MuscleMeat

Riv's BB-Only LOG

Hoezo rusten?
Knallen moet je!

naya, lekker weekendje van maken dan!

Ff chillen toch, zo'n lang weekend

De gym is gesloten op: vrijdag, zondag, maandag ivm pasen. Ik had het liever ook anders gezien bro's:rolleyes:

Wat is dat voor B-keuze studentengym?

Aso om je gym ook niet gedeeltelijk te openen voor je leden juist op dit soort vreetdagen. Wellicht ff joggen buiten?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is dat voor B-keuze studentengym?

Aso om je gym ook niet gedeeltelijk te openen voor je leden juist op dit soort vreetdagen. Wellicht ff joggen buiten?

Idd...behoorlijk aso. Juist met deze vreetdagen idd + het zijn vaak lange saaie dagen. Dus die gym mocht van mij wel open op vrijdag en maandag. Over een paar maanden ga ik naar een nieuwe gym, dat had ik ook vermeld enkele pagina's terug. Dat is echt een hardcore-gym.

Als het niet regent ga ik minimaal 2 keer joggen ja.

Ff chillen toch, zo'n lang weekend

Chillen gebeurd elke weekend sowieso. Maar zonder een vrijdagtraining ga je minder lekker een weekend in en zonder een maandagtraining, begin je je week minder lekker:P

naya, lekker weekendje van maken dan!

Komt in orde.

Laatst bewerkt:
Donderdag

Conditietraining

Lopende band:
10 minuten

1 minuut sprinten - 1 minuut rust: Level 10
1 minuut sprinten - 1 minuut rust: Level 11
1 min sprinten - 1 min rust Level 12
1 min sprinten - 1 min rust Level 13
1 min sprinten - 1 min rust Level 13

5 minuten

30 sec sprinten - 30 sec rust: 5 setjes in totaal dus: op de levels: 12&13

Kuiten

5 setjes

Crosstrainer

10 minuten relaxen: hartslag 120/130

Roeien

5 minuten

Buik

4 setjes hanging leg raises
3 setjes schuine crunches

Comments: Ik verveelde me, dus toch maar even de gym opgezocht.Uiteindelijk een pittige conditietraining afgewerkt. Vr,zo,ma is mn gym gesloten.

Kijk dat is de juiste instelling; uit verveling ff een goede cardio training neerzetten.
Een andere ezel gaat ff computeren, of pakt nog een biertje uit de koelkast.
Alleen die ezel valt niet op in de zomer met z'n skinny armen en dikke pens, maar Riv trekt de aandacht met z'n afgetrainde fysiek. En zo werkt het.

Voeding

9:30 100 gr brinta met met melk + 2 snee brood met pindakaas + multivit
12:00 4 snee brood met 3 eieren(ei-eiwit) en 150 gr kipfilet + visolie
14:30 250 gr aardappelkrieltjes + 100 gr rolladebeleg
16:15 50 gr noten + shake + multivit
18:00 50 gr brinta met melk + banaan+ visolie
20:45 150 gr rijst met garnalen
23:00 50 gr noten+ croissant+ 500 gr kwark

Laatst bewerkt:
Kijk dat is de juiste instelling; uit verveling ff een goede cardio training neerzetten.
Een andere ezel gaat ff computeren, of pakt nog een biertje uit de koelkast.
Alleen die ezel valt niet op in de zomer met z'n skinny armen en dikke pens, maar Riv trekt de aandacht met z'n afgetrainde fysiek. En zo werkt het.

Thnx bro.

Ik had er inderdaad voor kunnen kiezen om achter mn laptop te ouwehoeren of voor de tv een paar nutteloze programma's te gaan bekijken, maar ik dacht weet je wat: we hakken er even een flinke conditie-workout in zo vlak voor pasen. 3 weken geleden ook zo'n conditie-workout neergezet. Ik denk dat ik dit 2x per maand ga doen, want het geeft echt een goed gevoel.

Voeding

9:30 100 gr brinta met met melk + 2 snee brood met pindakaas + multivit
12:00 4 snee brood met 3 eieren(ei-eiwit) + visolie
14:30 250 gr aardappelkrieltjes + 100 gr rolladebeleg
16:15 50 gr noten + shake + multivit
18:00 50 gr brinta met melk + banaan+ visolie
20:45 150 gr rijst met garnalen
23:00 50 gr noten+ croissant+ 500 gr kwark

maatlijd van 9.30 is k*t! Je hebt snelle eiwitten nodig als je wakker bent geworden.
12.00 uur drie eieren wtf? ben je een dwerg
14.30 100 gram rollade pak maar minimaal 130 gram.
16.15 ook weer weinig eiwitten
18.00 weer geen eiwitten k*t
20.45 is ok
23.00 uur ook

Need some finetuning bro.

maatlijd van 9.30 is k*t! Je hebt snelle eiwitten nodig als je wakker bent geworden.
12.00 uur drie eieren wtf? ben je een dwerg
14.30 100 gram rollade pak maar minimaal 130 gram.
16.15 ook weer weinig eiwitten
18.00 weer geen eiwitten k*t
20.45 is ok
23.00 uur ook

Need some finetuning bro.

