AndroidHealthClinic

Riv's BB-Only LOG

Zit jij niet inmiddels onder die 16 dan?:P
i have no ****ing idea. de gast die mij mijn vet % heeft gemeten met 4-punts meting heeft toen om de 2 weken gemeten. eerst 18.8 toen 18 toen 16.4 en de laatste keer ineen 19 ofzo, terwijl ik was afgevallen en zeker geen spier ??????

als ik foto's post over een maand laat ik jullie wel de beoordelaars zijn, ik ga vanaf nu alleen nog maar op de spiegel af

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag: Rug&Triceps

Rug:

Heavy Lat-Pulley Wide Grip

3 sets warming-up
10x60
8x70
8x80
8x85(2 spot)

Chinnen

2x8xBW

Pull-Ups + Riem met extra gewichten

8xBW+10kg

Deadlift

10x100
8x120
8x140
8x160
6x165

Barbell Bent-Over Row (Strict)

Moest weer wennen, had deze oefening een hele tijd niet gedaan.

8x60
8x70
6x80
6x90

Bent-Over Side Raises 3 sets

Bezet ??? Maar mn rug was toch al brak, ik doe het morgen wel even.

Triceps

Triceps Dip

10xBW
8xBW+25kg
8xBW+30kg
5xBW+35kg
8xBW+25kg

Close-Grip Benchpress

10x70
8x80
6x85

Ketterbell Triceps Extesions

3 sets

Comments: ****inggg hardcore. Na mn rugtraining was ik al redelijk gesloopt, gelukkig voor triceps nog lekkere gewichten kunnen pakken.

Goede training Riv.

Zaterdag: Traps & Extra benen

Traps

DB Shrugs (1 sec hold)

15x32
12x36
15x38
12x42
12x44

Barbell Shrug

15x90
15x110
15x120

Powershrugs

10x120
10x140
15x100

Barbell Shrugs voor+achterlangs 1 supersetje van *20

20x80

Extra Benen

Front Squats

10x60 just easy
10x70 easy
8x80
8x90

Lunges

12x50
10x60
10x70

Seated Leg Curl

5 setjes - dropset

Machine voor de Hams

3 setjes

Calf Raises

3 setjes (20 reps) Ik had geen tijd voor een 4e/5e setje.

Daarna nog even snel buik gepakt.

Comments: Lekkere training. Weekend is nu begonnen;)

Fijn weekend iedereen!

Shrugs :D .. Nette front squats man!

Nette DL vrijdag neergezet, enjoy your weekend :D

Beest :D

Goede trainingen riv, hoe gaat het cutten?

Nette DL vrijdag neergezet, enjoy your weekend :D

Goede trainingen riv, hoe gaat het cutten?

Thnx beesten.

Ik ben nog niet echt begonnen met 'cutten'. Wel eet ik minder kh en junk ik helemaal niet meer. En drink ik alleen maar water(maar dat is al een half jaar zo) Ik ben wel een halve % kwijtgeraakt denk ik, in andere halve week. Maar ik ga vanaf komend week ook intensief aan de slag met cardio.

Thnx beesten.

Ik ben nog niet echt begonnen met 'cutten'. Wel eet ik minder kh en junk ik helemaal niet meer. En drink ik alleen maar water(maar dat is al een half jaar zo) Ik ben wel een halve % kwijtgeraakt denk ik, in andere halve week. Maar ik ga vanaf komend week ook intensief aan de slag met cardio.

eiwitten hoog kh vooral in de morgen en rondom trainingen en voor de rest veel goede vetten, 8x per dag bikken en het lukt je nog zonder cardio in het begin, trust me :cool:

eiwitten hoog kh vooral in de morgen en rondom trainingen en voor de rest veel goede vetten, 8x per dag bikken en het lukt je nog zonder cardio in het begin, trust me :cool:

Ben benieuwd:cool:

Goede vetten? Nog aanraders?
Ik word een beetje gek van zoveel noten:) Vis gaat er zonder moeite vaak in.

Ben benieuwd:cool:

Goede vetten? Nog aanraders?
Ik word een beetje gek van zoveel noten:) Vis gaat er zonder moeite vaak in.

pfff nouja.. ik gebruik vaak pindakaas en mayolijn ook nog... maar dingen als olijfolie is toch het beste denk ik. kijk.. als je KH vrij laag houdt maakt het niet zozeer uit of vetten onverzadigd of verzadigd zijn.... omdat je toch van vet afhankelijk bent als nrgbron en je toch onder je onderhoud zit

kijk maar eens naar tiger4evah's dieet in zijn contest log... dat zijn goede dingen alleen veel minder als het even kan... die jongen is net een stofzuiger als het om eten gaat

nette deadlifts man, serieus volume op dat gewicht. ;)

Wederom sterke trainingen bro.

