MuscleMeat

Riv's BB-Only LOG

Yo bro's

Het gaat niet echt best de laatste tijd met trainen. Ik heb 0.0 motivatie en mn lichaam was echt toe aan brute rust. Mn maatjes zeiden al een tijdje terug van: ''Yo Riv ik wil zien hoe lang je het gaat volhouden want het gewicht wat jij trekt en drukt is gekkenwerk met jou lengte'' Uiteindelijk heb ik vorig week dus ook de handdoek in de ring moeten gooien. Vorig week woensdag gooide ik er nog een schoudertraining in. Maar ik kon mn normale gewicht niet drukken. Daarom zou ik ook licht gaan pompen. Maar zelfs dat trok mn lichaam niet meer. Ik was gewoon helemaal leeg en op. Vrijdag stonden rug en triceps op het programma. Ik voelde me lekker dus ik dacht: 'Gewoon even die oude routine pakken' Het begin ging veelbelovend met de Lat-Pulley. Weer 85 kg op zn hoogst getrokken. Dit keer met 4 reps van mezelf en 4 lichte spot. De week ervoor was de gehele setje met spot. Daarna ging ook het deadliften me redelijk af. (Ik kreeg er een 8x160 uit, maar daarna kreeg ik er met moeite 3 reps uit op 160) En vanaf toen wist ik het meteen: 'Einde training''. Mn lichaam kon die zware trainingen niet meer aan. Ik heb nog steeds moeite om op tijd naar bed te gaan en nu brak het me eindelijk op. Ik heb nog een paar lichte oefeningen gedaan. Maar na 15 minuten gooide ik de handdoek in de ring. Ik wist dat ik een weekje rust zou moeten houden. Zaterdag werd ik geveld door brute keelpijn en dinsdag werd ik weer beter. Maar ik voel me niet echt lekker(vermoeid en grieperig) Ik had een druk weekje achter de rug. Vandaar dat ik deze week ook slecht heb gegeten. Het positieve wat ik kan melden is dat ik vanaf augustus op mezelf ga wonen. Ik heb een brute woning gefixed, dus vanaf augustus ga ik de boel oppimpen daar.

Ik vind het wel ****ing zonde. Want mn lichaam zag er vorig week echt brutaal uit. Eigenaar vd sportschool zei ook: 'Het ziet er allemaal bruut uit gozer''. Maar vanochtend was het echt huilen met de pet op toen ik klaar was met douchen. In een week tijd was er een wereld van verschil te zien. De weegschaal loog er ook niet om. Van 79.5kg naar 75.5kg in anderhalve week. Ik heb de hele week ook geen creatine gebruikt. Hoewel het megagoed werkte werd ik er echt misselijk van. Over 2 weken ga ik AAKG-Caps gebruiken. Ik hoop dat dat hetzelfde resultaat gaat geven. Maar ik schaam me echt rot. Ik ben echt boos en verbitterd tegelijkertijd. Maar janken in mn log is geen optie. Vanaf maandag ga ik weer terugvechten... Jullie zijn dus nog niet van me af;)

Herkenbaar zeg... Net zelf ook wat rust gehouden... Toch 2 dagen gaan trainen deze week waaronder woensdag benen en ik heb er nog steeds (!!) brutale spierpijn van en donderdagnacht uitgeweest en daarvan nog een flinke verkoudheid opgelopen, en dat allemaal door algemene vermoeidheid. Ik herstel verdomd traag de laatste 2 weken...

Het is soms een ondankbare sport he... :(:o

Veel succes morgen, ik ga ook nog eens proberen gaan (begin met hst dus moet me wel goed voelen :rolleyes:).

Morgen ben ik weer terug @ de gym. Alleen mn voeding loopt niet echt lekker. Gister een uit de hand gelopen avond gehad. Verder kan ik nog een heel erg druk weekje verwachten mbt mn komende studie. Verder werk ik nu meer dan voorheen en kom ik weinig op dbb.(Moet ook wel als ik mn huisje mooi wil oppimpen) Verder zit ik nog een beetje in dubio over mn baantje. Ik had een aanbod gekregen om de komende 3 maanden 40 uur per week in een hotel te werken als nachtportier. Maar dan werk ik van 23:00-7:00 dus ik zou jullie mening daarover wel eens willen weten. Ik zou dan wel een stuk meer verdienen dan bij mn kantoorbaantje nu.

