Fitness Seller

Riv's BB-Only LOG

• Topic Starter Topic Starter
Bruut hoor die 15 * 100 EN nog een setje van 20 * 80 na die set van 10 * 120.
Insane! :hedbang:
Je kon meteen aan de beademing erna of niet?

****ing helll...ik begon echt te zweten als een speenvarken. Ik ben toen naar de kleedkamer gegaan, heb even mn shirt uitgedaan. Halve liter water naar binnen gewerkt en toen had ik 5 minuten nodig om weer op adem te komen.

Laatst bewerkt:
Lekkere borstraining, ziet er zowat hetzelfde uit als ik nu draai sinds kort.

Zat ff na die DL's te kijken.. wat een gewicht en volume! Terwijl je 77kg weegt.. schandalig gewoon, druip ik met mn 100kg BW gewoon bij af.

Hehe lucky bastard... geniet der maar van, want als je volgend jaar gaat studeren kan je dit soort dagjes nog amper doen eind mei/juni. :(

Sterke dips en dl, sowieso best lange training. :thumbs:

Inderdaad haha. Dus nog even flink profiteren he:D

Thnx:thumbs:

Lekkere borstraining, ziet er zowat hetzelfde uit als ik nu draai sinds kort.

Zat ff na die DL's te kijken.. wat een gewicht en volume! Terwijl je 77kg weegt.. schandalig gewoon, druip ik met mn 100kg BW gewoon bij af.

Thnx man.

Deads gaan wel lekker ja! Maar goed BW zegt niks over iemands kracht. En iemands kracht zegt weer niks over iemands Fysiek. Waarschijnlijk is jou fysiek beter;)

Woensdag: Schouders&Traps

Schouders

Cable Front Raises (****ing strict)

10x20
8x25
8x30

Standing Side Raises > Superstrict

10x9
8x10
8x12
8x12

Seated Military Press

10x50
8x60
8x70
6x70

Seated Side Raises > Strict

10x9
10x10
10x10
8x11

Isolatie-Machine shoulder press

3 sets

Traps

Barbell Shrugs

15x90
12x100
12x120
15x100

Power Shrugs

20x100
12x140

Db Shrugs

15x32
15x38
15x40
15x42

(Die 40 ging gewoon weer soepel. 42 idem)

Buik

...

Comments: Hardcore to tha bone;)

Donderdag

Drukke dag. In de avond was ik nog even 30 minuten gaan hardlopen buiten. Vervolgd door een cooling-down van een kwartier. Het was lekker weer en er kan wel wat vet weg. Dus waarom niet.

Morgen: Rug & Triceps

op hoeveel % sta je nu ongeveer denk je? en hoe lang ben je eigenlijk?

+ gewicht.

Rond de 15% á 16%.

Zou me niet verbazen als het meer is.
1.68cm - 77kg

Nice. Foto's?

Maandag: Borst&Biceps

Full Squat

20x70
18x100
14x110
10x120
15x100
20x80

Ik durfde die 130/135 niet aan. Dat komt wel weer over 2/3 weken.

[/B]

das p*ssy instelling ouwe. wie doet er ook 20x70 en 18x100. Wil je je hartspier graag dikker hebben ofzo :p:p

als je van die eerste 4 sets nou eens flink wat reps had afgetrokken had je 130 en zelfs 140 gedaan met 3 vingers in je reet... no sweat :cool:

das p*ssy instelling ouwe. wie doet er ook 20x70 en 18x100. Wil je je hartspier graag dikker hebben ofzo :p:p

als je van die eerste 4 sets nou eens flink wat reps had afgetrokken had je 130 en zelfs 140 gedaan met 3 vingers in je reet... no sweat :cool:

Ik zou makkelijk 130-140 kunnen pakken ja met weinig reps. Maar mn benen groeien zichtbaar harder sinds ik meer reps op de squat en kuiten pak. En daarbij had ik al een aantal weken mn benen niet meer aangepakt.

Verder is het wel een p*ssy instelling inderdaad, maar de benen en met name squatten blijven een hel voor mij. Ik moet altijd flink bijkomen na mn setjes.

Is dat belangrijk gaat hij dan sneller groeien?:cool:
Goede workout bro!

Ik zou makkelijk 130-140 kunnen pakken ja met weinig reps. Maar mn benen groeien zichtbaar harder sinds ik meer reps op de squat en kuiten pak. En daarbij had ik al een aantal weken mn benen niet meer aangepakt.

Verder is het wel een p*ssy instelling inderdaad, maar de benen en met name squatten blijft een hel voor mij. Ik moet altijd flink bijkomen na mn setjes.

ok dan toch verschil voor ieder, bij mij groeien ze niet meer als ik hoger dan 8 reps ga. toch vind ik 20 en 17 te veel van het goede. dat is ene te grote aanslag, laat dat zitten, dan komt het je andere sets ten goede. besides. zelfs met 130-140 zul je toch eerst eens met 5 moeten proberen alvorens reps te verhogen. de krachttoename komt je andere sets weer ten goede waardoor je hogere gewichten aan kunt op 10 reps

Is dat belangrijk gaat hij dan sneller groeien?:cool:
Goede workout bro!

Thnx bro:cool:

ok dan toch verschil voor ieder, bij mij groeien ze niet meer als ik hoger dan 8 reps ga. toch vind ik 20 en 17 te veel van het goede. dat is ene te grote aanslag, laat dat zitten, dan komt het je andere sets ten goede. besides. zelfs met 130-140 zul je toch eerst eens met 5 moeten proberen alvorens reps te verhogen. de krachttoename komt je andere sets weer ten goede waardoor je hogere gewichten aan kunt op 10 reps

Vroeger deed ik parralel squats. En toen groeiden ze niet echt hard. Ze groeien pas echt hard sinds ik met full squats ben begonnen. De groei stagneerde eventjes. Maar toen ik met hoge reps begon met minder gewicht toen groeiden ze weer hard. 20 en 17 zijn misschien iets teveel van het goede. Ik zal proberen tussen de 12 en 15 te blijven dan met + 100kg. 130 en 135 pakte ik feilloos 8-10x een maand of 2 terug. Maar de laatste paar weken heb ik de benen een beetje verwaarloosd. Dus ik moet weer een beetje gaan opbouwen.

Ik ben sinds deze week begonnen met een nieuw schema. (2x p/w benen) Zaterdag begin ik met front squats.

16 % bf is wel hoog man, ik zou als een MOFO gaan cutten als ik jou was, paar procentjes eraf halen. Chickies houden niet van chubby je weet zelf ;)

16 % bf is wel hoog man, ik zou als een MOFO gaan cutten als ik jou was, paar procentjes eraf halen. Chickies houden niet van chubby je weet zelf ;)

16% is zeker hoog bro. Dan snap je ook meteen dat ik mezelf niet met pens ga verkondingen dmv foto's. Ik heb het geluk dat er niet superveel vet aan mn pens zit. Je ziet gelukkig de bovenste blokjes nog wel. Maar er is duidelijk teveel vet om mn middel en de onderste 2 blokjes zijn inmiddels ondergesneeuwd dmv vet. Ik wil ook wel gaan cutten en proberen nog even snel naar 12/13% te gaan vlak voor de zomer. Of veel lager in mn carbs gaan zitten, want als je even een paar pagina's terug gaat voor mn eetschema's, dan zie je dat ik veel carbs nuttig. In ieder geval ga ik vollop met cardio beginnen vanaf komende week. Wat is het beste om zo min mogelijk spier te verliezen? Cardio na je krachttraining? En dan 120-130 als streefhartslag?

Terug
Naar boven