rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
jeeeees man beast!
Loo heeft een punt, je bent gewoon supersterk voor je gewicht. Ziek beest![]()
Thnx gasten.
Zometeen weer naar de gym voor een schouder en traps sessie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeeeees man beast!
Loo heeft een punt, je bent gewoon supersterk voor je gewicht. Ziek beest![]()
Ben benieuwd
Goede vetten? Nog aanraders?
Ik word een beetje gek van zoveel notenVis gaat er zonder moeite vaak in.
Vissen jongen.
Tilapia, zalm, tonijn enz. enz.
Veel goede vetten en nog lekker ook.
Ow ja, en nette trainingen.
persoonlijk vind ik een 'beachproof' fysiek wel wat overdreven. maar als dat jouw streven is dan zul je er toch ondertussen langzaamaan naar toe moeten gaan werken, want het is nu all een aantal daagjes erg lekker weer.
Maar als ik vanaf augustus op mezelf ga, dan moet ik dat laten varen denk ik.8 x 135 fullsquats met een bw van 77kg is gewoon ****ing bruut.
8 x 135 fullsquats met een bw van 77kg is gewoon ****ing bruut.
nette squats ouweals dat geen massa op je poten aanmaakt weet ik het ook niet meer
![]()

Tot die tijd bestempel ik dit log ongeloofwaardig.
In mijn optiek kan dit wel maar bijna onmogelijk en ben je een natuurtalent. Met jouw gewicht en dit soort squats ben je in verhouding net zo sterk als G-men kan ik gewoon niet geloven sorry.
Tot die tijd bestempel ik dit log ongeloofwaardig.
In mijn optiek kan dit wel maar bijna onmogelijk en ben je een natuurtalent. Met jouw gewicht en dit soort squats ben je in verhouding net zo sterk als G-men kan ik gewoon niet geloven sorry.
Dit is echt INSANE inderdaad:
- zo ****ing sterk
- naturel
- zo`n licht bodyweight
- hij traint niet zo lang
Show us the money D-DAY

Want ik heb geen zin in die internetstrijd die een aantal members al jaren aan het voeren zijn alsof bb het enige is wat ze doen. En vervolgens slapeloze nachten krijgen als iemand 5kilo meer dan hun squat.
In principe is Riv veruit de sterkste van deze sectie ja, z'n trainingen zijn allround een van de sterkste hier, alleen z''n bodyweight is toch zo'n 10kg lichter dan mij en zelfs 20kg lichter dan tiger4evah. En wij zijn op dit moment echt op de top van onze kunnen qua kracht. Voor Xtralarge geldt hetzelfde; Riv is minstens net zo sterk maar weegt 30kg lichter.
Conclusie; Riv heeft insane power.
Maar post eens gewoon wat pics bro, schijt aan joh er is hier nog nooit iemand respectloos behandeld na het posten van pics. Naar mijn weten ben jij de enige van deze hele sectie die nog nooit pics heeft gepost.
Join the club bro.
Veruit de sterkste is imo iets te overdrijven. Ik krijg geen dumbbells van 40 en helemaal niet van 50 boven mn hoofd, zoals jij doet. Ik zie mezelf echt nooit een shoulder press maken van 44kg ofzo, met 30 heb ik al moeite. En ik ben ook realistisch, ik heb in 1.5 jaar alles uit de kast gehaald om ver te komen. Maar met mn lengte en bw is er ook een punt dat ik moet realiseren dat ik naturel niet verder ga komen. Want ik zal nooit 10+kilo meer(rond de 90 gaan wegen) Want dan zou ik ook niet passen door de voordeur en in mn auto. Maar ik zal nooit gaan kuren.
Xtralarge is pas een aantal maanden bezig. Als hij over een maand of 10 ook 1.5 jaar traint en geen blessures krijgen, dan denk ik niet dat iemand in deze sectie aan zijn gewichten zal tippen. Moraal van het verhaal, ik zit al dicht tegen mn top aan. Ik moet binnenkort cutten en zal dan ook flink wat massa en kwijtraken. Dan moet ik weer als een beest ga buffelen, want zoals je weet bulkte ik op +5000 kcal. Dan zal ik weer grote hoeveelheden naar binnen moeten werken, om te drukken wat ik nu druk.

dus dat verhaal gaat niet op ouwe. En aan je limiet zitten dat duurt nog wel even..... niet te veel beperkingen aan jezelf opgeven kerel...... the mind is the limit