Kunnen wij niks over zeggen.. De ene kan het aan de andere niet.. is het lichaamelijk zwaar werk?

Dat bedoel ik, Als jij geen problemen hebt daarvoor goed te kunnen slapen overdag dan zou e het best kunnen doen.. Ikzelf zou het niet doen lol..

Ga gewoon een week deload doen, lichter trainen op de pomp.
ff je rust pakken en weer opbouwen.

Suck it up bro, 1 week b**chen kan nog wel, 2 weken begint een probleem te worden.

oja en als nachtportier werken; niet doen man, klote tijden je hele biologische ritme wordt verdoet door nachtdiensten.

• Topic Starter Topic Starter
Herkenbaar zeg... Net zelf ook wat rust gehouden... Toch 2 dagen gaan trainen deze week waaronder woensdag benen en ik heb er nog steeds (!!) brutale spierpijn van en donderdagnacht uitgeweest en daarvan nog een flinke verkoudheid opgelopen, en dat allemaal door algemene vermoeidheid. Ik herstel verdomd traag de laatste 2 weken...

Het is soms een ondankbare sport he... :(:o

Veel succes morgen, ik ga ook nog eens proberen gaan (begin met hst dus moet me wel goed voelen :rolleyes:).

Dus een week helemaal niks doen zou ook een aanrader zijn voor jou. Ik voel me wel een stuk beter. Het is soms een ondankbare sport ja. Soms denk ik echt van wtffff ben ik allemaal aan het doen. Ik offer er zoveel voor op. Maar als je dan in de spiegel kijkt en je ziet je lichaam groeien. Dat weer gepaard met aandacht van vrouwelijk schoon(wat mooi meegenomen is), zorgt er allemaal voor dat je je goed in je vel gaat voelen.

Jij ook succes morgen;)

Dat bedoel ik, Als jij geen problemen hebt daarvoor goed te kunnen slapen overdag dan zou e het best kunnen doen.. Ikzelf zou het niet doen lol..

Waarschijnlijk ga ik het niet doen. Ik zoek verder.

Ga gewoon een week deload doen, lichter trainen op de pomp.
ff je rust pakken en weer opbouwen.

Suck it up bro, 1 week b**chen kan nog wel, 2 weken begint een probleem te worden.

oja en als nachtportier werken; niet doen man, klote tijden je hele biologische ritme wordt verdoet door nachtdiensten.

Ik ga de komende week gewoon rustig trainen ja. Ik moet weer goed gaan eten. Nu zit ik na elke maaltijd al helemaal vol. En bij de volgende maaltijd krijg ik kotsneigingen. Dus ik moet me even door die zure appel heen bijten.

Idd...ik ben niet van plan die gifbeker helemaal leeg te drinken. En daar zat ik ook mee ja. Dat het fokt op is voor je biologische ritme. Het liefst zou ik in Spanje of Griekenland willen werken in de zomer. Maar goed als ik dat doe dan kom ik met een foktop fysiek terug.

Zometeen naar de gym. De vuur die ik moet voelen vlak voor een training, is er totaal niet. Maar daarom ga ik ook een weekje deloaden. Zoals Loo zegt ik moet ergens beginnen. Ik ben al 1.5 week aan het klooien. Als ik dat nog een weekje doe, dan moet ik die gifbeker wel helemaal leegdrinken. En dat is dus echt niet de bedoeling.

Laatst bewerkt:
Maandag: Schouders & Biceps

Schouders:

Seated MP
DB Shoulder press
Front Raise
Seated Side Raise

Biceps

One-Arm Cable Curl
Hammer Curl
Bicep Barbell Curl

Comments: Rustige training. Goede pomp in mn lichaam. Voeding gaat tot nu toe de goede kant op vandaag. Nog even doorzetten. I'm back mother****ers!

Goed om te horen riv. ;)

Goed bezig, gewoon een weekje pompen en je voeding weer langzaam opschroeven.
Niet stressen, gewoon van genieten. Een beetje bloed in je muscles doet een mens goed.
Je zal nou vast ook depleted zijn, goed je carbs hoog houden en veel water drinken dan zuig je weer lekker vol dat scheelt weer een paar kilo.
En volgende week weer volgas.

+1, Je kan het zeker wel!

