Fitness Seller

Riv's BB-Only LOG

Ben benieuwd:cool:

Goede vetten? Nog aanraders?
Ik word een beetje gek van zoveel noten:) Vis gaat er zonder moeite vaak in.

Vissen jongen.
Tilapia, zalm, tonijn enz. enz.

Veel goede vetten en nog lekker ook.

Ow ja, en nette trainingen.

persoonlijk vind ik een 'beachproof' fysiek wel wat overdreven. maar als dat jouw streven is dan zul je er toch ondertussen langzaamaan naar toe moeten gaan werken, want het is nu all een aantal daagjes erg lekker weer.

8 x 135 fullsquats met een bw van 77kg is gewoon ****ing bruut.

nette squats ouwe :cool::cool::cool::cool: als dat geen massa op je poten aanmaakt weet ik het ook niet meer :p

• Topic Starter Topic Starter
Vissen jongen.
Tilapia, zalm, tonijn enz. enz.

Veel goede vetten en nog lekker ook.

Ow ja, en nette trainingen.

persoonlijk vind ik een 'beachproof' fysiek wel wat overdreven. maar als dat jouw streven is dan zul je er toch ondertussen langzaamaan naar toe moeten gaan werken, want het is nu all een aantal daagjes erg lekker weer.

Ik eet veel vis bro.

Kibbeling, tonijn, sardines, zalm, schol, pangafilet etc. etc.
Ik heb net even 1 kilo verse schol gehaald, het gare is dat het best veel werk is om het schoon te maken. Gelukkig doet mn broer dat 9 vd 10 keer:D Maar als ik vanaf augustus op mezelf ga, dan moet ik dat laten varen denk ik.

Ja nja echt 'beachproof' vind ik ook overdreven. Maar mn buik is op dit moment niet echt plat te noemen. Overigens heb ik er ook niet zo'n moeite mee om mn shirt aan te houden op het strand. Maar als het echt heet wordt, dan wil je ook wel een keertje met alleen je zwembroek en een koelbox het strand bezoeken.

8 x 135 fullsquats met een bw van 77kg is gewoon ****ing bruut.

Inderdaad. Jammer genoeg loopt mn maatje met wie ik alleen de benen train (Voor de andere spiergroepen heb ik een ander maatje) redelijk voor met de benen. En elke keer wrijft hij me dat in, als we naar de gym toerijden. Maar hij is ook 84kg(1m72) en traint een half jaar langer dan mij. Hij zit nu op 5x155kg full.

nette squats ouwe :cool::cool::cool::cool: als dat geen massa op je poten aanmaakt weet ik het ook niet meer :p

Ik heb je advies opgevolgd om meer gewicht te pakken en minder reps te maken. En mn spierpijn is nu gewoon erger dan vorig week:o

Tot die tijd bestempel ik dit log ongeloofwaardig.
In mijn optiek kan dit wel maar bijna onmogelijk en ben je een natuurtalent. Met jouw gewicht en dit soort squats ben je in verhouding net zo sterk als G-men kan ik gewoon niet geloven sorry.

In mijn optiek kan dit wel maar bijna onmogelijk en ben je een natuurtalent. Met jouw gewicht en dit soort squats ben je in verhouding net zo sterk als G-men kan ik gewoon niet geloven sorry.

In principe is Riv veruit de sterkste van deze sectie ja, z'n trainingen zijn allround een van de sterkste hier, alleen z''n bodyweight is toch zo'n 10kg lichter dan mij en zelfs 20kg lichter dan tiger4evah. En wij zijn op dit moment echt op de top van onze kunnen qua kracht. Voor Xtralarge geldt hetzelfde; Riv is minstens net zo sterk maar weegt 30kg lichter.

Conclusie; Riv heeft insane power.

Maar post eens gewoon wat pics bro, schijt aan joh er is hier nog nooit iemand respectloos behandeld na het posten van pics. Naar mijn weten ben jij de enige van deze hele sectie die nog nooit pics heeft gepost.
Join the club bro.

Dit is echt INSANE inderdaad:

- zo ****ing sterk
- naturel
- zo`n licht bodyweight
- hij traint niet zo lang

Show us the money D-DAY

Dit gaat te ver ik eis echt een filmpje van dit.

