observed in the escalating but not the steady dose paradigm. Sensitization to the stereotypy effect of cocaine and an increase in cocaine-induced stereotypy score was observed from 3 x 20 to 3 x 25 mg/kg/day cocaine. There was a significant decrease in D(2) receptor density, but an increase in D(2)-stimulated G-protein activity and dopamine transporter density in the striatum of cocaine-treated mice, which was not observed in our steady dose paradigm. Our results document that chronic 'binge' escalating dose cocaine treatment triggers profound behavioural and neurochemical changes in the dopaminergic system, which might underlie the transition from drug use to compulsive drug use associated with addiction, which is a process of escalation.

Therapeutisch gebruik van zulke middelen heeft een heel ander effect op de hersenen dan constant recreatief gebruik en leid niet tot een drugsverslaving aangezien de adaptieve verandering als met constant recreatief gebruik niet optreden. Bij recreatief gebruik waar je constant blijft bijnemen en zo high mogenlijk probeert te geraken treden er verandering op waardoor je geobsedeerd word met die bepaalde drug en tegelijk de positieve effecten minder worden, en je gevoeliger word voor de negatieve effecten.

En idd, ritalin is geen zak waard:D.

Ik heb ritalin in handen gekregen en wil het graag eens gebruiken om me door een taai stuk afstuderen heen te werken. Ik heb 10mg's tabletjes, wat is een normale dosis die je kan helpen je concentratievermogen te verhogen tijdens het studeren. Ik wil niet graag helemaal rustenloos en hyper worden.

Er is zojuist ADHD bij me geconstateerd. Heb concerta voorgekregen, begin op 27mg per dag om te kijken wat het doet

Heb het topic doorgespit, maar kan nog niet echt een concreet antwoord vinden;

Is de adhd medicatie (ritalin en concerta) schadelijk voor de spiermassa. Stel dat ik extra erbij zal eten, zal ik dan alsnog spiermassa verliezen?

Ritalin en creatine

Ik gebruik nu sinds 3.5 week ritalin, en zit nu op 15mg. Mijn vraag is nu kan ik hierbij gewoon creatine blijven nemen? Ik hoor namelijk van meerdere mensen dat het niet goed is om te veel caffeine te gebruiken, klopt dit?

Ik gebruik nu sinds 3.5 week ritalin, en zit nu op 15mg. Mijn vraag is nu kan ik hierbij gewoon creatine blijven nemen? Ik hoor namelijk van meerdere mensen dat het niet goed is om te veel caffeine te gebruiken, klopt dit?

Hoi Louise, volgens mij is dat geen probleem. Van caffeine kan iemand met ADHD wat drukker worden ( word ik wel in ieder geval) Schadelijk is het niet.

Creatine kan je er gewoon bijnemen, geen probleem.
Caffeine versterk de effecten wat van ritalin, dat moet je zelf een beetje aanvoelen.

Ik nam die shit weleens tijdens het uitgaan, bleef je wakker van

Terug
Naar boven