Fitness Seller

Riv's BB-Only LOG

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag

Rug & Triceps & Beetje traps
Was gewoon een hardcore training, ik had alleen niet echt veel zin om met dit warme weer mn log bij te houden.

1e dag creatine toen.

Maandag

Incline Dumbbell Bench Press

10x30
8x34
8x36
8x36

Bench Press: Helemaal laten zakken tot op de borst

10x70 peace of cake
10x90 Ging lekker
6x100 Prima
5x100 Dit x geen 6e rep
8x90 Toch wel een beetje met moeite

Dumbbell Fly's

8x20
8x22
8x22

Iets lichter gepakt dit keer en nog stricter dan normaal uitgevoerd

Incline Bench Press: wijdere-grip

4 setjes: gewicht niet relevant

Biceps:

Biceps pak ik gewoon vrijdag als ik rug pak.

Comments: Hardcore training. Ik heb alleen minder eetlust met dit weer.

Vandaag: Schouders & Traps

Schouders:

Laterial Side Raises(Superstrict tegen de muur)

10x8
10x10
10x12
8x14 Best wel zwaar

Seated Military Press

10x60
10x70
8x75 Voor het eerst 8 reps gemaakt op 75:D
8x70 Burn!

DB Shoulder Press

10x26
8x28
8x30
5x32 Voor het eerst 32 gepakt. 1 rep fail jammer

Seated Side Raises (superstrict)

10x8
10x10
8x11
10x10 Toch maar even lichter pakken

Ook de zijkant goed verzuurd dus.

Traps:

DB Shrugs

20x30
16x36
15x40
12x40
12x40

Ik had geen kracht meer voor een supersetje barbell shrug voor en achterlangs, vandaar alleen db shrugs gepakt.

Buik

4 setjes Hanging leg raises
3 setjes rechte crunches
3 setjes schuine crunches

Comments: Helemaal Kapot! Ik ben echt gesloopt, ik heb volgens mij nog nooit zo zwaar getraind. Alles zwaarder gepakt dan normaal.(of meer reps met hetzelfde gewicht) Creatine doet waarschijnlijk zn werk:D

Jammer van die 1 rep fail op 32kg db shoulder press.

ps: Het duurt niet meer lang voordat ik de 80kg heb bereikt. Ik denk dat ik nog een gram of 5/600 moet.

Laatst bewerkt:
Oow kdacht even 1 training! hehe, erg netjes hoor! een nette MP, die springt er werkelijk uit!

lekkere training :D
die mp is dat lichter als je zit, want 8x75kg is wel erg sterk als het even zwaar is als staand :)

Oow kdacht even 1 training! hehe, erg netjes hoor! een nette MP, die springt er werkelijk uit!

Haha, thnx het waren 2 trainingen:D

lekkere training :D
die mp is dat lichter als je zit, want 8x75kg is wel erg sterk als het even zwaar is als staand :)

Ik vind het zittend een stuk fijner dan staand. Als je staat ben je ook meer geneigd je rug te gebruiken. Staand zou ik nooit 75 kunnen pakken hoor. Ik denk hoog uit 65.

Laatst bewerkt:
Mooi log en mooie trainingen rivelino. Veel beter dan het vorige log, niet lullen maar poetsen. Succes, zal je komende tijd een beetje gaan volgen!

Woojoo, dikke mp men. Heb jij als je hem seated doet geen last van een hollere rug? Of druk je hem gewoon heel stevig tegen het bankje aan

Thnx beast.

Woojoo, dikke mp men. Heb jij als je hem seated doet geen last van een hollere rug? Of druk je hem gewoon heel stevig tegen het bankje aan

Thnx brada. Ik heb er geen last van, ik druk heel stevig tegen het bankje aan.

Mooi log en mooie trainingen rivelino. Veel beter dan het vorige log, niet lullen maar poetsen. Succes, zal je komende tijd een beetje gaan volgen!

Thnx man. Ik ben ook serieus bezig met mn trainingen en voeding. Al haal ik met dit weer niet elke dag de 5000 kcal.

Donderdag: Benen

Leg Extensions (1 sec hold)

12x60
12x70
12x75
12x90

Full Squat

20x60(opwarmertje)
15x80(nog een opwarmertje)
20x100
16x110
12x120
10x120(Tired)
15x100

Na het squatten ging ik bijna over mn nek en heb ik even 10 minuten gezeten in de kleedkamer. Ik heb even mezelf opgepept: ''Come on ik ben geen p*ssy''
Vervolgens heb ik de training nog afgemaakt

Gewichten gingen in het vervolg nergens meer over.

Seated Leg Curl (1 sec hold)

Dropsetje(5 achterelkaar)

Schuine Leg Press

4 setjes

Lunges

1 setje geprobeerd

Standing Calf Raises

4 setjes (setjes van 20 reps)

Comments: Ik had het heel zwaar, waarschijnlijk vanwege het weer. Mn voedingsstreven was 5000 kcal en met dit weer haal ik dat gewoon niet. Ik word snel misselijk vooral na brinta/kwark/melk of shake's. In gewicht lager gegaan dan mn vorige benentrainingen. Maar ik denk dat ik het morgen zeker zal voelen. Vooral tevreden over het squatten. Na het squatten zat ik er eigenlijk gewoon doorheen. De gewichten gaan daarna ook nergens meer over. Puur op wilskracht en doorzettingsvermogen mn training afgerond.