Je bent vrij om dit log te bezoeken en ook om dit log niet te bezoeken. Aan jou de keus bro?

Ik hou dit bij puur voor mezelf, het is ook leuk dat mensen hun advieze delen. Advies van mensen als loo, boto en marcj stel ik zwaar op prijs, omdat ze meer ervaring dan mij hebben met bodybuilding. Ook jij komt vaak met goede adviezen. Maar het boeit me niet zoveel als mensen de kilo's niet geloven. in mn gym denken 4/5 gozer ook dat ik juice. Feit is dat ik vooruit blijf gaan, waar andere mensen met mij of andere bezig blijven en niet voorruitgaan.

Ik zie vaak op dbb en met name in deze sectie, dat veel mensen er niet tegenkunnen als ze een member meer dan hun kunnen drukken. Terwijl het gewicht dat je drukt werkelijk geen **** zegt over iemands fysiek. Net zo min als wat iemands kracht zegt over iemands fysiek. Dus iedereen is vrij om dit log te bezoeken, maar als je dat wil kan je ook wegblijven. Want ik heb geen zin in die internetstrijd die een aantal members al jaren aan het voeren zijn alsof bb het enige is wat ze doen. En vervolgens slapeloze nachten krijgen als iemand 5kilo meer dan hun squat. Maar het leven gaat ook om meer dan bb alleen. Veel van de gozers op bb misschien wel spieren, maar ze kunnen niet eens een mooie vrouw aan de haak slaan.

En dat van g-men is zwaar overdreven. Want er zijn mensen op dit forum die ook rond de 80 wegen en waar ik qua stats ook niet tegen op kan.

Foto's komen wel, geef me de tijd. Loo zegt zelf dat ik nu op een te hoge bf zit.

Dit is echt INSANE inderdaad:

- zo ****ing sterk
- naturel
- zo`n licht bodyweight
- hij traint niet zo lang

Show us the money D-DAY

In verhouding ben met mn lengte ben ik niet zo'n lichtgewicht hoor. Tiger is ook 10cm groter dan Loo en een kilo of 15 zwaarder dan hem? Maar Loo blijft hem ook voor op redelijk veel oefeningen lees ik.

LOL.. beginnen ze bij jou ook al gast :p:p

Ben blij dat je me advies hebt opgevolgd.. ik vind je volume nog steeds insane hoog, hoger dan wat ik zelf zou pakken. Maar het werkt voor jou.

Maar schiet gewoon wat foto's na je training vandaag ouwe... kunnen wij eens kijken tegen wie we aanpraten. Je tips geven. je komt jezelf pas het hardst tegen na een foto en wat betreft bf%... hoger dan mij kun je echt niet zitten :p:p:p

maar het is je eigen keus en dat respecteren we. Loo kent je personal, das genoeg validatie voor mij

Vind je een aardige gast en bent een leuke member met al die grappige post bro. Misschien ben ik wel gewoon een p*ssy........dat ik dit te bruut vind met jouw gewicht. Jammer dat je geen filmpje wil droppen........
Loo kent hem persoonlijk? Als dat zo is kan hij toch zo beoordelen of het klopt. Trouwens het boeit eigenlijk ook geen reet het log doe je voor jezelf maar ook een beetje voor de lezers

Gainze.

Want ik heb geen zin in die internetstrijd die een aantal members al jaren aan het voeren zijn alsof bb het enige is wat ze doen. En vervolgens slapeloze nachten krijgen als iemand 5kilo meer dan hun squat.

Hahahahaha ja zo gaat het al jaren in de log sectie bro.
Zodra iemand sterk begint te worden komt de DBB-stats recherche bewijsstukken opeisen. Hoge bomen vangen veel wind, standaard procedure.

Naar MarcJ is al maanden een razzia, vandaag is judgement day voor hem.

Riv gaat nu even in de koelkast, maar het wordt geen cold case.
Zodra je vet percentage acceptabel is heropenen we de zaak.

Deze hoorzitting is tot nader onderzoek gesloten.

In principe is Riv veruit de sterkste van deze sectie ja, z'n trainingen zijn allround een van de sterkste hier, alleen z''n bodyweight is toch zo'n 10kg lichter dan mij en zelfs 20kg lichter dan tiger4evah. En wij zijn op dit moment echt op de top van onze kunnen qua kracht. Voor Xtralarge geldt hetzelfde; Riv is minstens net zo sterk maar weegt 30kg lichter.

