AndroidHealthClinic

Riv's BB-Only LOG

Jezus wat een belachelijk volume op die squats gek :D

Hoe lang train je al? Erg knap voor iemand van jou lengte zeg.. podverdomme

• Topic Starter Topic Starter
zo ik dacht dat jij alleen van het zuipen en feesten was, maar je bent gvd wel een sterk kereltje zeg, iemand waardig genoeg om goed zijn log in de gaten te houden. ook ik ben benieuwd naar de foto's :cool::cool:

Thnx bro:D

De laatste weken doe ik het heel erg rustig aan. Alleen met pasen maakte ik een uitzondering voor mezelf. Ik richt me nu op de voorbereiding van mn studie, werk, eten en trainen. Het zuipen en feestan kan me voorlopig echt gestolen worden. Ik heb een aantal vaste scharrels dus ook daar hoef ik me ook niet druk om te maken.

:rocknana: :D

Jezus wat een belachelijk volume op die squats gek :D

Hoe lang train je al? Erg knap voor iemand van jou lengte zeg.. podverdomme

Thnx man. Blader mn log even door, dan kan je zien wat ik voor mn bb-periode allemaal heb uitgevreten. Ik train nu bijna 15 maanden, tussentijds wel 2x eruit geweest. 1x vanwegen een polsblessure en daarvoor een keertje vanwege overkill. Ik weeg nu 79.5;) 1 mei moet er 80 op de weegschaal staan.

Maandag

Geen tijd gehad om te trainen. Ik kwam pas na 5-en thuis helemaal kapot. Bruut weekendje gehad.(uiteraard slecht gegeten en weinig geslapen) Mn eetritme zit niet echt meer lekker in elkaar sinds 1.5 week. Dus dat moet ik deze week weer proberen op te pakken. Verder moet ik vroeger naar bed, anders kan ik me die brute trainingen niet meer permiteren. Met bijv. blessures als gevolg. Ik heb o.a een zeurende borstkas en een zeurende pols. Dus misschien is rust niet zo'n slecht idee'tje.

Zonde man.
Veel gezopen ook het weekend?
Doe anders ff een deload weekje, gewoon ff lightweight pompuh jwz!

Niks deload. Gewoon detox dmv keihard trainen.......:D

Zonde man.
Veel gezopen ook het weekend?
Doe anders ff een deload weekje, gewoon ff lightweight pompuh jwz!

Ik had een groot gedeelte van dit weekend het huis voor mezelf, dan raad je het wel. Wat ik allemaal heb uitgespookt. En gisteren uitgeweest. Veel gezopen.

Ik denk dat ik wo/vr even ga deloaden ja. Lekker veel oefeningen doen en lekker licht.

Recovery Riv.. :)

BOOM! BUMP!

wazzzz up bro?

Yo bro's

Het gaat niet echt best de laatste tijd met trainen. Ik heb 0.0 motivatie en mn lichaam was echt toe aan brute rust. Mn maatjes zeiden al een tijdje terug van: ''Yo Riv ik wil zien hoe lang je het gaat volhouden want het gewicht wat jij trekt en drukt is gekkenwerk met jou lengte'' Uiteindelijk heb ik vorig week dus ook de handdoek in de ring moeten gooien. Vorig week woensdag gooide ik er nog een schoudertraining in. Maar ik kon mn normale gewicht niet drukken. Daarom zou ik ook licht gaan pompen. Maar zelfs dat trok mn lichaam niet meer. Ik was gewoon helemaal leeg en op. Vrijdag stonden rug en triceps op het programma. Ik voelde me lekker dus ik dacht: 'Gewoon even die oude routine pakken' Het begin ging veelbelovend met de Lat-Pulley. Weer 85 kg op zn hoogst getrokken. Dit keer met 4 reps van mezelf en 4 lichte spot. De week ervoor was de gehele setje met spot. Daarna ging ook het deadliften me redelijk af. (Ik kreeg er een 8x160 uit, maar daarna kreeg ik er met moeite 3 reps uit op 160) En vanaf toen wist ik het meteen: 'Einde training''. Mn lichaam kon die zware trainingen niet meer aan. Ik heb nog steeds moeite om op tijd naar bed te gaan en nu brak het me eindelijk op. Ik heb nog een paar lichte oefeningen gedaan. Maar na 15 minuten gooide ik de handdoek in de ring. Ik wist dat ik een weekje rust zou moeten houden. Zaterdag werd ik geveld door brute keelpijn en dinsdag werd ik weer beter. Maar ik voel me niet echt lekker(vermoeid en grieperig) Ik had een druk weekje achter de rug. Vandaar dat ik deze week ook slecht heb gegeten. Het positieve wat ik kan melden is dat ik vanaf augustus op mezelf ga wonen. Ik heb een brute woning gefixed, dus vanaf augustus ga ik de boel oppimpen daar.