Gezien niemand hier wat zegt over deze brute training doe ik het maar :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewichten na zo'n squats moeten ook nergens meer over gaan, zolang je ze doet of probeert ben je al goed bezig en wil dat zeggen dat je tot het gaatje bent gegaan.

Brute trainingen, sterke bench, MP en fullsquat!

Nog ff en je hebt me in korte tijd ingehaald qua krachtstats, knappe prestatie!

Gezien niemand hier wat zegt over deze brute training doe ik het maar :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewichten na zo'n squats moeten ook nergens meer over gaan, zolang je ze doet of probeert ben je al goed bezig en wil dat zeggen dat je tot het gaatje bent gegaan.

Thnx man;)

Ik was echt helemaal kapot na die squatsessie. Ik was misselijk, duizelig, zwak. Ik wilde eigenlijk mn auto instappen, maar ik failde 2 weken geleden ook al op de benentraining en ik had mezelf toen beloofd dat ik nooit meer voortijdig een training zal verlaten mits ik geblesseerd ben geraakt.

Brute trainingen, sterke bench, MP en fullsquat!

Nog ff en je hebt me in korte tijd ingehaald qua krachtstats, knappe prestatie!

Thnx bro:)

Ik heb tegen jeffa gezegd dat ik ooit een training met hem wil meemaken, maar met jou wil ik ook wel een keer gaan trainen. Ongetwijfeld dat ik dingen kan leren van je.

Vandaag een baantje afgewezen ivm bodybuilding. Ik kon gaan werken als nachtportier bij een mooie hotel. Maar dan moest ik diensten gaan draaien van 23:00-7:00. Het zou wel goed gaan verdienen...helaas:mad:

Gaat lekker hier qua kracht, maar belangrijker. Wanneer komen die foto's conjo?:cool:

Vrijdag: Rug, Triceps & Buik

Rug:

Wide-Grip Lat Pulley

Warming up:3 setjes licht
10x40(warming-up)
10x45(warming-up)
10x50(warming-up)
10x65
8x75
8x80
8x85(spot)

Deadlift

10x80
10x110

Echte werk:
8x130
8x150
8x160
6x160 Pfoe...kapot

DB Rows

8x30
8x36
8x38

Rows vrij licht genomen om een beetje kracht te sparen

Chins wide-grip

10xbw
8xbw
10xbw
8xbw

Pull-ups wide grip

8xbw

Bent-over-side raises

Half uur bezet ???

Apparaat voor de rear delts

Dropsetje: 4 sets

Triceps:

Skullcrushers: Superstrict (excl. stang)

10x27.5 (superslow)
8x35
8x30 (superslow)
8x30 (superslow)

Triceps Dip

10xBW
10xBW+25kg
8xBW+30kg
6xBW+35kg
8xBW+30kg

Triceps pushdown

3 setjes (heavy)

Buik

4 sets hanging leg raises

Comments: Superhardcore. Ik heb mn trainingsmaatje in elke oefening en opzicht afgetroefd vandaag, daar was hij niet zo blij mee:D

Fijn weekend iedereen;)

Damn Riv,

Dit is echt een bizarre training voor iemand met jouw gewicht en lengte.
Als ik heel eerlijk ben is het te mooi om waar te zijn maar ik geloof je bro.
Damn echt brute progressie.........
:klink::klink:

Goed weekend beest

Damn Riv,

Dit is echt een bizarre training voor iemand met jouw gewicht en lengte.
Als ik heel eerlijk ben is het te mooi om waar te zijn maar ik geloof je bro.
Damn echt brute progressie.........
:klink::klink:

Goed weekend beest

Haha mn trainngspartner kon zn ogen ook niet geloven hoe hard ik vanaf januari ga;)
Ik heb hem totaal overklast vandaag terwijl ik 17cm kleiner ben en 4kg lichter.
2 Turken in de gym en een Hindoestaanse gozer die denken dat ik aan het juicen ben. Als ik dan zeg dat ik alleen whey, multivit, visoliecaps, dextrose & sinds vorig week vrijdag creatine gebruik dan geloven ze me niet. Maar dat boeit me verder ook niet, ik kan er wel om lachen:P Trainen doe je nog altijd voor jezelf;)

Ik hoop dat Loo een keer met me mee komt trainen als hij tijd heeft, jij bent ook welkom trouwens. Dan maken we er een hardcore training van:klink:

Fijn weekend!

Je komt uit Utreg toch Riv? Of was het A'dam?
Anders gaan we een keer bij Al In trainen? Beginnerbb traint daar ook, laten we de boel daar ff uit elkaar trekken.

Je komt uit Utreg toch Riv? Of was het A'dam?
Anders gaan we een keer bij Al In trainen? Beginnerbb traint daar ook, laten we de boel daar ff uit elkaar trekken.

Ik kom uit Rotterdam;) Ik heb wel eventjes gestudeerd in Utrecht, maar ik ken de plekken daar niet zo goed. Ik weet alleen waar monza zit.

Xtralarge komt uit Amsterdam:D En ik ga regelmatig uit in Amsterdam en heel soms in Utrecht. Over 3 maanden stap ik trouwens over naar Hakkens gym, de hardcore gym van Rotterdam. Of ben je nooit in Rdam?

zo ik dacht dat jij alleen van het zuipen en feesten was, maar je bent gvd wel een sterk kereltje zeg, iemand waardig genoeg om goed zijn log in de gaten te houden. ook ik ben benieuwd naar de foto's :cool::cool:

Terug
Naar boven