BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Yo bro's
Het gaat niet echt best de laatste tijd met trainen. Ik heb 0.0 motivatie en mn lichaam was echt toe aan brute rust. Mn maatjes zeiden al een tijdje terug van: ''Yo Riv ik wil zien hoe lang je het gaat volhouden want het gewicht wat jij trekt en drukt is gekkenwerk met jou lengte'' Uiteindelijk heb ik vorig week dus ook de handdoek in de ring moeten gooien. Vorig week woensdag gooide ik er nog een schoudertraining in. Maar ik kon mn normale gewicht niet drukken. Daarom zou ik ook licht gaan pompen. Maar zelfs dat trok mn lichaam niet meer. Ik was gewoon helemaal leeg en op. Vrijdag stonden rug en triceps op het programma. Ik voelde me lekker dus ik dacht: 'Gewoon even die oude routine pakken' Het begin ging veelbelovend met de Lat-Pulley. Weer 85 kg op zn hoogst getrokken. Dit keer met 4 reps van mezelf en 4 lichte spot. De week ervoor was de gehele setje met spot. Daarna ging ook het deadliften me redelijk af. (Ik kreeg er een 8x160 uit, maar daarna kreeg ik er met moeite 3 reps uit op 160) En vanaf toen wist ik het meteen: 'Einde training''. Mn lichaam kon die zware trainingen niet meer aan. Ik heb nog steeds moeite om op tijd naar bed te gaan en nu brak het me eindelijk op. Ik heb nog een paar lichte oefeningen gedaan. Maar na 15 minuten gooide ik de handdoek in de ring. Ik wist dat ik een weekje rust zou moeten houden. Zaterdag werd ik geveld door brute keelpijn en dinsdag werd ik weer beter. Maar ik voel me niet echt lekker(vermoeid en grieperig) Ik had een druk weekje achter de rug. Vandaar dat ik deze week ook slecht heb gegeten. Het positieve wat ik kan melden is dat ik vanaf augustus op mezelf ga wonen. Ik heb een brute woning gefixed, dus vanaf augustus ga ik de boel oppimpen daar.
Ik vind het wel ****ing zonde. Want mn lichaam zag er vorig week echt brutaal uit. Eigenaar vd sportschool zei ook: 'Het ziet er allemaal bruut uit gozer''. Maar vanochtend was het echt huilen met de pet op toen ik klaar was met douchen. In een week tijd was er een wereld van verschil te zien. De weegschaal loog er ook niet om. Van 79.5kg naar 75.5kg in anderhalve week. Ik heb de hele week ook geen creatine gebruikt. Hoewel het megagoed werkte werd ik er echt misselijk van. Over 2 weken ga ik AAKG-Caps gebruiken. Ik hoop dat dat hetzelfde resultaat gaat geven. Maar ik schaam me echt rot. Ik ben echt boos en verbitterd tegelijkertijd. Maar janken in mn log is geen optie. Vanaf maandag ga ik weer terugvechten... Jullie zijn dus nog niet van me af![]()
Herkenbaar zeg... Net zelf ook wat rust gehouden... Toch 2 dagen gaan trainen deze week waaronder woensdag benen en ik heb er nog steeds (!!) brutale spierpijn van en donderdagnacht uitgeweest en daarvan nog een flinke verkoudheid opgelopen, en dat allemaal door algemene vermoeidheid. Ik herstel verdomd traag de laatste 2 weken...
Het is soms een ondankbare sport he...

Veel succes morgen, ik ga ook nog eens proberen gaan (begin met hst dus moet me wel goed voelen
).