Ik zat even te rekenen; jij bent 77kg bij 16 %.
Tiger en ik staan rond de 12 %.
Als jij op 12 % zou staan dan zou je zeker een paar kg aan vet verliezen dus dan zou je op een bw van rond de 74 komen, schat ik zo.

En als ik veel oefeningen van je bekijk dan je ben je nagenoeg even sterk als ons. Je zou in principe zo mee kunnen trainen. Dat betekent dus dat je eigenlijk bruut sterk bent voor je lichaamsgewicht, en dat tiger en ik pound for pound zwaar ge-owned worden door jou.

Netjes man!

pfff nouja.. ik gebruik vaak pindakaas en mayolijn ook nog... maar dingen als olijfolie is toch het beste denk ik. kijk.. als je KH vrij laag houdt maakt het niet zozeer uit of vetten onverzadigd of verzadigd zijn.... omdat je toch van vet afhankelijk bent als nrgbron en je toch onder je onderhoud zit

kijk maar eens naar tiger4evah's dieet in zijn contest log... dat zijn goede dingen alleen veel minder als het even kan... die jongen is net een stofzuiger als het om eten gaat

Pindakaas gebruik ik nu ietsje minder. Mn gezicht werd minder mooi, door al die noten en pindakaas. We kunnen ver gaan, maar het is tot daar aan toe. Mn gezicht blijft mn heiligdom:D

Ik zal eraan denken. Maar toch 2x p/w cardio gaan doen. Want ik wil niet dat ik een blok beton wordt, dat zich moeilijk verplaatst van A naar B.

nette deadlifts man, serieus volume op dat gewicht. ;)

Thnx;)

Wederom sterke trainingen bro.

Ik zat even te rekenen; jij bent 77kg bij 16 %.
Tiger en ik staan rond de 12 %.
Als jij op 12 % zou staan dan zou je zeker een paar kg aan vet verliezen dus dan zou je op een bw van rond de 74 komen, schat ik zo.

En als ik veel oefeningen van je bekijk dan je ben je nagenoeg even sterk als ons. Je zou in principe zo mee kunnen trainen. Dat betekent dus dat je eigenlijk bruut sterk bent voor je lichaamsgewicht, en dat tiger en ik pound for pound zwaar ge-owned worden door jou.

Netjes man!

Trainingen gaan inderdaad lekker.

Ik zou 72/73kg ook niet echt erg vinden. Alleen is het ****edup dat mn armen/benen er minder groot uit zullen zien. Maar nu is mn lijf niet echt beachproof, terwijl de tijd toch echt begin te dringen.

Thnx voor het compliment. Maar we moeten wel reeel zijn he, als ik minder ga eten dan zal ik echt niet trekken en drukken wat ik nu doe. En daar zit mn angst ook wel een beetje in als ik eerlijk ben. >>> Dat ik een pak minder kracht zal hebben. En dan weer van ver zal moeten komen, net als met mn polsblessure. Maar in bodybuilding draait het vaak om de juiste keuze's maken, dus ik moet niet klagen. Maar gewoon DOEN.

Zoals ik al een keer zei: BW zegt niks over je kracht en kracht zegt ook niet alles over je fysiek. Want ik kom nog zeker niet in de buurt van jullie fysiek;)

Dinsdag: Benen & Buik

Gister was de gym dicht, dus vandaag ging ik er met frisse moed tegenaan. Ik voelde me heel erg sterk. En dat was ook terug te zien in de gym:thumbs:

Leg Extensions

3 sets als warming-up

Full Squat (Lager in reps vandaag)

15x80
15x100(Waar ik normaal 18-20 doe)
12x120
10x130
8x135

Stif-legged Deadlifts

8x100
8x130
8x150
8x160
16x100 All the way baby!

Calf raises

4 sets - 20 reps

Schuine Leg Press

4 sets - 20,15,15,12

Buik

Flink verzuurd

Comments: Monstertraining:thumbs: Een Turkse bodybuilder met +45 cm armen noemde me vandaag een echte powerhouse. Altijd mooi meegenomen zo'n compliment van iemand die echt iets voorstelt qua fysiek.

Morgen weer trainen;)

Laatst bewerkt:
Brute squats & SLDL. :thumb:

jeeeees man beast!

Loo heeft een punt, je bent gewoon supersterk voor je gewicht. Ziek beest :thumb:

Terug
Naar boven