Ik vind het wel ****ing zonde. Want mn lichaam zag er vorig week echt brutaal uit. Eigenaar vd sportschool zei ook: 'Het ziet er allemaal bruut uit gozer''. Maar vanochtend was het echt huilen met de pet op toen ik klaar was met douchen. In een week tijd was er een wereld van verschil te zien. De weegschaal loog er ook niet om. Van 79.5kg naar 75.5kg in anderhalve week. Ik heb de hele week ook geen creatine gebruikt. Hoewel het megagoed werkte werd ik er echt misselijk van. Over 2 weken ga ik AAKG-Caps gebruiken. Ik hoop dat dat hetzelfde resultaat gaat geven. Maar ik schaam me echt rot. Ik ben echt boos en verbitterd tegelijkertijd. Maar janken in mn log is geen optie. Vanaf maandag ga ik weer terugvechten... Jullie zijn dus nog niet van me af;)

Goedzo Riv. Rust doet wonderen man. Je bent BB-er dus je hoeft niet per se 100% van je 1RM te tillen!

Goedzo Riv. Rust doet wonderen man. Je bent BB-er dus je hoeft niet per se 100% van je 1RM te tillen!

Thnx sniper. Ik was net iets gaan drinken met een paar maten. Een paar zijn meteen doorgegaan naar de discotheek. Maar ik duik mn bed in.

Klopt Sniper. De komende tijd ga ik iets rustiger aan trainen. Op deze manier voelde het aan als topsport en topsport is op de lange termijn niet gezond voor je lichaam. En dat heb ik ook snel ondervonden. Eerste prioriteit is om op mn voeding weer op pijl te krijgen. Daarna is het zaak ook weer mooie trainingen neer te zetten.

Laatst bewerkt:
Rust is ook belangrijk en ook lekker bro :)
Nu ff chillen om straks weer keihard te gaan!

Geef je lichaam wat rust, hierna gewoon weer knallen!

Succes man.

Jow kerel, wat een verhaaltje. Die man met de hamer kwam dus ff een grondig bezoekje brengen.

Succes weer komende maandag. :thumb:

Cool trouwens van je huisje.

Rust is ook belangrijk en ook lekker bro :)
Nu ff chillen om straks weer keihard te gaan!

Idd rust is essentieel. Ik zat er echt even doorheen.

Geef je lichaam wat rust, hierna gewoon weer knallen!

Succes man.

Thnx bro. Moet wel lukken.

Jow kerel, wat een verhaaltje. Die man met de hamer kwam dus ff een grondig bezoekje brengen.

Succes weer komende maandag. :thumb:

Cool trouwens van je huisje.

De man met de hamer had me goed te pakken ja.

Thnx...vanaf maandag moet het hopelijk weer goed gaan.

Ben er inderdaad heel erg blij mee:thumbs:

Morgen ben ik weer terug @ de gym. Alleen mn voeding loopt niet echt lekker. Gister een uit de hand gelopen avond gehad. Verder kan ik nog een heel erg druk weekje verwachten mbt mn komende studie. Verder werk ik nu meer dan voorheen en kom ik weinig op dbb.(Moet ook wel als ik mn huisje mooi wil oppimpen) Verder zit ik nog een beetje in dubio over mn baantje. Ik had een aanbod gekregen om de komende 3 maanden 40 uur per week in een hotel te werken als nachtportier. Maar dan werk ik van 23:00-7:00 dus ik zou jullie mening daarover wel eens willen weten. Ik zou dan wel een stuk meer verdienen dan bij mn kantoorbaantje nu.

Terug
Naar boven