Goed bezig, gewoon een weekje pompen en je voeding weer langzaam opschroeven.
Niet stressen, gewoon van genieten. Een beetje bloed in je muscles doet een mens goed.
Je zal nou vast ook depleted zijn, goed je carbs hoog houden en veel water drinken dan zuig je weer lekker vol dat scheelt weer een paar kilo.
En volgende week weer volgas.

Thnx Loo. Ik ben inderdaad behoorlijk depleted. En ik knal er veel water in. Voeding van vandaag was ook redelijk goed. Ik heb volgende week zaterdag een familiefeest en ik wil niet voorschut staan. Want bijna al mn neven/neefjes trainen ook.

Thnx gozer.

Down with the motha****ing sickness:cool:

Die zit ik altijd op als ik ga (triceps) dippen.:D

Voeding Maandag

10:00 wheyshake + 120 gr brinta met met melk + vitamine cap
12:00 4 snee brood met pindakaas + 50 gr gehaktbeleg + 20 gr cashewnoten (Na trainen: Banaan + Chocomelk + Dextrose)
15:30 4 snee brood met 100 gr gehaktbeleg + 3 eieren(eiwit) + 50 gr brinta met melk + visolie caps
18:00 400 gr aardappelkrieltjes + 100 gr kipfilet (100 gr aardappelkrieltjes en 25 gr kipfilet ingepikt door een collega van me, die me om eten zat te smeken. ''Riv makker, het zit er zo lekker uit. Mag ik alsjeblieft een klein beetje? Riv zegt: 'Oke schooier, dit is de 1e en laatste keer' (Gozer is pas een week nieuw)

Daarna nog even 80 gr noten genomen (vitamine cap vergeten...maak niet uit morgen neem ik er gewoon wel weer 2)

20:00 150 gr macaroni + 4 grote rundergehaktballen + visolie caps

22:30 Kaascroissant + halve liter chocomel
23:30 500 gr kwark + 50 gr noten

Toch wel redelijk oude routine dacht ik zo?

Alleen moet ik de laatste 2 maaltijden nog nemen en mn ik-zit-vol-gehalte zit vrij hoog.

Als ik je log zo doorlees, en die gewichten zie die je overal gebruikte, ben ik alsnog (ondanks je dippie) erg benieuwd naar je foto's!

Als ik je log zo doorlees, en die gewichten zie die je overal gebruikte, ben ik alsnog (ondanks je dippie) erg benieuwd naar je foto's!

Je bent niet de enige;)

Geduld is een schone zaak. Ik heb ooit een verassing voor jullie in petto. Maar dan moet ik die stijgende lijn weer gaan inzetten. Vandaag 8:30 uit mn nest gekomen om te eten. Toen ben ik weer gaan slapen. Voeding gaat ook redelijk vandaag. Ik zit nu op mn werk.

Goeiemorgen wat een voeding vriend! Erg veel respect voor jouw dicipline! Ik blijf je volgen! Succes met je deload week!

Voeding Maandag

10:00 wheyshake + 120 gr brinta met met melk + vitamine cap
12:00 4 snee brood met pindakaas + 50 gr gehaktbeleg + 20 gr cashewnoten (Na trainen: Banaan + Chocomelk + Dextrose)
15:30 4 snee brood met 100 gr gehaktbeleg + 3 eieren(eiwit) + 50 gr brinta met melk + visolie caps
18:00 400 gr aardappelkrieltjes + 100 gr kipfilet (100 gr aardappelkrieltjes en 25 gr kipfilet ingepikt door een collega van me, die me om eten zat te smeken. ''Riv makker, het zit er zo lekker uit. Mag ik alsjeblieft een klein beetje? Riv zegt: 'Oke schooier, dit is de 1e en laatste keer' (Gozer is pas een week nieuw)

Daarna nog even 80 gr noten genomen (vitamine cap vergeten...maak niet uit morgen neem ik er gewoon wel weer 2)

20:00 150 gr macaroni + 4 grote rundergehaktballen + visolie caps

22:30 Kaascroissant + halve liter chocomel
23:30 500 gr kwark + 50 gr noten

Toch wel redelijk oude routine dacht ik zo?

Alleen moet ik de laatste 2 maaltijden nog nemen en mn ik-zit-vol-gehalte zit vrij hoog.

probeer eens een eidooier in een glas rode wijn op te drinken. dat schijnt de eetlust op te wekken :D

Terug
Naar boven