Mn voeding was superk*t vandaag dat geef ik toe. Bij 12:00 ben ik vergeten te vermelden dat ik wel 150 gr kipfilet had genomen apart. Dus maaltijd 2 zit wel goed.

Excuus nummer 2:
Verder ga ik pas zaterdag weer naar de slager:D

Nee zonder dollen, mn voeding moet weer zoals vorig week en de week ervoor. Deze week heb ik minder eetlust en dat is gewoon echt k*t. Fijn dat je me er op wijst.

Week Review

+

- 2 harde trainingen afgewerkt en 1 goede conditie workout

-

- Mn voeding was niet zo goed als normaal.
- Ik heb verder niet optimaal kunnen trainen door pasen.
- Mn benentraining liep niet lekker(alleen de squats)
- Donderdag tot Zondag weinig geslapen, niet zo goed gegeten(wel veel brinta, shake's, pinda's, aardappels, melk etc. naar binnen gewerkt om de schade te beperken)
- Do, vr, za nuchter gebleven. Zondag helaas niet.

Je moet het vermelden als je catabool bezig bent geweest he, je weet het, hoort erbij.

Weekend:

Vooruit dan maar...het is weer tijd voor een paar verhalen, maar deze keer vanuit een bb-perspectief. Eindconclusie: Zwaar Katabool en duidelijk niet voor herhaling vatbaar

Donderdag

-

Vrijdag

Mn hoofdpijn trok weg in de avond. Tot laat in de nacht een pokeravondje gehad bij een maatje van me. Dat pakte niet echt best uit, want zaterdagmiddag werd ik pas om 13:00wakker en ik was helemaal gaar.

Zaterdag

Wild avondje in Amsterdam(The Sand). Ik zal jullie de verhaaltjes over deze avond besparen. Maar ik werd zondag om 13:00 half dood met knallende koppijn wakker.

Zondag & Maandag

Zondagavond stond Lentekriebels op het programma. De avond werd wreed verstoord, omdat de ex van een maatje van me aanwezig was. Dat zorgde voor 1 uur lang gezeik. Ik kwam ook per ongeluk tegen een poedersnuivende chick aan, waardoor mn water over haar heen kwam. Vuile tyfushoer kon mn excuses niet waarderen. Pas na 1 uur s'nachts konden we genieten van de harde line-up. De rest van de gebeurtenissen skippen we maar. Niet dat er echt bijzondere dingen zijn gebeurd. Uiteindelijk verkeerde ik op dit moment al 4 dagen in zwaar katabole staat. Mn excuus om niet te drinken is, dat ik de bob ben. Maar we bleven gisteren in Utrecht slapen bij een maatje van me. Uiteindelijk nog een afterparty bij hem gehad(vanaf 4uur). Hij nodigde een paar vriendinnen uit van zn school. Dat zorgen voor een nachtlang giechelende bitches en alcohol. ''Ey riv 1 glaasje mattie...1 glaasje'' Riv zegt: 1 glaasje oke dan oke. Mn laatste glaasje dateert alweer van oudejaarsnacht..dus **** it. Na 4 glaasjes safari 7-up, 2 glaasjes tequila, 1 glaasje wodka redbull en een kwart fles bacardi puur ging ook ik knock out. Ik werd om 10:00 wakker met knallende koppijn, ook kon ik mn kots nog net binnen houden. Ik heb een andere maatje van me gebeld, om me thuis te brengen. Verder heb ik van 14:00-19:00 geslapen. Dit was een zwaar katabole week(vanaf donderdag)
Zoals ik al een jaar niet meer heb gehad, dus je kan begrijpen dat het er echt zwaar in heeft gehakt. Ik ben ruim 2 kilo kwijtgeraakt, heb 4 avonden nauwelijks geslapen en 5 dagen niet optimaal gegeten.

Vanaf morgen wordt alles weer 100% serieus.

Laatst bewerkt:
Drink dan ook gewoon bier ipv al die wijven drankjes, bespaart je een hoop gezeur.

Terug
Naar boven