Conclusie; Riv heeft insane power.

Maar post eens gewoon wat pics bro, schijt aan joh er is hier nog nooit iemand respectloos behandeld na het posten van pics. Naar mijn weten ben jij de enige van deze hele sectie die nog nooit pics heeft gepost.
Join the club bro.

Veruit de sterkste is imo iets te overdrijven. Ik krijg geen dumbbells van 40 en helemaal niet van 50 boven mn hoofd, zoals jij doet. Ik zie mezelf echt nooit een shoulder press maken van 44kg ofzo, met 30 heb ik al moeite. En ik ben ook realistisch, ik heb in 1.5 jaar alles uit de kast gehaald om ver te komen. Maar met mn lengte en bw is er ook een punt dat ik moet realiseren dat ik naturel niet verder ga komen. Want ik zal nooit 10+kilo meer(rond de 90 gaan wegen) Want dan zou ik ook niet passen door de voordeur en in mn auto. Maar ik zal nooit gaan kuren.

Xtralarge is pas een aantal maanden bezig. Als hij over een maand of 10 ook 1.5 jaar traint en geen blessures krijgen, dan denk ik niet dat iemand in deze sectie aan zijn gewichten zal tippen. Moraal van het verhaal, ik zit al dicht tegen mn top aan. Ik moet binnenkort cutten en zal dan ook flink wat massa en kwijtraken. Dan moet ik weer als een beest ga buffelen, want zoals je weet bulkte ik op +5000 kcal. Dan zal ik weer grote hoeveelheden naar binnen moeten werken, om te drukken wat ik nu druk.

Veruit de sterkste is imo iets te overdrijven. Ik krijg geen dumbbells van 40 en helemaal niet van 50 boven mn hoofd, zoals jij doet. Ik zie mezelf echt nooit een shoulder press maken van 44kg ofzo, met 30 heb ik al moeite. En ik ben ook realistisch, ik heb in 1.5 jaar alles uit de kast gehaald om ver te komen. Maar met mn lengte en bw is er ook een punt dat ik moet realiseren dat ik naturel niet verder ga komen. Want ik zal nooit 10+kilo meer(rond de 90 gaan wegen) Want dan zou ik ook niet passen door de voordeur en in mn auto. Maar ik zal nooit gaan kuren.

Xtralarge is pas een aantal maanden bezig. Als hij over een maand of 10 ook 1.5 jaar traint en geen blessures krijgen, dan denk ik niet dat iemand in deze sectie aan zijn gewichten zal tippen. Moraal van het verhaal, ik zit al dicht tegen mn top aan. Ik moet binnenkort cutten en zal dan ook flink wat massa en kwijtraken. Dan moet ik weer als een beest ga buffelen, want zoals je weet bulkte ik op +5000 kcal. Dan zal ik weer grote hoeveelheden naar binnen moeten werken, om te drukken wat ik nu druk.

bullshit.... ik cut nu al 2,5 maande en alhoewel me kracht p*ssy is geworden heb ik aan massa amper ingeleverd :cool::cool: dus dat verhaal gaat niet op ouwe. En aan je limiet zitten dat duurt nog wel even..... niet te veel beperkingen aan jezelf opgeven kerel...... the mind is the limit

Deze hoorzitting is tot nader onderzoek gesloten.

Case closed!

judgejudy02.jpg

Woensdag

Woensdag: Schouders&Traps

Schouders

Cable Front Raises (****ing strict)

8x25
8x30
8x30

Standing Side Raises > Superstrict

10x10
8x11
8x12
8x12

Seated Military Press

8x50
8x60
8x70
10x60

Seated Side Raises > Strict

8x9
8x10
8x11
8x11

Isolatie-Machine shoulder press

3 sets

Traps

Barbell Shrugs

15x80
15x110
12x120
10x130

DB Shrugs (1sec hold)

15x30
15x36
12x40
12x44

Comments: Goede training

Zometeen: Rug & Triceps maar ik heb echt 0 motivatie. Liefde is een b*ch:thumbs:
Het zal waarschijnlijk een p*ssy training worden.

Terug
Naar boven